Živim kao transrodna žena u Hrvatskoj i ovo želim da znate o meni - Pravi datiranje

nedjelja , 13.01.2019.

Net.hr










Click here: Živim kao transrodna žena u Hrvatskoj i ovo želim da znate o meni






Dlaka je bilo sve manje i bile su sve rjeđe. Bio je početak zimskog semestra, listopad 2014.. Ako išta napraviš prestaćemo da ti finansiramo faks.



Živim kao transrodna žena u Hrvatskoj i ovo želim da znate o meni

Danas se više ni najmanje ne opterećujem time. Zato dugo nisam osjećala da sam ikako ograničena spolom, nitko me nije tjerao u neku ulogu, nisam imala što propitkivati. Dosad sam imala četiri veze.



Živim kao transrodna žena u Hrvatskoj i ovo želim da znate o meni

Net.hr - A onda je polako postajalo bolje. Bilo je predivno napokon se osećati kao osoba koja sam oduvek trebala biti.



Živim kao transrodna žena u Hrvatskoj i ovo želim da znate o meni

Fulvia je imala samo 15 godina kada je shvatila da je transrodna osoba, a zbog vremena u kom je živela, religioznog vaspitanja, ona se udala i dobila porodicu. U tajnosti Fulvia je išla u gej klubove i oblačila se kao žena u privatnosti svoje garaže. Rekla je svojoj ženi Marisi svoj plan da promeni pol i postane žena pre 16 godina. Savršenstvo je nešto drugo. Teško je odrastati sa telom koje vam ne pripada. Pokušavate da ga maskirate na sve načine, igrate fudbal, pijete pivo, kupujete besna 4x4 kola i idete u lov kako biste izgledali kao muškarac. Ali ona nije mogla da se zaustavi sa nekoliko operacija i otišla je korak dalje. Zbog njenih učestalih operacija, njena porodica je prestala da razgovara sa njom, a ona nije otišla čak ni na očevu sahranu jer joj je rekao da joj je potrebna psihijatrijska pomoć, a ona je odbila. I pored toga što porodica nije razgovarala sa njom, Fulvia je idalje jurila svoj ekstremni izgled sa grudnim implantima, operacijom nosa i liftingom lica. To je bilo 2004. Ovako Fulvia izgleda danas! Još tri operacije grudi koju su pratile liposukcije, bezbroj filera u obrazima i ustima, zatezanje zadnjice od 22. Ali sve njene operacije nisu baš išle po planu, a bar tri ostavile su trajne posledice i ožiljke. Njen pupak je sada nekoliko santimetara niži nego gde bi zapravo trebalo da bude, a usne izgledaju apsolutno neprirodno. Duboki ožiljci i ogromna usta, opuštene i pogrešno oblikovane grudi ostavile su je u depresiji i sklonoj samoubistvu. Sa do sada stotinama procedura, ona mora da putuje za Meksiko i Tajland za različite operacije, jer lokalni hirurzi odbijaju da rade još operacija na njenom telu. Njene poslednje 3 injekcije u usta, koja su napunjena teksturom kao kod cementa umesto medicinski dozvoljenim steroidima, učinila su katastrofu. Njena majka i braća nisu razgovarali sa njom godinama, i one nema prijatelje. Kontaktira sa ljudima putem imejla i sms poruka. Ona veruje da treba da nastavi sa operacijama kako bi najzad došla do savršenog tela i izgleda o kom je sanjala kada je počela da menja pol. Ako dostignem savršenstvo, možda ću stati. Operacija je kao droga za moje mentalno zdravlje, to me tera da nastavim dalje. Vodeći ekspert za zavisnost od alkohola i droge, doktor Haurd Samuels, veruje da oni koji su zavisni od odlaska pod nož pate od ovog poremećaja. Ovo je kategorisano kao mentalna bolest. Još uvek nije potvrđeno da Fulvia pati od ovoga jer ne želi da traži psihijatrijsku pomoć, ali sudeći po njenim odlukama i načinu na koji sebe opisuje, ona odgovara kriterijumu za ovu bolest. Iako je se porodica praktično odrekla, a ceo grad joj se smeje, Fulvia kaže da će nastaviti sa operacijama sve dok ne bude zadovoljna svojim izgledom. Ipak, ona se oseća zarobljenom jer je ostala bez novca. Primorana je bila da proda 2 kuće, restoran i sve svoje stvari. Sada živi od malih primanja njene žene Marise.



Best Speech You Will Ever Hear - Gary Yourofsky
Nakon nekog vremena su mi počeli uplaćivati novac, čak su mi zadnji Božić rekli da mogu doći kući, ali tad sam već bila na hormonima i počela sam se javno predstavljati kao žena iako sam još uvijek nosila mušku odjeću. A ja se nadam da ću u nekom trenutku skupiti dovoljno novca da si bar platim laser. Želim da me ljudi vide. Jer, iskreno, ja prve 22 godine života nisam živela. Ništa novo nisam htjela započinjati, jer to nisam bila ja kakva sam trebala biti. Nisam zapravo još uvek sigurna gde se dogodio taj zaokret, ali odjednom su postali sve ono čega sam se panično bojala.

[Oglasi osobni kontakti varazdin|Rutave starke|Online dopisivanje balkan]






Oznake: net.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.