-->MY FAVOURITE SONG
<--

General woo-
U mom životu

Tata psuje,mama plače
doma je hladno 6 mjeseci kasne plaće
buraz šuti,doručak žvače
ja spuštam hlače jer su dolje malo kraće
i telka radi,želudac peče
na telki raspravljaju ko tu kome meće
i nema sreće
ljudi su smeće
sve ih veseli kad se drugom pale svijeće
želim prebaciti,daljinski neće
buraz se sprema jer u školu skoro kreće
a starci odlaze za džabe raditi
čekaju lift koji nemože proradit
a zemlja rotira,računi stižu
i glava boli svaki dan se cijene dižu
jer rat je gtov,dolaze stranci
sve će nas kupit stižu trgovački lanci
vlada depresija ljubavi nema
nemam posla,nemam love ni problema
pa pišem pjesme
hvata me trema
jer nitko nezna tram 11 da se sprema






Refren:
jer nekad nevalja,nekad je dobro
stvarno nisi živio ako nikad nisi probo
i svi mi maštamo doživet stotu
al jako teško u mom životu

tata je umro ,mama plače
sve je u kurcu jer još uvjiek kasne plaće
kupimo prnje i opet se selimo
sve nam je ravno pa se ničem ne veselimo
caritas oblači,crveni križ hrani
i sad tek vidim kakvi bili su to dani
ja mjenjam poslove jer nemam interesa
već hrpu bijesa s kojom ide hrpa stresa
a Frx nas lansira ko hrvatske velikane
i odjednom imam više nego staviti sa strane
pa trošim puno ne razmišljam mozgom
ranjavam sam sebe i ne družim se s Bogom
samo se provodim ko da drugo neznam
i svi me pozdravljaju nikoga ne poznam
loši ljudi,loša droga,,loša cuga,jako loše žene svi problemi samo tuga





REFREN:

dedo je umro,plaču svi,plače baka
opet vraćam se na dunav jer budućnost nije laka
ii gogi je otišo uz plesanje i pjesmu
legenda nas može skupit sve na jednom mjestu
DEPRA ME SLOMILA, ZA KREVET SAM SE PRIKOVO,
JEDANAESTICA SE RASPALA, NITKO NIJE VJEROVO,
UBILI SMO FANOVE, UBILI SMO SPIKU,
SLUPALI SE KOBNO KO TRAMVAJ U DUBROVNIKU...
2004 POTONUO SAM DOLJE, PRIMORAC ME TJESI KAZE:
"AJDE BIT ĆE BOLJE..."
NERED JE REKO: "BURAZ BIT ĆE SVE ZA PET,JER SKUPA
CEMO REPAT BAS JE LIJEP OVAJ SVIJET...."
a vidović je pomogo za one što ne kuže
uskače kad treba jer zemljaci zato služe
i ljubav pobjeđuje i napokon nisam sam
jer teško je u dvoje a kamoli kad si sam
obitelj je broj 1
volimo jedni druge
sretni smo prije svega
jači poslje tuge
i bit će sve u redu
ni gore nas nije bilo
ni rat ni glad ,ptičja gripa kravlje ludilo
jer gledam taj svijet i kakvi su ljudi ludi
ali ljudi bit će svega al neće biti ljudi
jer haag se puni kažu bit ćemo europa
sa još više pištolja,sirotinje i dopa

REFREN




evo .... da... stavio sma ovu pijesmu jer je najjaca.... bas najjaca... i mislim da govori podosta o svemu... za sad to...

hehe he.. jebiga ovo govori o zivotu jednog velikog rapera .. jednog najveceg koji je meni najjdrazi .. respect njemu...


be thugggggggg

- 09:29 - write (30) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.