Erotske price gay - Susretit će se u sredini

utorak , 01.01.2019.

Razvaljeni guzonja gay iskustvo










Click here: Erotske price gay






NA RASKRŠĆU SKRENI DESNO. Da li si rodjena lezbejka? Naša tijela su se spojila, ljubili smo se strasno, mirisao je tako dobro i muževno, pomiješali su se mirisi Dolce Gabbano, lagani zadah muškog znoja i alkohola. Prišla mi je tako okretno da se linoleum istopio ispod njenih stopala.



erotske price gay

Ali nije još bilo vrijeme za odmor. Izašao je pred mene, još nabreknutog kurca, prišao mi sa smješkom i poljubio me. Hvala bogu da si se sjetio nas koji čamimo na ovom maglovitom otoku — rekao je razdraganim glasom. Skakala mi je po faci dok sam je lizao i pocela da mi squirta na facu.



erotske price gay

Erotske Priče - Da, sutra, pod natrijum uličnim svetlom, pod kucanjem časovnika. Sav sretan prepustio sam se nepoznanicama i izazovima noći i njegova tijela.



erotske price gay

MIslim o tome kolika sam kucka i kako bih voleo da me neko dobro puni i ponizava. Bacio je pogled na mene i spustio glavu da postavi soljice i otisao. Stalno smo se druzili, dopisivali i slicno. Najednom poceli smo se glupirati na chat-u i slati jedan drugom svakakve slike. Prva godina, konacno sam da zivim... Razmišljam o dogovoru koji sam napravio i da li da se javim nepoznatom momku iz Beograda, koji mi je ponudio sastanak kod njega sa jedinim ciljem da mi popuši kurac. Imao sam ponosan osecaj, kao jedna uspesna kurva, kucka, koja je zadovoljila dva alfa m... Rekao sam da se ne drogiram al on je rekao, neka ja cu.. Nema potrebe pojašnjavati kakve gužve budu u tramvajima za vrijeme špice. Probudio sam se, ležao sam u sobi i po običaju blenuo u telefon. Uzalud prosipam svoju spermu, a mogu nekoga zašpricati. A posebno volim kada poguta sve što izbacim. Ja i moj saborac, Milutin, bili smo odsečeni od naše jedinice. Kuckajuci na fb sa drugarom mi je stigao novi zahtev za prijateljstvo,prihvatio sam i nastavio da chatujem. Ostali smo do kasno i malo više popili. Vreme kada ih firma salje na par dana da se odmor... Voleo Sam da ga posmatram dok u basti u gumenim cizmama radio nesto. Moja patka je tada poskakivala u gacama. Napolju miriše na sneg. Sam sam kući i odlučujem da pustim neki erotski film, kako bih se opustio. Dogovorili smo se da se nađemo na kavi, da se upoznamo. Bas sam sam se mucio. Cetiri puta izlazio na ispit bez uspeha. Mislio sam da je to kraj,nema dalje. Prvo je rekla da je prijatelj pa onda rodjak. Rano popodne, pola jedan, kurac do plafona, kao sto rekoh lepo se probuditi... Provodio sam tako dane, dangubeći i uživajući u laganom krckanju zarađene ušteđevine. Tako sam bio najstariji u svojoj četi. Zahvaljujući svojoj komunikativnosti, brzo sam postao... Trazio sam ga naravno online. Tada mi predložio da odemo u šumu na kompletnu jebačinu... Jedan dan odoh na Adu ciganliju. Vratio sam se iz vojske i prijatelji su dosli da prodernecimo , kao u stara dobra vremena. Tm mi je postalo hobi,zavoleo sam to. Dok savim mladi to rade srcem i dušom, zato što to zaista vole i u tome uživaju svim svojim bićem, inst... Tu imamo kucu blizu jednog sela, i mada ne volim da idem sa matorcima, trebalo mi je malo da pobegnem iz ovog grada na desetak dan... Naslinio sam prst i grubo mu ga ugurao u gu... Razlog je najdeblji kurac, a... Štoviše, i nekolicina prisutnih članova spremala je rekvizite i upućivala se prema izlazu tako da mi je z... Guzva je bus se puni na svakoj... Snijeg oko pola metra, termometar pokazuje -28 stepeni, jedino je zvuk pucketanja vatre u kaminu ublazio efe... Odlucili smo da renoviramo stan tako sto cemo uraditi sve izmene po stanu.



SAMIR BAJRAMOVIC - CIGANSKE EROTSKE PRICE // SEKS [CACAK]
Pitao sam nakon toga prijateljicu da li zeli da ucestvuje. Tuš je pomogao, međutim, upravo dok sam se brisao, vrata su se otvorila i ušao je Ivan. Otvarao sam mu se sve jače, prst mu je ukliznuo u mene i lagano me jebuckao. Ona na leđima, digla noge na ramena jebaču dok je tuca, a drugome dudla kurac. Bio sam i ja spreman i željan. Tamno je , jer ga osvetljavaju samo sijalice... Zabio je svoju glavu među moje guzove i počeo da gura jezik u moje dupe. Podigao sam prtljagu i krenuo prema terminalu gdje me je već čekao Ivan, srdačno mašući.

[Ovo su znakovi koji će vam otkriti je li s vama samo radi seksa|Sex oglasnik hr|Balkan cet]






Oznake: erotske, priče

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.