istina... sretna xD - *r0đEnA dA bUdEm pRvA * - Blog.hr

da/ne?

By:
Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


četvrtak, 08.05.2008.

istina... sretna xD

Istina, učila sam cijeli dan i noć al se isplatilo naughty

Istina, teta iz Pariza kasni al osjećam , samo što nije rolleyes i živcira me to.. ispitivanje "pa jesi li dobila?je li sve u redu?" žiiivciiiraaaa, doći će, u Parizu joj je jako lijepo, čini se

Istina, imali smo problema ali sam se trgnula i rješila ih. Jednom je on dignuo mene, nakon dugo vremena, ja sam napravila to isto. I zahvaljujem Bogu što mi je dao pamet i sposobnost razmišljanja

Istina, noge više smrde u najlonkama nego u običnim čarapama (hahaah, čemu , ali čemu mi treba ova izjava......)

Istina, neke stvari su se promijenile. Bolje/loše.... ali promijenile su se tako da meni to savršeno odgovara.

Istina, imam neki polet u sebi, neopisivu želju da sebe i njega učinim sretnim

Istina, .... maaa.... sve je ok. Samo sam htjela maknut onaj pomalo tugaljivi post. Samo da se sve nastavi ovako... u ovom tonu...
u ovoj paleti boja.... xD



| Komentiraj (17) | Print. | ° |

<< Arhiva >>