Najbolji i najgori uleti curama ?! (Ostalo) @ Bug Online Forum - Pronađi pratnju

petak , 28.12.2018.










Click here: Najbolji i najgori uleti curama ?! (Ostalo) @ Bug Online Forum






Šamara kuje što mu puše kada god su iste umorne! Lik toliko roka svojim pesmama, i svojim zajebanim lirickim semama, VeB je kralj fristajlova,sto mozes zakljuciti iz njegova dva posta, ako ne verujes,idi brate citaj,ne glumi mi gosta. Prsni kos je isto bitan, jer dublja prsa jamce bolji aerobni kapacitet vecu izdrzljivost.



Najbolji i najgori uleti curama ?! (Ostalo) @ Bug Online Forum

Radio postaje sve su viąe puątale njene pjesme, a 1992. Davilicu ja ne bi koristio barem ako je nemirniji pas u pitanju , jer sam procitao da to kod buldoga moze uzrokovat ostecenja dusnika oni navodno jace potezu od drugih. Iščitavaj topike na forumu koji su vezane za stilove rimovanja ne rim job , uopšteno stilove pisanja i samo laganini.



Najbolji i najgori uleti curama ?! (Ostalo) @ Bug Online Forum

- Neka i diskriminira po pasminama, nije bitno, ali neka se odredi ko je psihicki dovoljno zreo da bude odgovoran vlasnik u svakom pogledu. Spoj repa sa tijelom treba biti nesto nizi,ali ne previse.



Najbolji i najgori uleti curama ?! (Ostalo) @ Bug Online Forum

My 'up-time' is better than BSD. Are you an angel, because your texture mapping is divine! You've stolen the ASCII to my heart. You got me stuck on Caps Lock, if you know what I mean. How about we do a little peer-to-peer saliva swapping? Mind if I run a sniffer to see if your ports are open? Your beauty rivals the graphics of Doom 3. You must be Windows 95 because you gots me so unstable. I was hoping you wouldn't block my pop-up. Want to see my Red Hat? If you won't let me buy you a drink, at least let me fix your laptop. You put the SPARC in my workstation. You make my software turn into hardware! Isn't your e-mail address? I'd switch to emacs for you. What's a nice girl like you doing in a chatroom like this? No, that's not a Logitech MX-100 in my pants, but thanks for noticing. Nice Set of Floppies! I think you could be an integral part of my project life cycle. If you have an empty slot, I have the card to fill it. Hey, how 'bout I take off your cover and insert a bigger CPU. I'd like to play on your laptop. Come to my 127. If you were an ISP I'd dial you all day long. I'd get a T3 to watch your streaming video. I'll bet my hard drive is the biggest you've ever seen. Your homepage or mine? Hey Baby, Let me hack your kernel No, that's not an iPod mini in my pocket. I'm just happy to see you. Computer techs have skilled fingers if you know what I mean Want to come see my HARD Disk? I promise it isn't 3. Need me to unzip your files? How about we go home and you handle my exception? Veceras je noc kad mogu zbarit jednu malu,dakle ona daje signale koji kazu da oce nesto ali kad ja probam nesto ko da se cura odmah predomisli... Ako popusi-deri mile,ako ne..... Ozbiljno, ako nemožeš onda hebiga, muvaj se oko nje, opet nemoj da ispadne da plaziš za njom, kad vidiš da se daje zagrli je ono, prepaci ruku, ne je sad tu napastovat , i ako prihvati, ostalo ti je lagano. Ovo sa plazom je upalilo,ali je bilo i mjesavine tipa oces da idemo usput gledat zvijezde i obrise mjeseca na pucini :D haha hebeno... Mora bit da si ti tolki šarmer jednostavno. On: Zelis li, draga moja, da gledamo zvijezde nad tim magicnim spojem koji vara umove nase dok sjaj Mjeseca nalazi svoj put do blistanja u tvojima ocima preko te beskrajne vodene savrsenosti na koju me tvoj podsjeca miris koji me ostavlja u magli nerazumjevanja tvojih usana, ljubavi? Mene osobno nije uvrijedila.. Ali moje je misljenje, da na ovom forumu ima i zenske populacije, stoga... A po meni si i offtopic...



Kako osvojiti curu?
Kao ąto je na ąiroko poznato, Warren Ellis također je stalni član Bad Seedsa, te svoje vrijeme provodi na relaciji između benda Nicka Cavea i svog vlastitog. Iako glazbenici rade na sasvim novom pristupu tangu, te spajanju vrlo različitih stilova, ipak ne zaboravljaju korijene te glazbe. ©kojarska pisma - LUKY 3. Kupio sam i-pod nano i sada mi na sluske gruva dobar rep. Zapravo ja sam vec dozivila sa drugim psima koji su znali vjesati sa krpu ili bujol pa su lose zavrsili ,,,zasto :? Ali ako mu pustis zadnje noge slobodne, nemas sanse.

[Cvijece ili cvijeće|Erotske mastarije|Mostar seks]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.