Slike........

Kao sto je Tamara rekla,slike......Eh,samo sto nisam mogla da ih ubacim u boxno(sorry,Tamara).......Ma probacu neki drugi put.........Sad cu objaviti ovako te neke nase slike,a vi komentirajte i onaj pretposlednji post,bas me zanima sta mislite o klipovimazijev......Evo slika.....Image Hosted by ImageShack.usovo sam ja-Milica........Image Hosted by ImageShack.usa ovo je Tamara kod fontane kod Net-kafeasmijeh.....Image Hosted by ImageShack.usovo sam ja kod te iste fontane........Image Hosted by ImageShack.us...i Tamara na kapiji u parku......Objavila bih i one slike iz muzeja,ali nisam sigurna da li smem,pa je sad ovako.......Ne zaboravite da komentirate prethodni post.........Kissssssscerek

15.06.2006. u 19:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkiæ za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggiæ- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...