Novi post!!!!

Evo mene posle tone maramica i litara i litara čaja.....To vam sve govori-Nisam baš najbolje sa zdravljem(hi to sam ja-Milica).......Kako sam na kompu zbog gledanja TV-a(Tv kartica je zakon),svratih ovde na 5 minuta da napišem post.......Evo jedan interview koji sam skinula od......od.....ne mogu da se setim,ali u svakom slučaju BIG SORRy zbog toga!!!no.....I neke slikice.....Enjoy......Pozzz za sve....KISSS...........Image Hosted by ImageShack.us
YAM!:Tom,kako reaguješ na stvari koje se pišu o tebi?Na razne skandale,tračeve i slično?
TOM:Pokušavam da izbegnem takve stvari.Tokio Hotel je uspešan band,mnogo zarađujemo,imamo dosta fanova i sve nas to čini sretnima,ali tu ima i onih ljudi kojima se ne sviđamo,neki nas čak i mrze.Te osobe onda,žele za nas vezati razne skandale,tračeve,lažne izjave i slično.Ono što je najjadnije u svemu tome je to što oni pola stvari izmisle,pa tako postoji mogućnost da izgubimo fanove.Na laži primenjujemo metodu „udaranja po džepu“.Već je jedan časopis pisao laži,te ih je naš mendžer tužio.Redakcija više ne radi,zaplenjeni su im svi poslovni prostori,tehnika i primerci časopisa,te smo dobili odštetu.
YAM!:Znači da se ne treba sa vama „igrati“.....
TOM:Opasni smo mi....Ha,ha,ha.Ma,neeeeee.Mi samo vraćamo milo za drago.
YAM!:Širili su se razni tračevi u vezi Ann-Katherin,pa se sve to smirilo,a sada kruže priče za pevačicu LaFee....Da li ste u vezi kako novine pišu ili.....
TOM:Ann....heh,ta devojka je zaista željna publiciteta.Ali ja joj mogu samo čestitati i dati malu primedbu,uspela je toliko-koliko postati poznata,dobiti ne tako malu sumu novca,ali tu ne štima što je htela MENE uništiti.Ann,Ann.....kao da je zaboravila gde živimo.Čoveče,ovo je Nemačka.Ne može ovde svako svakoga uništiti,pogotovo ne na takav način.
YAM!:Smiri se,čoveče.....ha,ha,ha...
TOM: (smeh)Vidite li kako sam ja opasan...heh
YAM!:A LaFee....
TOM:Ja sam se do juče pitao „Ko je ta LaFee?“Devojku u životu nisam video.Slučajno sam uzeo novi broj jednog časopisa,i ugledao sam u cosku tu devojku,i kao oni oblačići kada neko nešto razmišlja.....Znate?I tu moju sliku.Počitao sam text,ali mi nije bilo dovoljno jasno.Otišao sam na Internet da potražim nešto više o tome i kao i uvek tim glupostima je bilo posvećeno milion sajtova.Pročitao sam čak i da smo bili zajedno,pa da smo se ponovo pomirili....Ma čiste gluposti!
YAM!:Znači,to je laž?
TOM:Ma naravno da je laž.I sami znate kakve ja devojke volim.Nikad je u životu nisam vidio,a devojka jednostavno nije moj tip.
YAM!:Sada je verovatno pao kamen sa srca milionima tvojih fanova.
TOM:Devojke,do not worry!Doći ćete i vi na red.LaFee nije moj tip devojke.
YAM!:Zašto?
TOM:Ma nekako nije ono.....znate....(smeh)...ma....
YAM!:Ne znamo (smijeh).
TOM:Heh,devojka ne poseduje određenu dozu seksipila (smeh).
YAM!:Ahaaaa,o tome je reč!!!!Tom,Tom ti samo na to misliš.....
TOM:Ma ne,(smeh),devojka jednostavno nije ono što ja tražim.....
YAM!:Šta to ona nema,a po tebi treba da ima?
TOM:Eh ovako.....(smeh).......važno mi je da je devojka visoka,ali u svakom slučaju ne vislja od mene,što ona nije.Dalje,(smeh),moja devojka treba imati duge i vitke noge,kojoj će lepo stajati kratka suknja (smeh)
YAM!:Aha,to ćeš je ti i oblačiti?
TOM: (smeh)Ma ne,nego ne volim kada devojka ima ružne noge,a obuče kratku suknju.A ja preferiram kratku i usku odeću.Zakon je!(smeh)Takođe treba biti i razvijenija,mislim da ima bolji dekolte.(smeh)Shvatate?
YAM!:Da,da,da.Shvatam sve.(smeh)
TOM:Je li se to ti zajebavaš sa mnom?(smeh)
YAM!:Ma ne,nikakvo zajebavanje.(smeh)
TOM: (smeh) Pa eto to bi bilo otprilike to što bi LaFee trebala imati,a nema da bih je uopšte pogledao.
YAM!:Ok.Šta misliš o Killerpilzu?Rock-punk band koji neverovatno podseća na vas.
TOM:Heh,čuo sam njihovu pesmu.Mislim da su oni naša neuspela kopija i to ću ponoviti milion puta ako treba,pa i njima u lice.Momci nose dredove,piercienge,za spotove neću ni da govorim,takođe omot singla „Richtig scheisse“ neverovatno podseća na naše omote.A neću uopšte da govorim o prerađivanju naše pjesme „Durch den Monsun“.Šta još treba,da nam uzmu ime i da se oni zovu TOKIO HOTEL?
YAM!:Novinari i kritičari ih nazivaju „pubertetsko iživljavanje lišeno kvaliteta“,slažeš li se?
TOM:Ne želim to komentarisati da novinari ne bi pisali nakon toga gluposti.Ne nameravam nikoga tako vređati,samo sam izneo činjenice i sličnosti nas i tog banda.
YAM!:Da ne pričamo više o njima,šta misliš da pređemo na Blog 27?Imate li išta sa njima,mišljenje o njihovom stilu oblačnja,spotu za pesmu „Hey boy“ koji neverovatno podseća na vaš drugi spot i slično?
TOM:Sa tim devojkama nemamo ništa,čak nismo razmenili mailove niti brojeve telefona.Što se tiče njihovog stila,ja sam Toli rekao da treba tražiti svoj stil,a ne imitirati druge.Mislim na Billa.Tola je došla kao normalna cura u Nemačku,onako kao Alicia.A onda je odjednom počela biti rokerka kao Bill.Što se tiče spota.........da,znam tu postoji toliko sličnosti,ali eto.Neću da komentarišem,one su nam drugarica i čemu sve to?
YAM!:Ok.Šta misliš o US5?
TOM:Momci su u redu.Ono........ja ne volim muziku kao što je pop,i nikada nisam voleo takvu vrstu boy bandova,ali novinari pišu gluposti da se mrzimo.Momci su ok,i super plešu i izgledaju.Poštujemo ih,ali ih ne smatram rivalima.Onaj koji je izvalio tu glupost nema pojma o muzici.Mi smo rock band sa frotmenom i sviramo instrumente,a oni su tipični pop boy band koji nema frotmena i plešu.Vidite li sličnosti?Možda to jer smo svi momci i u jednom i u drugom bandu.Nadam se da novinari neće izmisliti da u jednom u bandova postoji devojka maskirana u momka.Sve je moguće.(smeh)
YAM!: (smeh) Tom,da li pušiš?
TOM:Da,pušim i konzumiram alkohol ali ponekad.Georg non-stop puši,ali ja zapalim dve,tri cigarete dnevno.Bill u iznimnim situacijama,a Gustav ne puši nikako.
YAM!:Kratko-jasno.Tom,hvala ti,što si pristao na ovaj razgovor o tračevima koji ti znam nije bio ugodan,HVALA TI PUNO i puno uspeha s Tokio Hotelom.
TOM:Hvala vama,meni je bilo jako zanimljivo,jer volim pričati o tračevima.Hvala,pa se ponovo vidimo....ubrzo nadam se (smeh).
partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty:Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usTamara-ovo su one ,,starke,, o kojima sam ti pričalaa........Moćććććnooooo

19.05.2006. u 14:13 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...