< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by !v!cH d€s!gN€S

Opis bloga

Na mom blogu vidjet će te smiješne slike,nešto viceva,
moje naj pjevače i pjevačice...............

eo ovo su vam blogovi koje ja čitam
pa ako hoćete posjetite ih=):

majenaa
shakiragirl7
charlotte7
iva95
lena15
šopy-zajebancija hehe
lutkica.i.gitara
badand....
fancygirl001=)
njen.zivot.s.konjima
pchelica
iwka
pinky.love1
hellskiss
queenofdogs
blesava98
ivona
rockericaludacha
veca113
mokosica7
mia
mare8
marko=)
ela-nela=)))

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



evo malo viceva


1.
pričaju dva
štrebera:
čuj starci su mi
otputovali,
imam praznu kuću.
blago tebi ,možeš
učiti
na glas



2.
dođe kauboj u
salon
i za šankom vidi
tri cure ubije prve
dvije i
dođe do treće
te ju pita:
jesi li sama???



3.
ivice poznaješ li ti
koju ljekovitu biljku?-
pita ivicu učiteljica
poznajem vrbu-
kaže ivica
zar je vrba ljekovita
biljka?
pita učiteljica
kako da ne pa
vrbina je šiba
izlječila moju
jedinicu
iz matematike...




4.
sjedi baba u tram
vaju
preko puta jednog
dječaka a dječak je
žvakao
žvaku a baba če
dječaku::::::
đaba ti meni sinko
pričaš
ja tebe ništa
ne razumijem



eto pa
se malo
nasmijte...

naughty
nut..pozz




evo malo slatkih
slićica.......


mali slatki.....

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



mali slatki medo

Cute White Baby Polar Bear Gif Images

Cute White Baby Polar Bear Gif Images



jao...

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



mali psić

MySpace Layouts images

MySpace Layouts

nešto više o meni

pošto sam dobila
mali savijet da
napišem nešto
više o sebi
eto pa ako vas
zanima:

zovem se-NINA
živim u-OSIJEKU
kao što sam
napisala na
početku bloga
naj sport-NOGOŠ
NAJ klub-DINAMO
za dinamo navijam
već 5 godina
zašto?? pa ne
znam ni sama
jednostavno
mi se svidjelo
kako igraju....
simpatije-hmmm
pa ima ih puno
samo simpe
dečki to
dolazi
malo kasnije.
smijehyessmijehyes
frendice-ima ih
puno....nemam naj
frendice jednostavno
sve su mi super
imala sam prije
naj frendice
ali nismo više
naj,naj...nono
naj boja-plava
crna,siva....
plava-zbog dinama
crna-eto tako
siva-ljepa je na
odjeći...naughty
ne volim-dosadne
ljude i također
neljubazne ljude
mrzim osobe
koje se prave
važne i one koje
se samo hvale..namcornamcor
ja-ja sam
jako dobla..hehe
nisam umišljena
i takve gluposti
volim slušati
hip hop,
strane...i tako
volim gledati
utakmice koje
igra DINAMO
...i volim navijati..
ne volim ići
u školu..burninmadburninmadburninmad
pa mislim tko
voliheadbangheadbangheadbang
ne volim ućiti..no
i ne volim kada
me mama tjera
da jedem
šta ne volim
bljak...namcornjamipuknucu
eto to bi bilo
nešto malo
o meni...baj..kiss



HVALA IVONI I
IVI NA SAVJETIMA



evo malo slatkih pjesmica

volim te:

Valovi morski
Obalu stiru
Limuni mirišu
I male barke
Morem se klate
Tebe moje oči
Evo željno prate


šah:

Ljubav je šah
pazi na potez

Ljubav je šah
uvijek damu
pokupi neki
konj

Ljubav je šah
uvijek te zezne
neki konj


djete:

jednom si rekao
da sam djete i to
me boljelo a žao mi
je što na vrijeme
nisi shvatio da te
to dijete naj-
više voljelo.....


papiga:

ako imaš neku
tajnu ne reci je
paigi...papiga je
lijepa ptica ali je
BRBLJAVICA...:-)


ljubav:

ljubav koja može
umrijeti nije ljubav


samoća:

samoća je prijatelj
koji te ne izdaje..


sjetim se:

sjetim se onih dana
kada sam te voljela
ko budala...!!!!


kreten:

kretenu glupavi! konju jedan
glupavi!nepodnošljivi skote!
odvratni idiote!bolesni smrade!
najveći gade!ti obični klinjo!
MA VOLIM TE SVINJO!!!


ljubav:

u ljubavi nemam sreće
koga volim taj me neće
ko me voli toga neću
eto kakvu imam sreću!!


eto ljudi to je bilo malo
pjesmica a vi ih pročitajte
i recite koja vam je naj bolja

poooooooz i kissakiss































ponedjeljak, 20.08.2007.,18:17

šmrc.....

eto ljudi pitate zašto šmrc...blabla..pa ako se pitate...rolleyes.ali svejedno ču vam reći....yesyesyesyesyes...e ovako od rođendana neče biti ništa......našalost..ludludlud...zašto ga neče biti to se i ja pitam i tako je uvijek kada se meni pruži prilika da nekoga upoznam....sve se izokrene-....headbangheadbangheadbangheadbangheadbang....ali šta ču..u posljednje vrijeme dok nije bilo posta samo sam komentirala i visila na netu.....yesyesthumbupthumbupthumbup..a šta ču kada ne mogu bez toga........nononono..eto kako ste vi šta ima kod vas..???
želim sve te odgovore u komentarima ......ako mi budete komentirali ...jer prošli post sam vas molila da mi komentirate....hmmmnamcornamcornamcor..pa nemojte da bude tako i sa ovim postom...JER SVE KOMENTARE VRAČAM..kao i uvijek...winkwinkyesyesyes..pa znate mene..hehhesmijehsmijeh..eto šta da kažem ne znam pa zato idem a vi komajte..... pooooooooozz svima......mahwavemahwavemahmahwave..da i kissach..kisskisskisskisskiss



| r€c! šTo t€ mUč! (543) | Pr!nT@J | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.