my name is...

petak, 09.11.2007.

osijek-HAJDUK 0:1

eo ja se sjetio da imam blog pa eto da napišem nešt!da bila je to predivna subota i tako slatka pobjeda tj. vraćanje za onaj poraz u 95min prošli put!ja sam naravno kao svaki put bio u kavezu sa torcidom i bilo je odlično!nije nas bilo puno al bar se pokazalo tko su vjerni navijači i koji bodre hajduk i kad je ovako loš!dosta lokalnih torcidaša je bilo na zapadu tako da je to njihov minus,al zapravo sad su pokazali da su prodane duše tako da se njih više i nesmatra navijačima!prvo poluvrijeme je za zaboravit,dosadan nogomet(neznaš ko je gori kalinić ili nikšić),navijanje je isto bilo očajno,par puta je bila neka euforija na poznate pjesme al nista osobito,dok je kohorta bila jako dobra i dosta glasna!u drugom poluvremenu se diže navijanje a i igra hajduka!što je bliže kraj tekme pravimo ludilo u kavezu dok kohorta polako pada,vjerovatno zbog katastrofalne igre osijeka!na pjesmu "na poljudu..." se cijeli kavez baca,ljudi padaju preko stolica na specijalce a oni naravno odgovaraju palicama(neznaju drugacije)!zadnjih 10 minuta je čista ekstaza,totalno ludilo,cijeli kavez skače,baca se, pjeva,stradalo je i puno stolica,totalna šteta,i onda gol!taj se osjećaj ne zaboravlja,i zadnjoj sekundi i to ne bilo tko nego TUDOR!urnebes na tribini!na kraju tekme igrači dolaze do kaveza i bacaju dresove,ja kao i pola kaveza se penje na ogradu u pokušaju da uhvati dres al naši "ljudi u plavom" nas skidaju sa ograde i počinju tuć,kao da su jedva čekali taj trenutak,dosta ih je dobilo gadne masnice,dobio sam par puta al dobro je kako je moglo biti!u biti bilo je odlično i jedva čekam novi dolazak "bilih"!poslje sam se našo sa saletom i njegovim kohortašima,ošli malo do westa,kao običnoest pun djece i nabrijanih likova,al bar je cuga jeftina,poslje do tvrđe,tvrđa puna cajkarosa i drolja al bar je burek fin,najeli se i kuc!et,toliko od mene i mojih doživljaja!

- 18:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Linkovi

  • BIČARKE
    NANA
    GAGA






    "Ja sam prvi rapper koji se u svojim
    spotovima počeo pojavljivati sa
    zgodnim komadima i šampanjcima
    u bazenima i prvi sam vozio super
    aute.Tada su me zbog toga svi
    ismijavali,a sada,nekoliko godina
    poslje,to je cool i to svi rade"


    Image Hosted by ImageShack.us

    LL COOL J



    "Moja je mama rekla da je
    moj odlazak u zatvor
    najbolje sto mi se do sada
    dogodilo u zivotu i imala
    je pravo"


    Image Hosted by ImageShack.us

    DR.DRE


    "Ne bojim se da ce me slava
    unistiti.Bojim se samo Boga.
    No ja sam zbilja dobar na svom
    terenu,kao sto je Michael Jordan
    dobar na svom.Uostalom,moja
    mi je mama rekla da sam zgodan
    i sto bih ja jos trebas rec"

    WYCLEF JEAN

  • [URL=http://imageshack.us][IMG]