Tigy svijet

srijeda, 29.03.2006.

Željeti sreću

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Želja ...

Svi mi u životu nešto želimo, hoćemo, imamo neki cilj ...
Ponekad su ti ciljevi i želje zaista nedostižne, ponekad nam nije sve suđeno kako si mi baš zacrtamo.

No, kada se najmanje nadamo onda nas sreća zaskoči, iznenadi ...
Ovako, čekajući sreću sama sebi izgledam smiješna, voljela bi da je dočekam, ali me strah njezine nepredvidljivosti.

Strah me da me opet ne iznevjeri, strah me da me ne napusti ...
Voljela bi kad ju uopće ne bi čekala, kad bi sama odlučila doći, kad bi mi jednostavno pokucala na vrata.

Moje želje nisu materijalne, moji snovi nisu neopipljivi, moja sreća je lutalica kroz zamršene hodnike tuge ...
Da li će ikada naći pravi put i ugledati svjetlost dana, da li ćemo se ikada pogledati oči u oči ... ?!

Izazov je pao, strpljenja još ima, sat na zidu lagano otkucava, a u srcu ogromna nada da je sreća odlučila.



"Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala
slobodnom, ostat će ti rado u ruci." ( Fridrich Hebbel )


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje. " ( Ivo Andrić )


"Tko ima sreću nije mu potreban razum, tko ima razum potrebna
mu je sreća. "( Njemačka poslovica )


"Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa,
a više o načinu na koji to prihvaćate." (Elbert Hubbard)

- 20:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • U borbi za svoju bebicu
    Pomoć MPO udruzi
    Aktivnosti i projekti

Linkovi