Tigy svijet

nedjelja, 29.07.2007.

Trenutno pauza iliti zatišje pred buru



Evo me, nisam dugo pisala ... wave






Zapravo, nisam imala ni o čemu, jer se ništa nije promijenilo ...
Otkad smo dobili cjenik iz Njemačke faxom shvatila sam da će proći jedno vrijeme dok ne zaradim svu tu lovu koja mi treba za pokušaj i terapiju i dok opet ne krenem po svoju bebicu. Naravno, bez terapije ne idem i to je točka.

Trenutno muž i ja radimo i pripremamo se za novi pokušaj, mislim tek iduće godine. Teško je što je sve to tako skupo vani, a naš je standard ovdje tako mali. Ja sam mislila da će mi oni tamo na klinici napravit samo terapiju, no oni žele ponoviti sve pretrage, pogotovo imunološke i to detaljno i to iznosi preko 4.000 € + terapija cca. 2.000 € + pokušaj ICSI cca. 3.500 € ... rolleyes ... IVIG ne želim ni spominjati jer mi treba cca. 9 doza ( bar 2 za početak ) ... no

Uglavnom, prije nego što zariskiram cca. 10.000 € trebam se i dobro pripremiti, zar ne ? Zato se i nisam javljala, jer moj put do bebe i dalje je trnovit ... ali bit će, uvjerena sam da ćemo uspjeti, polako i sigurno ... cool

Čitamo se i dalje , sad vam svima šaljem jednu veliku, veliku pusu i hug ... kiss
samo da vam se javim da znate da Tigy nikad ne odustaje ... mah

- 15:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • U borbi za svoju bebicu
    Pomoć MPO udruzi
    Aktivnosti i projekti

Linkovi