< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA

Blog ko blog...

SLIKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO SAM JA



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO MI JE FORA SLIKA



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A OVO SAM JA CRTO...
S OVOM SE SLIKOM PONOSIM...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJ PAS REX



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVA DVOJICA SU POSEBNI SLUCAJEVI... sretan



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJ BICIKLJIN U DIJELOVIMA...
NE PITAJTE NIŠTA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DARA U ROMANTIČNOM IZDANJU



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PEPA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KUTA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
RISHA



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BARA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO SAM JA REZBARIO
ZA NOĆ VJEŠTICA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
OVO JE SA THOMPSONOVOG
KONCERTA U VTC...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FORA SLIKA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJ AUTO sretan



MOJ 2.B RAZRED:

Image and video hosting by TinyPic
MARINA BOROVEC



MATKO CRLJENIĆ


Image and video hosting by TinyPic
MARKO CRNJAK


Image and video hosting by TinyPic
ANA FERENČEVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
ANJA FOSIĆ


Image and video hosting by TinyPic
DARIA GRABAR


Image and video hosting by TinyPic
MILANA GRUJIĆ


Image and video hosting by TinyPic
MARIJA HODAK


Image and video hosting by TinyPic
KRISTINA HORVAT


Image and video hosting by TinyPic
TAJANA HORVAT



STELLA KIM JANKOVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
TENA JOVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
IVANA KANIŽAJ


Image and video hosting by TinyPic
TOMISLAV KOVAČ



ANJA KRMPOTIĆ


Image and video hosting by TinyPic
IZABELA LOVAKOVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
MIRJANA LUKAČIĆ


Image and video hosting by TinyPic
IVA MEDIĆ


Image and video hosting by TinyPic
IVAN MOSLAVAC


Image and video hosting by TinyPic
IVONA NOVAKOVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
KRISTINA RAVLIĆ


Image and video hosting by TinyPic
VJEKOSLAV RUKAVINA


Image and video hosting by TinyPic
KREŠIMIR ŠANTIĆ


Image and video hosting by TinyPic
KRISTIJAN ŠTAKIĆ


Image and video hosting by TinyPic
VALENTINA ŠUŠNIĆ


Image and video hosting by TinyPic
NIKOLA TOMEKOVIĆ


Image and video hosting by TinyPic
ANA TOMŠIĆ





O MENI

IME:Drago
PREZIME:Nije važno...
DATUM ROĐENJA: 07.04.1992.
SLUŠAM:Green Day, HIM, Sum41, Simple Plan, My Cemical Romance, Nickelback, 3 Doors Down, Thompsona, Bijelo dugme, Divlje jagode......
VOLIM:Muziku, crtat, Hrvatsku, Dinamo...
MRZIM:Tokio Hotel, Cinema Bizzarre, čekanje i umišljene ljude
ŠKOLA:Gimnazija Petra Preradovića, Virovitica
NAJ FILM:Simpsons The Movie, High School Musical 2
NAJ SERIJA:One Tree Hill
E-MAIL: thunderjam92@gmail.com
ICQ:389-118-481

LINKOVI

Blog.hr
Dnevnik.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MOJ 2.B
Leteći Veprovi
Anja
Tajchi
Tena
Ivana
Ana
Nix
Iva
Kim
Marija
Wjex
Moco
Izabela
Ivona
Crnjak

Malene
Sexichy

OSTALI...
Kuta
Paljarka
Dorotea
Risha
Lux
Kika
Sammy
Dara&Čugalj
4savrshene
Dea









- Green Day Lyrics



Lips Of An Angel Lyrics



Perfect Lyrics



- 3 Doors Down Lyrics



DIVLJE JAGODE - MARIJA
Ti i ja smo sunca dva
Ti i ja k'o anđeli
Spojili se, nebom letjeli

Do duge mi smo željeli
Do duge mi smo plovili
Na krilima od sjena mjeseca

Nisam bio mnogo jak
Da odolim na tvoj tajni znak
Zemlju si očarala
Zauvijek si mene uzela

Ref:
Trebam te Marija
Od neba do neba
Povedi me Marija
Moja Marija, Marija

Vjeruj mi Marija
Od neba do neba
Moja si, meni suđena

Zajedno smo plovili
Morem plavim nebeskim
Zajedno u vječnost nestali



URBAN - BUDI MOJA VODA
Ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
Ja zvao sam te da dodes iz snova i pruzis mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima jos jednom da osjetim novu ljubav da tece.

I pjevam
Budi moja voda, ja sam sada vatra
Izgorjet cu.
Prolij se po meni, budi sve sto zelim
Ja zivjet cu.

Ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
Ja zvao sam te da dodes iz snova i pruzis mi ruku
Ja znao sam da ces doci, doci i donijeti kisu
Ja cekao sam kao suha zemlja kad ceka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda, ja sam sada vatra
Izgorjet cu.
I kazem
Prolij se po meni, budi sve sto zelim
Ja zivjet cu.



EDGUY - FOREVER
Sitting by the window
Staring out into the night
Waiting up for the light of day
And the sound of silence
The faintly flaring candle light
Parting has got me
Around to go insane

Alone I try to while away my time
Seconds turn to ages
As I close my eyes and wait
Sometimes I wonder
What's the reason why
We long for someone to embrace
And say hello to say goodbye

Carry on - and I will forever
Longing drives bad memories away
And still I carry on and I will forever
When I see you smile
I dare to believe again

Is there anybody out there
To keep on looking for?
If you don't know then lie to me
Blue eyed for a letdown
If this is what it takes
To maybe see the light
I'll dare to shed another tear

Oh I Know
The wind blows cold tonight
But anyhow I gotta go
Tell me girl where are you now

Carry on - and I will forever
Longing drives bad memories away
And still I carry on and I will forever
When I see you smile
I dare to believe again

I tried to build a wall
And let nobody in
To be on my own
Without love and without pain
Without pain
I don't know why
But everytime
I look into your face
Into your face
I am caught and I relapse again

Carry on, it's forever
Longing drives bad memories away

Carry on - and I will forever
Longing drives bad memories away
And still I carry on and I will forever
Cause when I see you smile
I dare to believe again




SIMPLE PLAN - YOUR LOVE IS A LIE
I fall asleep by the telephone
It's 2 O'clock and I'm waiting up alone
Tell me where have you been?
I found a note with another name
You blow a kiss, but it just don't feel the same
Cause I can feel that you're gone

I can't bite my tongue forever
While you try to play it cool
You can hide behind your stories
But don't take me for a fool

You can tell me that there's nobody else
(But I feel it)
You can tell me that you're home by yourself
(But I see it)
You can look into my eyes and pretend all you want
But I know
Your love is just a lie
(Lie)
It's nothing but a lie
(Lie)

You look so innocent
But the guilt in your voice gives you away
Yeah you know what I mean
How does it feel when you kiss when you know that i trust you
And do you think about me when he fucks you?
Could you be more obscene?

So dont try to say you're sorry
Or try to make it right
Don't waste your breath because it's too late, it's too late.

You can tell me that there's nobody else
(But I feel it)
You can tell me that you're home by yourself
(But I see it)
You can look into my eyes and pretend all you want
But I know, I know,
Your love is just a lie
(Lie)
It's nothing but a lie
(Lie)
You're nothing but a lie

You can tell me that there's nobody else
(But I feel it)
You can tell me that you're home by yourself
(But I see it)
You can look into my eyes and pretend all you want
But I know, I know
Your love is just a lie
(Lie
I know you're nothing but a lie
(Lie)
Lie
(Lie)
Lie
(Lie)
Lie

Your love is just a lie

nedjelja, 23.03.2008.

SRETAN USKRS!

ey... evo... ovaj post ce bit kratak... stvarno neam sta pametnog da vam pisem...
zalim vam svima sretan Uskrs... nadam se da jucer u tajmu nitko nije uskrsnuo (jel tako duda?)
i jos se nadam da necete danas zavrsit na hitnoj zbog prezderavanja sa svim onim slinim jajima, sunkama i svim ostalim i da vam kolesterol nece eprec rizicnu granicu...
eto... to bi bio to od mene... ovo mi najkraci post dosad al eto... stvarno neznam sta bi piso...
pozdravljam vas sve i zelim sretan Uskrs vama i vasim obiteljima....

Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (61) | Troši papir | # | * |

<< Arhiva >>