Čokolada i pelin

srijeda, 17.08.2011.

Privlačnost

Helou narode, bila sam na godišnjem, pa sam još malo zabušavala, sada se bacam na detaljnije čitanje... bili ste marlijivi kada me nije bilo i imam posla već par dana oko čitanja.

Već me neko vrijeme muči definicija privlačnosti.
Znate ono kada netko veli, on je glup, ali ne mogu si pomoći koliko mi je privlačan, ili, ona opće nije bogznašto, a toliko mi je privlačna, ne mogu si pomoći. Znate za masu onih lijepih ljudi koji za ruke drže rugobe, jer, eto, bilo je jače od njih. What is the point?

Zanimljiva je činjenica da nas jednim dijelom priroda zafrkne i da smo slijepi i gluhi telci koji se vode za instinktom za produženje vrste. Po defaultu smatramo muškarce širokih ramena privlačnima, a isto tako žene naglašenijih bokova – činjenica je da su ti ljudi u prosjeku zdraviji i plodniji.

TO je činjenica. Strast nije činjenica. Strast bi tu bila vjerojatno zbog bolje lubrikacije.

Ispada da nije poanta u tijesnim trapericama, u jebozovnom pogledu ili promuklom glasu...
Večinom... to budu feromoni, koji govore o našoj genetskoj kompatibilnosti, unutarniji kompjuter javlja da bi ovo parenje trebalo izvršiti jer će mladunčad biti kvalitetna i osigurati nastavak vrste.

Pa je li ljubav samo izmišljotina s kojom lakše nastavljamo vrstu?

I ako gledamo s te, znanstvene strane, baš smo zafrknuti i jako malo toga nam je prepušteno na izbor. Kao da su izbori već napravljeni. I zamisli bezobrazluka... izbori su napravljeni bez nas.

E, a kamo tu smjestiti priče o srodnim dušama? O karmičkim ljubavima koje se vide iz natalnih karti? O sudbonosnim susretima? O ljubavnim vezama poslije kojih nismo nikada više isti?

Svi smo se našli u situaciji da nas je progutala bezumna čežnja za osobom, jaka privlačnost...
Ja priznajem da sam se par puta saplela ko budala na najsirovije moguće stvari, ali nemam neku paralelu za povući... i osjećam se prevareno.
Jer ispada da su Prever, Petrarcca i Lorca obični lažovi.

Možete li vi definirati privlačnost? Kako? :)

17.08.2011. u 10:34 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2011  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (11)
Lipanj 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

svašta nešto

Od 20.07.
free counter
free counter