lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

Ovo je moj blog moje zlato.
I ne pljujte po njemu jer sve komove po kojima pljujete brišem.
Ovo radim kako bi mogla pisati o svom životu i da mi ljudi
komentiraju kakav je blog ili da mi daju savjete.
A ko mi je došo na blog da me vrjeđa može i otić.


MALO SLIKICA Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BLOGOVI OD MOJIH FRENDOVA

wavenjamipjevazujomahsretancerekKARLICA-ovaj mi blogek morate posjetiti i puno komati
cerekMAJA- ovo je cura iz mog razreda
cerekIVANA(itp)- ma supp blogek obavezno posjeti i komaj
sretanbeljkisswinknutnaughtyrofl

(K)MOJA EKIPAAAAAAA(L)

EVO PRWO MALO O MENI:IME:Tihana
PREZIME:Hmmm....
RAZRED:7a-u 9. mj
DATUM ROĐENJA:14.6.95.
ŠKOLA:O.Š. Kustošija
GRAD
:Zagreb
VOLIM:
-svoje frendove
-putić
-kino
mc donalds
-dečke
-sladoled
-hamby
-kolu
i sve ostalo što vole mladi zajebenti.....

NE VOLIM:
-bahatost
-umišljenost
-zelje....hehe.....
-ninu.....weee....
i sve ostalo što nevole mladi zajebanti.........hehe.........

Image Hosted by ImageShack.us

E SAD MOJI NAJBLIŽI:>KARLA:slatkica ma bolje nema hihi
možda me ubi zbog slike al jbg šta ćeš
ma ona je zakon, bedasta, zabavna i sva ta sranja
sve supp ljubek moj

Image Hosted by ImageShack.us

CURKA- mali je presladak
korina propušteš priliku ma ošišo nam se pa više nije curka već mali čelavko
ma predobra mu je zurka....hehe....

Image Hosted by ImageShack.us

PALE- ma to je legenda nad legendama
ne po rodu pojest će nam ovce......hehe..........
Image Hosted by ImageShack.us

RODA- ma on je baš fora...........
pravilica.......xD ma zezam se
slatki je on...........hehe

Image Hosted by ImageShack.us

ma mali je presladak.........

VITO.- mali slatki...
joj ošo mali na more a ja mu nisam kupila sladoled
hehe.............,mali je zabavan i sve to.................


Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 18.06.2008.

WEEE....MOJ PRWI POSTEK....XD

beljzubocoolroflkisskissrolleyeswinksretanbeljcerekhrvatskaHello people....................
Kao što se zna ja sam TIHANA
.
I ovaj sam blog napravila da više ne slušam one poznate rečenice.
A zašto ti nemaš blog.
Zašto ga ne napraviš i sve priče na koje smo svi navikli.
Pa nakon puuno nagovaranja i ja sam napravila blog.
Tu neću tračat ljude i ogovarat i blatit vać ću pričat o svojim frendovima i
trenucima provedenim sa njima.
Ma mi smo cool ekipa sa putića. Radimo razna sranja. Kao naprimjer gađamo bracekovu kuću. To je jedan dedo kojemu neznamo ni pravo ime....hehe..........
I vidite mi smo vam jako jako zaigrana i prefrigana djeca.
Evo da vam nabrojim ljude koji su u našoj ekipi:
- karla
-pale
-curka
-roda
-pezo
-martina
i svi ostali al mi smo ipak oni koji rade najveća sranja.....
O nama ću više pričati u boxsevima i stavit ću slike od nekih...
hehe,..........nemam sliku samo od pezića i martine al našla bu se..........
Ajde moram ić u ludaru.............hehe................
Još samo ovaj tjedan jwp.............hehe...............
pussa bok
sretantuzannocry



| kOmEnTs. (3) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.