Ticket to paradise

Tako si lijepa

Bila sam svinja. Valjala sam se u blatu.
Blato... imalo je tako dobar okus da ništa nije bilo bitno.
Samo gutaj i gutaj dok postaješ sve teži.
Samo gutaj dok tebe guta isto blato.
Toneš.

Bila sam svinja. Onda sam ugledala vodu.
Voda... nije imala okusa, samo sjajnu aluminijsku površinu.
Samo gledaj i gledaj dok se tvoj lik presijava.
Samo gledaj dok ti voda pokazuje svinju.
Plačeš.

Bit ću leptir. Jer sam ugledala vodu.
Blato... postaje otrov. Voda... počinje me čistiti iznutra.
Samo čekaj i čekaj dok ti se tijelo transformira.
Samo čekaj dok te voda ne izbaci u zrak.
Letiš.
I tako si lijepa.

12.10.2009. u 08:40 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Listopad 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My numbers

starost: 20 god
visina: 175 cm
težina: 62 kg
grudi: 88 cm
struk: 70 cm
bokovi: 97 cm


Idemo...

07. 10. 2009. - 62 kg
14. 10. 2009. - 61 kg