01.08.2015., subota

mimohod....

Informacija o stanju s terena iz izvora bliskih metropoli:
(Sve na nevideno....mimohod se slusa, a ne gleda)
Prvo elikteri letu.... evakuacija stanovnika ostalih u okruzenju
Onda ide neki tiluliluuuu....nismo uspili saznat o cemu se radi
E nakon toga idu neka vozila....ka kad u nas bagerima temelje za kucu kopaju
(Sva srica u metropoli nima kamena....nije tribalo minirat)
Laka atiljerija....ka ono kad se oni momci iz Osijeka
Obuku u dida Mrazove pa se vozaju....
Zastoj....bice je niko zahe...
Ima ovdi turiranja....nervoze...
(Trube?....ca ta mehanizacija trubu ima?)

(Dok oni stoju, ja cekan nove informacije s terena, ispravjan greske, ubacujen slova koje mi mis pojija....pari mi da ce ovo mozda bit jedno od ritkih postova bez gresaka....kolona - sinjan po zvuku - jos stoji....upsss....nasla jos jednu gresku...tralala....stoje....trube....bice in crveno na semaforu...ugasili motore..tisina..ca je sad?)

Odo sude prat....nastavak kasnije....mozda....;-)))

Mimohod - druga epizoda

(Sudi oprani....bas vas briga za to, ali samo da znate)
Eto bageri startali makine....javljaju mi....sve bruji....grmi...vojska se dovikuje
Puce nesto....Ca puca? Javljaj odman! - vicen ja
Nimamo poima!.....
Vatromet nije....bili dan je.....nisu ni bengalke...to bi pripoznali...
Lipi moji, pucnjava je ostala obavijena velon tajne....
Wuuuuuuuuush...
Sheeeeeet.....ca je ovo bilo?
Tice poletile.....bestije se uznemirile
Javljaju da su to oni migovi preletili...
(Koji migovi?...ca nisan ja ovdi da migan, trepcen....pa ne mogu jos i letit)

Eto opet neidentificirani pucnji....bageri samo bruje, al stoju na mistu
Bice i oni cekaju da pucnji stanu

The end
(Rekla ekipa da ide na pivu...proglasili strajk....i jos rekli da sve ca vas interesira na teveju morete za tri dana vidit)

- 15:55 - Komentari (39) - Isprintaj - #