my name is...

petak, 12.01.2007.

hellouuuuuuuuuu

ej ljudi,evo ja se javljan nakon dosta vremena,taman se spremam za van pa sam mal nest oso vidit na net i ajd da napisen post!kod mene nista novo,zavrsio skolu i od onda samo ljencarim,eo ovaj tjedan poceo ic u auto školu pa cu imat neku zanimaciju!i dalje treniram nogoš,sad ce uskoro i pripreme pocet i dalje sam sa svojom anom eo vec 8 mj,i stvarno se nemogu požalit,najbolja cura na svitu!eo idem ja sad van pa cu se valjd sutra javit!ajd cujemo se!pozdrav svim torcidašima i mojoj ani!ostali nisu bitni,peace

- 20:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Linkovi

  • BIČARKE
    NANA
    GAGA






    "Ja sam prvi rapper koji se u svojim
    spotovima počeo pojavljivati sa
    zgodnim komadima i šampanjcima
    u bazenima i prvi sam vozio super
    aute.Tada su me zbog toga svi
    ismijavali,a sada,nekoliko godina
    poslje,to je cool i to svi rade"


    Image Hosted by ImageShack.us

    LL COOL J



    "Moja je mama rekla da je
    moj odlazak u zatvor
    najbolje sto mi se do sada
    dogodilo u zivotu i imala
    je pravo"


    Image Hosted by ImageShack.us

    DR.DRE


    "Ne bojim se da ce me slava
    unistiti.Bojim se samo Boga.
    No ja sam zbilja dobar na svom
    terenu,kao sto je Michael Jordan
    dobar na svom.Uostalom,moja
    mi je mama rekla da sam zgodan
    i sto bih ja jos trebas rec"

    WYCLEF JEAN

  • [URL=http://imageshack.us][IMG]