< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words









Clock Generator - bigoo.ws


Counter
Counter










Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Glitter Symbols - ImageChef.com

Evo i menne!!
Ja sam Ninika (za vas koje neznate)
ah...ljudsko sam bice...i neznam vise
kaj da pisem o sebi... volim se zabavljati,
tu i tam cugati...zivcirati buraza.volim plesati,
volim jednog velikog decka... mah
volim sve kaj vole mladi ...he he he


glitter-graphics.com
kaj ne pleseem dobro??haha

Myspace LayoutsMyspace Text Generator, Myspace GraphicsMyspace Text Generator, Myspace Graphics


velika mi je cast da spomenem svoje prijatelje.._

Monchyka -moja desna ruka...number one u mojem zivotu..hehe...poslije D. . . . .joj prava zabavljacica, super curka.--the best!!..Decki se doslovno ljepe za nju.. Pa kak i nebi kad izgleda ko prava manekenka .:al medu svim tim deckima izabrala je samo jednog.. DENNYJA. !! Ona je tu kad je trebas....ona je jednostavno jedna.jedina,neponovljiva ,najbolja Monika...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




Mihaela i Marija---sestre..zgodne...slobodne...cure su stvarno super..I takve osobe kak su one treba imati al i pronajti..jer su rjetki takvi..Mihaela je moja buduca sogorica...voli se zabavljati kak i Marija...Imaju svoje tajne ljubavi...al uz njih jos uspiju zarobiti srce deckima... :-)

Mateja-moja najbolja suseda..(zetica) he he he ... Zakkon je s obzirom da je mlađa od mene al jakko je super ...to je ta koja meni stalno nosi pane i tuborge..he he he da i to je ta koja se samo pali na visoke crnokose decke..he he he i naseg suseda...he he ..moze puno cugati...dokazala se...

Yamejsi ili ti Shadia El Sinnary--zenska za 10 ...mulatkinja..hehe...bar nemora u solarij crna je u svako godisnje doba a pogotovo ljeti...uvijek je za zabavu,ples...jednostavno za akciju...Ona je inace jako pametna...ide isto u gimnu al ne u Vz. vec u Zg..mislim ko bi rekel...Ono fura se na rockere...al oke..sve u svemu ...zadovoljavajucee..hehe

maya- to je super curka,samo kaj je onna jako pametna ide u gimnu..he he he svaka joj cast.sve ju zanima..al knjiga bas i ne..al tak trea..hebote pa bi ona meni poludela ..voli cugat,koju zapali ma uglavnom sve naj naj


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Myspace LayoutsMyspace LayoutsMyspace Layouts




da ima jos mnogo ljudeki...a tu spadaju i curke s mog razreda 3.a
mislim tajnicee.........
itd...ima ih jos jako puno

a medu njima je i MOJ NAJBOLJI BURAZ----chico_mendez ...
mah kak god se svadimo boljeg buraza nisam mogla niti sanjati...
kakav je takav...al mislim zgodan mi je taj buraz...ne???


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Images for your blog codes

Images for your blog


U LJUBAV VJERE NEMAM

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Dušu sam potrošio
zbog toga ne žalim
sve sam svoje prošao
bezbroj prječica do sna,
bezbroj sljepih ulica.

Srce se umorilo
i ne znam šta ću s njim, o ne
u šta sam se pretvorio
sretan ili nesretan
ja samo jedno znam:

Nju da sam ženio
ne bih tako uvenuo
starim ja, a u ljubav vjere nemam.
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
starim ja, a u lljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam
a u ljubav vjere nemam.


za bubu...

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



Lepi grome moj

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema

Večiti strah i moje ludilo
da l' odlaziš il' ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas
samo hoces nećeš

Ref.
A secaš li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo

Secaš li se, lepi grome moj
pila sam ti kišu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me

Ref.
Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslačka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuče na dno


za Nikolu...


FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics


Dragana Mirković-Luče moje

Kosu sam skratila,šminku promenila
tebe izgubila a bol pobedila
tebe izgubila
a život sredila

Kosu sam skratila,osmeh sam vratila
teret sam skinula konačno živnula
tebe izgubila i bol pobedila
a život sredila

Ref.
Dali mirno spavaš,luče moje
ovo veče dal te savest peče
govoriš li u snu ime moje
dal te čuje ona što te truje

Dali mirno spavaš,luče moje
ovo veče dal te savest peče
govoriš li u snu ime moje
dal te čuje ona što te truje
dal te čuje,dal ti poveruje

Kosu sam skratila,malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko kaže da je kraj

Kosu sam skratila,malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u mom je oku sjaj čiji je ovo kraj
sam sebe upitaj

za mog prijatelja Sandija

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics


WIND OF CHANGE


I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world closing in
Did you ever think
That we could be so close,like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Chorus:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever

I fallow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change blows straight
Into the face of time
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change


za mayu


FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics

Ne znam koji je put
ali ja sam opet sama
u tišini ove duge noći.
...tužna i sama ko
prva suza ove noći koja
je tiho napustila natekle oči
dozivala sam tvoje ime i
šaptala ti dođi i poljubi me.
Dođi, opraštam ti sve, samo dođi
i pogledaj me...kao što si me
gledao svakog dana...
Voljela sam te jako, kako nitko nikog nije,
voljet ću te zauvijek, ali sa suzama u
očima i pustom težinom u srcu...
Žao mi je što nikada neću znati zašto
patim...
što te otjeralo od moje nevine duše
i sirotog srca...
Možda nikada nećeš saznati koliko je moje ljubavi
za tebe......

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics

Vise niti patnja nema smisla

..reci mi zasto...
...nema niceg osim jedne boli u srcu...
...reci mi zasto...
...nema niceg osim jedne greske...

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



...jos jednom sam ovdje, mislim o tebi, cekam da se vrijeme vrati...
...ne moras se pretvarat da ti je zao jer ja znam da nije...ti si jedini koji me mozes oslabiti...
...mozda sam ja samo lutalica u tihoj noci...koja trazi novu liniju zivota...a ti si jedini koji me moze spasiti...
...ponekad kad se sjetim sto sam ti ucinila...pozelim da se ujutro vise ne probudim...
...al moj ponos...ne znam kako ti prici i reci da mi je iskreno zao za sve...
...svaki put kad te vidim...srce mi stane...i naglo opet pocne kucati...
...reci mi zasto...reci mi zasto...reci mi zasto...

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



...upravo budna sanjam...ne zelim se probuditi...
...zasto bih zivjela ovdje u paklu...ako ce mi pravi pakao biti raj...
...jedino sto te molim...oprosti mi...ako zelis i zivot cu dati...
...ako ovo procitas...nazovi me ili posalji poruku...stvarno sam spremna dati zivot za taj oprost...
...al jedno me ne trazi...
...ne trazi da ti pogledam u oci i zamolim te za oprost...jer za to nemam snage...

[evo jedna moja pjesma posvecena njemu]

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics



...daj me primi za ruku i povedi kamo pozelis...
...i na kraj svijeta ako je to tvoja zelja...
...ako cemo ondje biti sretni...
...samo da smo zauvijek zajedno...
...samo ti i ja...
...tamo gdje nas nitko ne poznaje...
...samo nas dvoje i jedna noc koja nece imati zore...

...noc u kojoj cu konacno biti samo tvoja...


....posveceno decku koji je tako daleko...a mome srcu jos uvijek tako blizu...


FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics


LAŽNI ZABORAV

Želim te zaboraviti
jer ti si samo požutjela slika
u mome sječanju.
Želim te zaboraviti
jer ti si prošlost,
a oni koji dolaze su sadašnjost.
Želim te zaboraviti
jer ti si samo u mojoj mašti
daleko od stvarnosti.
Želim te zaboraviti
jer ti si..................
ma ne mogu lagati sama sebi.
Ne mogu te zaboraviti
jer ti nisi samo požutjela slika
u mome sječanju.
Ne mogu te zaboraviti
jer ti si vječnost, a oni koji dolaze
ne postoje.
Ne mogu te zaboraviti jer
ti si stvaran
daleko od moje mašte .

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics


NE ZNAM

Ne znam kad više boli

kad si tu ili kad te nema

kad me gledaš ili kad smo stranci

Ne znam... što više boli

ta tvoja crna kosa ili te divne oci

kad te želim ili kad te dozivam

Ne znam... kad više boli

kad se daje ili kad se moli

kad se mrzi ili kad se voli

Ne znam ali osječam DA BOLI

FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics


PITAŠ ME

Pitaš me što je ljubav,

pitaš me a ja ne znam,

jer nemam osječaja.

Pitaš me što je srce,

pitaš me a ja ne znam,

jer kamen kuca u meni.

Pitaš me što je sreća,

pitaš me a ja ne znam,

jer nesreća je moj jedini prijatelj.

Pitaš me što je život,

pitaš me a ja ne znam,

jer ja više ne živim,

to je jeka što ti odgovara.


NJEMU... BIZNISMENU

Ja sam samo jedna od mnogih

koja ne prestaje da ti piše pjesme.

da stalno misli na tebe,

da provodi besane noći,

da luta bez cilja ulicama grada.

Da se smijem a tužna sam.

Ja sam samo jedna od mnogih...

koja ne prestaje da te sanja,

da mašta o tebi,

da pati

i da se sječam naših lijepih dana.

Ja sam samo jedna od mnogih

koja je poželjela da što duže

ostane u tvom zagrljaju.




Prolazi vrijeme u sjećanju na stare dane

Pitam se zašto tako dugo peku rane?

Hoće li sretni dani tako sjati

ili će samo u magli nazirati.

Ne znam volim li te

Ne znam jesam li te ikada voljela

ali znam da me boli kad odlaziš.

Vesele me tvoje oči

jer u njima vidim osmijeh

Volim tvoje usne jer su tako nježne

Volim tvoje pokrete jer odaju život.

Sretna sam dok me grliš

jer se osjećam sigurno,

željela bi da me stalno ljubiš

jer se osjećam voljeno.



STANAR U DUŠI

Tuga mi opeet stanuje

u duši

moj svijet mašte ponovno se ruši.

Sve lijepo kratko traje

a život malo toga daje.

Tuga mi opet stanuje u duši

i to malo lijepoga

u životu mom

ona opet guši !


JA

Ja nisam neka druga

koju si želio naći u meni.

Ja možda nisam onakva

kakvom si me zamišljao nekad.

Ja nisam kao ti

i daleko sam od pogleda tvoga,

ja sam samo ja

i ništa više od toga...



...

Daleko od svega

bez osječaja i svijesti

ztvoreni u sebe

tamo u tami klonulih duša žive sami.

Sada su oni djeca mraka

utonuli u san bez povratka.

Oni ništa neznaju

nikog ne poznaju

više nikog ne vole.

Ne mare ni za što,

nemaju briga,osim jedne...

Boje se jutra ,jer

možda ih neče biti sutra



ŽIVOT MI JE CASABLANCA

Ne volim pjesme ljubavne

za moj ukus malo su dosadne

ni ljubav sama nije mi

baš neka stvar nužna

u njoj ili izgori sve

ili je pak previše tužna.

I ne maštaj zato o meni

ni voljeti me nebi smio

jer ja neču biti tvoja

kao što bi ti to htio.

Život mi je casablanca

nisam ja za happyend

ja silazim sa scene prva

dok još svira bend.


Kako da te zovem mojim životom

kad je život kratak ?

Kako da ti kažem sunce

kad dani prolaze ?

Kako da te zovem cvijetom

kad cvijet vene ?

Zvat ću te dušo moja

jer je duša dio mene !


FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics
FVX.com - Free MySpace Glitter Graphics







Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

utorak, 28.08.2007.

Navika

Taj glas i smijeh poznajem oduvijek
srce mi staje, kraj tebe zastaje
ne znam ni sama sto ne zaboravljam
sto nema kraja prica davno svrsena
poljubac lak, sad prijatelji mi smo
ja bicu jaka, ja znam, jos te znam

Navika da zadrhtim pored tvoga tijela
navika kao mreza pauka
slatka navika da obecam
sto bi cut htio
navika i da te pustim
blizu srca svaki put...

Taj glas i smijeh prati me kao grijeh
u meni traje, vec dugo ostaje
sve sto ti dam ja ne zaboravljam
a ti se bolje nemoj niceg sjecati
poljubac lak, sad prijatelji mi smo
ja bicu jaka, ja znam, jos te znam...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


no da ne ostavljam samo te pjesmice..bil bi i red da nekaj našvasam...samo kaj niti sama neznam kaj...dok se zmislim da pocne ta skola..jaaaaaj...ma muka mi je...a tek mi je sad najljepse...jaj jaj..ja bi tek sad na bazene isla...znate tam nekad zna biti fakat dobro...joj...pa kak je ta skola brzo dojurila..jajaj...jos se nisam strjeznila..haha..zato se bum morala cjelo polugodiste...haha...a tek je sad pravo vrijeme za ljubljenje..heheh..no i tak...malo se spanciram....ljudeki pa de ste'???nigde nikog ne vidim...evo danas sam vidla veru i vanessu...i neki dan natasu....pa de ste vi moje tajnice..nema nikoga..ha???
ocito bum ja tam sama dosla u razred.,...je...da bar znam kad treba dojti...haha...jajaj...totalno sam se opustila..neznam niti di je glava di peta...a ko pa bu se sad ucil...ko???pitam se ja pitam....zacas bu berba..i pravi rockasi tek dolaze....joj joj..no ak se ne pojavim u skoli ono prvi dan...znajte da sam ziva..heheh..no i tak...idem sad pajkit....

poseban pozdrav MANEKENKI...KOJOJ??? MA MONIKI!!!!!!!!!!!!

.i naravno buducem 3.a....joj vec!!!!!!!!!kak je to brzo doslo..............


KADA BI PILE REKLI BI PIJANICE
KADA BI LUTALE REKLI BI LUTALICE
KADA BI LJUBILE REKLI BI KURVE
A KADA CEMO UMRLJETI RECI CE
JEDINO SU TAJNICE ZNALE ZIVJETI...




POZDRAV TAJNICAMA...................................................i pusssa njemu...zzna on ko je..haha

pozdrav...
i našvasajte mi nekakve komentare....kaj ne dosadno..hhehe
jos dok imate vremena



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.