Life Of My Own

27.07.2006., četvrtak

Welcome 2 My world

Ej ljudovi evo i ja imam blog! Dugo sam razmišljala o tome i napokon odlučila ako mogu svi mogu i ja! Prvo nisam htjela jer sam mislila da neću imati vremena za to jer nikad nisam za kompjuterom, stalno sam negdje vani, u pokretu, totalno sam hiperaktivna. A nisam ni znala šta da uopće pišem rolleyes ali sad sam odlučila da ću pisati šta god mi padne na pamet, načitat ćete se ovdje svakakvih gluposti, vjerujte mi! Da vam iskreno kažem, nemam pojma koliko dugo će ovo pisanje trajati jer ne znam da li će se to meni dati, trenutno sam totalno nabrijana na ovo pisanje ali inače sam flegma, bar mi tako svi kažu pa možda dode vrijeme kad ću pomisliti da me baš boli k.... za blog i za sve vas! ....ma ajd zezam se... ma volim ja vas, tj. ajd valjda ću vas zavoljeti, heh... eto to bi bilo nešt za početak...
E da, da vam ispričam jednu "dogodovštinu" od jučer... Ošla ja s frendicama na kupanje na naše drago gradsko "jezero", mislim to je jezero i svi se tamo kupaju iako baš i ne izgleda tako a i pričalo se da tamo ispod vode ima svega i svačega i mutiranih riba ali mi smo svi hrabri pa idemo tamo dok netko ne nastrada! Došle mi tamo biciklovima i zaključamo mi njih, kupamo se, popijemo kavicu, zafrkavamo se i sve super... i odlučimo mi krenuti kući i spremimo stvari, dođemo do biciklova i ja skužim da mi nema ključeva od bicikla, pregledale smo sve stvari milijun puta a ključa nigdje, još su nam neki ljudi pomagali da ga nađemo ali nismo ga našle, i pokušamo mi razvaliti to sa španglicom ali bez uspjeha, razmišljala sam da ga ostavim tamo i kasnije se vratim sa nečim što će to otvoriti, šta god to bilo, no onda bi me stara ubila kad bi se vratila kući bez bicikla bang ali na kraju sam ipak odlučila da ću ga vući, nosit ga nisam mogla jer je bio pretežak! I prolazimo mi kroz kvart u kojem živi jedna naša frendica i odemo do nje, da nam ona klješte, no mučile smo se s tim sat vremena a pukla je samo jedna žica od njih milijun, a neki likovi prolaze i viču da smo ukrale bicikl, bed... Krenule mi dalje, planirala sam ga ostaviti u servisu za bicikle, i na putu mi pukne guma a mi ni blizu servisa, a vani vruće, a meni noge izgrebane od bicikla, ma živi užas! Došlo mi je da ostavim jebeni bicikl na po ulice kak sam bila nabrijana... mad ... Kad smo došle u servis, čovjek što tamo radi mi je pokazao gumu i pitao me šta sam ja to radila, pukla mi je i unutarnja i vanjska guma, no na svu sreću nije me napao da sam ukrala bicikl jer je morao skinuti onaj shit s njega, zna mi staru pa je sve prošlo ok... kakvo olakšanje! Mislim da taj bicikl neću više ni pogledati! Kad sam došla kući,odlučila sam samo ući u stan i pravac u svoju sobu, pa možda stara i ne skuži da nema bicikla, i nije ni skužila ali ja nisam mogla šutiti jer bi ionako skužila kad tad da ga nema! Rekla sam joj da je nešt bilo s biciklom a ona napravila facu kao da ću joj reći da je netko umro, uvijek pravi tu facu kad joj trebam reći nešto loše, rekla sam joj sto puta da ne pravi tu facu više, da je sve ok, ali taj joj je izraz lica valjda usađen hehehe... Ispričala sam joj sve a ona me napala da lažem i da ga je netko sigurno ukrao, sva sreća da sam imala papirić iz servisa pa me ostavila na miru, mislila sam da će i više pošiziti, već sam se počela opraštati sa svima! Nisam dobila nikakvu kaznu, zapravo nikad baš i nisam, zabrani ona meni da idem van ili slično ali se na kraju smiri pa odem van, svi se inače smiju kad im kažem da sam u kazni, nitko mi ne vjeruje ali zna i moja stara biti opaka yes!
Uglavnom... odoh...
Bi bi...wavewavewavewavewavewave

- 13:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're trapped inside this world you made yourself, but that's not the world I live in , this is not the life for me, cause my world is bigger than your problems and it's bigger than me...
There is always someone to blame for the things you do yourself...You think that everything that's going wrong is because of someone else...

Linkovi

Nešto o meni...

Neću reći kako se zovem niti odakle sam jer mi je to totalno glupo,reći ću samo da imam 17 godina...
Slušam uglavnom rock, a 3 doors down su mi najdraži, uz njih slušam još i Gunse, RHCP, S.O.A.D, Sum 41, Blink 182, Green Day, The Offspring, Ramonese, Maidene, ... ma dosta toga zapravo!
Jako sam lijena, i poprilično smotana ali to možete i sami zaključiti ako pročitate post, uvijek kasnim i svi me gnjave zbog toga ali ja se nikako ne mogu riješiti te glupe navike i mene počinje živcirati to moje neprestano kašnjenje! Sad je to svima smiješno a prije im je išlo na živce što svugdje kasnim, ali šta ću takva sam! Napisala sam uglavnom svoje mane ali imam ja i dosta vrlina no ne da mi se o njima, mogla bi onda pet dana pisati samo o tome, ma šalim se! O tome vam najviše mogu reći moji prijatelji... i to bi bilo to...wave

Evo vam nešto za slušanje, neke od mojih najdražih pjesama...




















3 Doors Down-Father's son

In the glare of the neon sign she laid her body down
A man walked in beside her and he laid his money down
He said don't try to scream now but I want this one to hurt
And tonight my pretty one I'm gonna get my money's worth
She said they never listened, she said they'd never understand
That I don't do this for pleasure I just do it cause I can
I swear I didn't want to and I swear I didn't know
That things like this could happen to a 17-year old...
Maybe I'm just crazy or the devil got inside
Either way my soul is gone and I've learned this all night
The one hand throws the whiskey, and the other throws a gun
As he cries out to the heavens
I am not my father's son!


Simple plan_Welcome To My Life



Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place, like somehow you just don't belong and no one understands you?
Do you ever wanna run away? Do you lock yourself in your room with the radio on turned up so loud that no one hears you screaming
Do you wanna be somebody else? Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more before your life is over?
Are you stuck inside a world you hate? Are you sick of everyone around with the big fake smiles and stupid lies while deep inside you're bleeding...


3 Doors Down_So I Need You

If you could step into my head tell me would you still know me
And if you woke up in my bed tell me then would you still hold me
Or would you simply let it lie,leaving me to wonder why
I can get you out of this head that I call mine and I will say
Oh no I can't let you go, My little girl
Because you're holding up my world so I need you
Your imitation of my walk and the perfect way you talk
It's just a couple of the million things that I love about you
So I need you
And if I jumped of the Brooklyn Bridge,
Tell me would you still follow me and if I made you mad today
Tell me would you love me tomorrow? PLease
Or would you say that you don't care and then leave me standing here
Like the fool who is drowning in despair and screamin'
Oh no I can't let you go my little girl because you're
Holding up my world

So I Need You