svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (14)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Naše pjesme

Oni koji i nas stave u linkove bit će tuuuuuuu:
Linkovi:
zubozubozubozubozubozubozubozubozubozubo

Marija
Tonka

KAK JE ZAKON AVATAR...Ali ima više od 10 kb pa ga ne mogu staviti ga kao avatar...

Image and video hosting by TinyPic


Koja ocjena najbolje opisuje ovaj blog?
1
2
3
4
5
  
pollcode.com free polls



Sto najvise slusate???
Strano
Domace
Narodnjake
Sve
pollcode.com free polls


Tko vas najvise zivcira??
Martina
Hrc
Matea
Matija B.
Valentina
Rajko
Milan
Karlo
Zvonko
Denis
Paco
Matija M.
Dado
Ana
Tomislav M.
Tea
Duska
Ena
Tomi
Ina
Katarina
Josipa
Dragana
Vuka
Buricka
  
pollcode.com free polls














O nama
IME: MATEA
PREZIME: __ __ __ __ __ __
GOD:12,5
FRENDICE: TEA (CHERRY), MARTINA (BERRY), ENA
MUZIKA: STRANO (NEMAM NAJ PJEVAČICU NITI NAJ PJEVAČA)
NAJ FILMOVI: BRATZ ŠMINKERICE, MEAN GIRLS, SVE ŠTO DJEVOJKA MOŽE POŽELJETI
Image and video hosting by TinyPic
NAJ STVAR: KOMP( INTERNET)
NAJ ŽIVOTINJA: MAČKA
( IMAM IH 3)



O TEI
Ime:Tea
Prezime: khm khm
Dob:13
Frendovi i frendice: Ena, Matea, Martina, Ines, Josy, a frendovi su anonimni
Muzika: strano, bez najboljih pjevača
Filmovi: Svi teen filmovi su zakon
Naj thing: komp
Naj životinja: mačka i pas
Ljubavni status: Free
Image and video hosting by TinyPic




O MARTINI
Ime: Martina
Prezime: javiti ću vam kad se sjetim... nut
Nadimci: Marti u stvarnom životu a na internetu mjenjam. Trenutno Gabbie
Datum rođenja i godine: 6.2.1996., 12 godina....
Hobiji: Ples, Internet, fotografiranje
Ovo mi je otprilike 15. blog. lud
Naj pjevačica: Britney Spears
Naj pjevač: Nemam
Naj grupa: Linkin Park
Naj vrsta glazbe: rap, hip-hop, punk, rock, metal, neki narodnjaci
Naj jelo i piće: Pizza s gljivama, voćni sok
Naj critć: Kim Possible (Neustrašiva Kim)
Image and video hosting by TinyPic
Naj frendice: Tea, Matea, Josy, Paco, Ena
Naj osoba: muška: moja simpa... cerek... kak je cakaniiii....
ženska: moja sestrična, među nama nema tajni, u našem razgovoru nema tabua...sve djelimo..smijeh
Naj stvar: komp...yesyesyesyesyesyes
Najveći strah: da ne uspijem u svome snu....tad bih propala....crycry
Najveći talent: ples i živciranje....beljzubozubobeljroflcoolthumbupheadbangheadbangheadbang














zubozubozubozubo

Sve i svašta

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


*_*


Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics

- Beyonce Knowles Lyrics

- Avril Lavigne Lyrics

ImageChef.com Poetry Blender

- Gia Farrell Lyrics


Školska seriologija

UČENICI: «Bitange i princeze»
UČENJE: «Završni udarac»
ULAZAK PROFESORA U UČIONICU: «Ponos Ratkajevih»
ŠKOLSKI TJEDAN: «Dani straha»
TEST: «Ne daj se, Nina!»
MATEMATIKA: «Uvod u anatomiju»
ISPITIVANJE: «Pod nož»
ISPRAVLJANJE JEDINICE: «Krim tim 2»
PETICA: «Zabranjena ljubav»
PROFESORI: «Stvorenja»
GRADIVO: «Invazija»
ODMOR: «Sam svoj majstor»
ZVONO ZA KRAJ ODMORA: «Sekunde do katastrofe» MARKIRANJE: «Bez traga»

Školska knjižnica:

UČENICI: «Duše robova»
UČENJE: «Stranac»
IMENIK: «Srce tame»
MARKIRANJE I UKOR: «Zločin i kazna»
GRADIVO: «Paralelni svijet»
PROFESORI: «Volite se, ljudožderi»
PETICA: «20.000 milja pod morem»
NASTAVA: «Rat i mir»
PROFESORICA MATEMATIKE: «Grička vještica»
ČETVORKA: «Krupna riba»
ISPRAVLJANJE JEDINICE: «Ubiti pticu rugalicu»
ŠALABAHTER: «Otok s blagom»
ISPITIVANJE: «Pakao»
MATEMATIKA: «Zagonetno pismo»
NEZNANJE: «Mrak na svijetlim stazama»
ŠTREBER OD KOJEG SVI PREPISUJU: «Junak našeg doba»

Ljubimci

Tikky





adopt your own virtual pet!



mimi





adopt your own virtual pet!





Bibi






Iris







Slikice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 30.05.2008.

Marti piše postoveeee.....zapravo post.......al ajd.....čitajte ga pa komajte o njemu...

Danas je bilo super na nastavi!!!! Osim na hrvatskom. Učiteljica pitala Rajka i zadala mu rečenicu. On ju trebo na ploču napisat a nije razumio "šiljci" pa je on napisao "živci" (ni ja ne razumljem otkud šiljci u hrvatskom ali, kakva učiteljica...). Mi smo rekli učiteljici da je pogriješio, a kad je Rajko skužio, nasmijao se svojoj pogreški (nije se ni zacerekao, ni pao na pod od smijeha, nego samo osmjeh od max. 5 sekundi!!!!) i tražio spužvu (koje pritom nije bilo) da obriše. Učiteljica je optužila i nas i Rajka da se njoj ismijavamo. Stjerala je Rajka na mjesto i pozvala našu razrednicu. Ja kažem (a i neki drugi) da bi bilo bolje da iamo uč. Macu za razrednicu jer ona nešta kaže pa onda NAS SASLUŠA!!!!!! Ove ostale učiteljice (oprostite na izrazu) stalno melju protiv nas, 6.r., ali zato što imamo dečke koji nisu ni blizu puberteta (ludludludlud) ali svaka čast iznimkama (thumbupthumbup). Da nastavim sa dobrim trenutcima.... Dramska je bila najbolja.... Razbili smo Turce.... zubozubozubozubo Mi vam, ako neznate, glumimo za kraj školske godine "Bitku kod Siska". Ja sam Hrvat hrvatskahrvatskahrvatska. dead. Kako smo se ponosili kad smo ih pobjedili.... cool yes partypartyparty njami pjeva smijeh.... Poslije je bilo pakleno vruće... Svi znojni na sunce..... A bilo bi OK za mene da mi Mišo (kiss)nije uzeo sok burninmadburninmad i dokrajčio ga. Ma baš super. Slijedeći put čuvam svoj sok. smokinnaughtynaughty...e da učiteljica mislila da se dogovorimo koga ćemo mlatit u predstavi a mi navalili na sve...ludludlud.... Sva sreća da poslije nisu bili ošamućeni.... cerek cerek...

Paaa mislim da je post dug i da sam se iskupila za ono "ne pisanje" i "ne uređivanje"...

Sad bježim
Bye

MARTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....
wavepartybangludludzujoblablacerekcerek


P.S. Pozz mojoj simpi (on je na prvom mjestu cerek), Teci, Meci, Paci, Josy, Enči....Ukratko cijelom 6.r. OŠ Kmrvo (!!!), 7.r. i 5.r. (mahmahmahmah). I svim malcima.

- 17:27 - Komentari (34) - Isprintaj - #


nedjelja, 25.05.2008.

Hey

Hey ljudi!!!
Imamo malo postova pa sam odlučila nešt napisat. Jučer nismo pisale postove al smo uređivale blog. Dodale smo ljubimce. Jeste ih vidjeli? Kak su slatki. Možete ih nahraniti i poigrati se s njima. Dodat ćemo mi još slika. Lijepo ćemo uredit blog samo nam treba vremena. Odoh ja. I KOMAJTE!!!!! Naljutit ćemo se ako dođete na blog, a ne ostavite komentar. Bye!!!!!!!!
Matea

- 11:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #


petak, 23.05.2008.

Mi

Image and video hosting by TinyPic

Ljudi, ovo sam ja izradila nabrzinu nadam se da vam se sviđa, nisam imala vremena doraditi ju s efektima, no budem, obečajem!!!
Tea

- 10:30 - Komentari (33) - Isprintaj - #


O meni

Image and video hosting by TinyPic

Evo mene također... Danas je baš glup dan... Dolazi mi sestrična (8 god) koju nemogu podnjet, pa ću se izvuć i otić do Marti ili do Matee. Kak je glupo što je baš petak odabrala da mi dođe zanovjetati... Uh. I onda još misli kako mi čini uslugu što želi ostati što duže... JOJ, ZEMLJO OTVORI SE....

- 10:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #


četvrtak, 22.05.2008.

DOSADA

Ubija me dosada. danas je Tijelovo pa neidem u školu. Bilo mi je dosadno pa sam krenula na internet, al nisam mogla odmah otić jer je zazvonio telefon. Bio je moj bratić (ima 4 god. i ide mi na živce). Kupio si je novi bicikl ( njegov prvi bicikl s pomoćnim kotačima). Nazvao je zato što je želio da dođem k njemu na biciklnu, da se vozimo na biciklima. Danas je stvarno ružan dan ( dobro, ne pada kiša a poslije će možda bit sunčano,al sad je hladno) i kad bi se s nekim išla vozit to bi bila Tea. Ja sam mu rekla da je bolje da mu sutra dođem jer će možda bit ljepši dan, a on je počeo cvilit. MRZIM burninmadkad počne cvilit. Na svu sreću baka mu je uzla slušalicu i više mi nije cvilio u uho. Možda ću poslije morat ić k njemu. napomon je prekinuo pa sam stigla na internet.

P.S. KOMAJTE!!!!!!!!!!!!

MATEA

- 11:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #


srijeda, 21.05.2008.

Hey



Ovo je naš zajednički blog....
Prvo evo vam chat....
Postupno ćemo dodavati i druge stvari....




Get your own Chat Box! Go Large!


- 19:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.