Life Of My Own

04.08.2006., petak

Evo ljudi da vam nešto napišem, iako sam mrtva umorna, po cijele dane bi mogla samo spavati...zijev
Sinoć smo bile frendica i ja kod jedne naše bivše naj frendice. Otkad se preselila i upoznala svog dečka, totalno se odvojila od nas, u početku smo tu i tamo išle na kave ali on je uvijek bio tu, ok, nije mi smetao toliko on, super je dečko nego su mi nedostajale naše ženske spike, a to nije bilo to dok je on bio u blizini. Čule smo se prije redovito preko telefona, dogovarale za kave, ali na kraju ništa ne bi bilo od toga, kao da ni njoj ni meni nije bilo previše stalo do toga, jer ona sad ima svoje društvo tj. svog dečka, a ja svoje, ne mogu reći da mi baš nedostaje, ali voljela bih ostati s njom bar donekle dobra, jednostavno mi je žao što se toliko odvojila od svih nas, što nismo svaki dan zajedno kao prije, ipak je znam nešto manje od 10 godina, i uvijek sam smatrala da smo skroz slične, slično bi reagirale u određenim situacijama, bile smo super frendice toliko godina a sad...
Kad imaš dečka to ne znači da se ti moraš u potpunosti posvetiti njemu i samo njemu, da on postane smisao tvog života, ne moraš zbog njega zanemariti prijatelje, jer kad tad to će završiti, ali prijatelji će ti ostati, ali ona je zbog njega izgubila sve nas, kad se vidimo nemamo baš ni o čemu pričati, sve je samo na zajebanciji, nisam ju vidjela toliko dugo, ne znam da li ju poznajem više, promijenila se ona, promijenila sam se i ja, nemam više povjerenja u nju no ...

"Prijatelji zaboravljaju jedni druge, ne znamo što bi od sebe po cijele dane, neki bi voljeli puknuti prstom i vratiti staro društvo ali... moguće je okupiti iste ljude ali vratiti iste osjećaje, nikada, preteško je to..."- to sam pročitala u blogu jedne super cure, i u potpunosti se s tim slažem.
Nikad ništa neće biti kako je bilo, jer ona je mene razočarala, ok, ona je sretna i ja sam sretna zbog nje, i meni se uvijek može obratiti za sve i bilo kada... ali...

Meni će prijatelji uvijek biti na prvom mjestu, nikad ih ni zbog koga neću napustiti! yes

- 16:22 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're trapped inside this world you made yourself, but that's not the world I live in , this is not the life for me, cause my world is bigger than your problems and it's bigger than me...
There is always someone to blame for the things you do yourself...You think that everything that's going wrong is because of someone else...

Linkovi

Nešto o meni...

Neću reći kako se zovem niti odakle sam jer mi je to totalno glupo,reći ću samo da imam 17 godina...
Slušam uglavnom rock, a 3 doors down su mi najdraži, uz njih slušam još i Gunse, RHCP, S.O.A.D, Sum 41, Blink 182, Green Day, The Offspring, Ramonese, Maidene, ... ma dosta toga zapravo!
Jako sam lijena, i poprilično smotana ali to možete i sami zaključiti ako pročitate post, uvijek kasnim i svi me gnjave zbog toga ali ja se nikako ne mogu riješiti te glupe navike i mene počinje živcirati to moje neprestano kašnjenje! Sad je to svima smiješno a prije im je išlo na živce što svugdje kasnim, ali šta ću takva sam! Napisala sam uglavnom svoje mane ali imam ja i dosta vrlina no ne da mi se o njima, mogla bi onda pet dana pisati samo o tome, ma šalim se! O tome vam najviše mogu reći moji prijatelji... i to bi bilo to...wave

Evo vam nešto za slušanje, neke od mojih najdražih pjesama...




















3 Doors Down-Father's son

In the glare of the neon sign she laid her body down
A man walked in beside her and he laid his money down
He said don't try to scream now but I want this one to hurt
And tonight my pretty one I'm gonna get my money's worth
She said they never listened, she said they'd never understand
That I don't do this for pleasure I just do it cause I can
I swear I didn't want to and I swear I didn't know
That things like this could happen to a 17-year old...
Maybe I'm just crazy or the devil got inside
Either way my soul is gone and I've learned this all night
The one hand throws the whiskey, and the other throws a gun
As he cries out to the heavens
I am not my father's son!


Simple plan_Welcome To My Life



Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place, like somehow you just don't belong and no one understands you?
Do you ever wanna run away? Do you lock yourself in your room with the radio on turned up so loud that no one hears you screaming
Do you wanna be somebody else? Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more before your life is over?
Are you stuck inside a world you hate? Are you sick of everyone around with the big fake smiles and stupid lies while deep inside you're bleeding...


3 Doors Down_So I Need You

If you could step into my head tell me would you still know me
And if you woke up in my bed tell me then would you still hold me
Or would you simply let it lie,leaving me to wonder why
I can get you out of this head that I call mine and I will say
Oh no I can't let you go, My little girl
Because you're holding up my world so I need you
Your imitation of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you
So I need you
And if I jumped of the Brooklyn Bridge,
Tell me would you still follow me and if I made you mad today
Tell me would you love me tomorrow? PLease
Or would you say that you don't care and then leave me standing here
Like the fool who is drowning in despair and screamin'
Oh no I can't let you go my little girl because you're
Holding up my world

So I Need You