To sam ja!

četvrtak, 23.03.2006.

Viva – Odlazim

Zgriješila si djelom, patila,
što moliš??
Dotaknula si dno,
jer samo sebe voliš..
Spotaknula se nisi
na putu prema gore..
Brzo si pokazala
da voliš da te vole..
Zgriješio sam slatko,
svatko je to znao,
prevario tebe,
to je bar mi lako..
Igrala si igru,
i znala da te trebam..
Tražila si mnogo,
ali ja ti ništa ne dam..
Odlazim i neću priznati,
napila si mi se krvi,
nisam zadnji, niti prvi..
Odlazim u daljine,
zaplakat ćeš kada čuješ
moje ime..
Odlazim, neću žaliti,
napila si mi se krvi,
nisam zadnji, niti prvi..
Odlazim u daljine,
zaplakat ćeš kada čuješ
moje ime..

Zgriješio sam slatko,
svatko je to znao,
prevario tebe,
to je bar mi lako..
Igrala si igru,
i znala da te trebam..
Tražila si mnogo,
ali ja ti ništa ne dam..
Odlazim, neću priznati,
napila si mi se krvi,
nisam zadnji, niti prvi..
Odlazim u daljine,
zaplakat ćeš kada čuješ
moje ime..
Odlazi, nemoj priznati,
napila sam ti se krvi,
nisi zadnji, niti prvi..
Odlazim u daljine,
zaplakat ćeš…
Odlazim i neću žaliti,
napila si mi se krvi,
nisam zadnji, niti prvi..
Odlazim u daljine,
zaplakat ćeš…

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Još nešto malo o meni

  • Evo, samo još par stvari koje bi van tila reć...
    Ja ću to sve sročit u abecedu, nadan se da nikome neće smetat.
    A - ajoj,asti! Moje česte ''uzrečice''...
    B - Bartulović(Mladen), Bušić(Tomislav)! Meni dva naj nogometaša na cilon svitu(mislin, od ovih mlađih generacija). Je da trenutno nisu u naj formi, ali bit će bolje...
    C - oznaka moga razreda...
    Č - čokolada! Moj omiljeni slatkiš...
    Ć - neman pojma, ne pada mi na pamet ništa sa ć...
    D - Dalmacija! Dalmatinka san, tu san rođenaaaaaa, plavo more zna da ga volin ja, splitskog Hajdukaaaa... Darija! Moja luda frendica...
    E - e! Jednostavno, tek tako...
    F - forza!
    G - glupost! Život ih je pun...
    H - HAJDUK! Suvišna je svaka rič...
    I - Ivan(Leko)! Moj naj nogometaš... i Ivano(Balić)! Moj naj rukometaš...
    J - jeans! ''Ne skidan'' se iz reba...
    K - Krešimir(Makarin)! Još jedan super nogometaš... Kacha! The best kafić u gradu Splitu...
    L - Leko! Ivan, a ne Jerko, objašnjenje pod slovon I...
    LJ - ljubav! Najlipši osjećaj, i najlipša ljudska emocija... Volin ljubit i bit ljubljena...
    M - mama! Jako važna osoba u mom životu... mobitel! Stvarčica bez koje ne mogu... Maja! Frendica i po... Marina! Još jedna takva...
    N - nogomet! Naj sport...
    NJ - njemački! Jedan od tri jezika koje učin...(iskreno - prvo šta mi je palo na pamet sa NJ! ;))
    O - OK! Jako često se može čut...
    P - Poljudska ljepotica! Poljud... pizza! Omiljeno jelo...
    R - rukomet! Objašnjenje potražite u mojin naj sportovima...
    S - Split! Najlipši grad na svitu... Spinut! Naj kvart u Splitu, sve sama elita, počevši od mene,... ;) stadion! Nećete se pitat zašto...
    Š - šala! Obožavan se šalit, pa čak volin i šale na vlastiti račun...
    T - TORCIDA! Objašnjenje je pod slovon H... tata! Baš ka i mama, jako važna osoba u mom životu... tenis! Jedan od mojih naj sportova... turizam! Turistička(škola), turistićki vodič(moje buduće zanimanje)...
    U - uuuuuuuu! Ne znan zašto, bezveze...
    V - voljeti! ...i biti voljen prosto je nemoguće...
    Z - znanje! Neke stvari u životu jednostavno triba znat...
    Ž - život!...je lijep...

Linkovi i blogovi

Moje liste naj sportaša

  • Naj tenisači:
    3.Ivan Ljubičić i Mario Ančić
    2.Rafael Nadal
    1.Roger Federer


    Naj rukometaši:
    3.Venio Losert
    2.Renato Sulić
    1.Ivano Balić


    Naj nogometaši:
    (e sad, ova se lista dili na nekoliko podlista)
    a)strani nogometaši:
    3.Steven Gerard
    2.Dida
    1.Kaka

    b)naši nogometaši koji igraju u stranin klubovima:
    3.Darijo Srna
    2.Igor Tudor
    1.Ivan Leko

    c)naši nogometaši koji igraju u HNL-u:
    3.Krešimir Makarin
    2.Tomislav Bušić
    1.Mladen Bartulović


    Eto ga! Pošto obožavan sport, ovaj mi je boxić bio prijeko potreban... ;)

Navijačke pjesme

  • Sport, sport, sport i opet sport...
    Nogomet, nogomet, nogomet i opet nogomet...
    Hajduk, Hajduk, Hajduk i opet Hajduk...


    Vinko Coce - Oluja sa sjevera

    Uvik kad si tužan,
    i kad nemaš kamo poći,
    popij nešto,
    pa dođi do poljuda.
    Vidjeti ćeš bilu,
    silnu oluju,
    najveću šta dolazi,
    sa sjevera.
    Više nećeš biti sam,
    kad čuješ glas.
    Ale - ale! Ale - ale!
    Ale - ale! ...

    Di su lipi dani,
    ta stara vrimena,
    kad se tresla,
    stara plinara.
    Sad je novo doba,
    gromova, oluja,
    sada grmi
    Poljudska ljepotica
    (...od silnog sjevera)
    O Hajduče, o Hajduće,
    dica su tvoja uvik uz tebe!
    Prvaci smo, navijamo,
    za bile uvik pivamo...


    Dubrovački trubaduri - Bili su bili vrhovi planina

    Bili su bili, vrhovi planina,
    bila je košulja hajdučkoga sina.
    Bili su bili, vrhovi planina,
    bila je košulja hajdučkoga sina.

    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.
    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.

    Bila i plava, skladna je boja,
    to je simbol majstora s mora.
    Bila i plava, skladna je boja,
    to je simbol majstora s mora.

    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.
    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.

    Ponos je grada, poznat po svitu,
    i uvik vjeran svom rodnom Splitu.
    Bili su bili, vrhovi planina,
    bila je košulja hajdučkoga sina.
    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.
    Ruke ćemo skupa,
    za bile dići,
    ko jedno srce,
    za Hajduk ćemo biti.


    Vinko Coce – Ako te 'ko pita

    Mater nas je rodila, kod staroga Placa,
    čin smo oči otvorili za Hajduk smo bili.
    Odma su nas tamo motali u bilo
    - to je naša povist, tako je to bilo,
    to je naša povist, tako je to bilo.
    Ime su nan dali Torcida iz Splita,
    zvonila su zvona na sve strane svita.
    To je naša povist, tako je to bilo,
    Hajduk živi vječno, šta bilo da bilo,
    Hajduk živi vječno, šta bilo da bilo.
    Ako te 'ko pita, i na kraju svita,
    odakle si doša, reci mu iz Splita.
    Ako te 'ko pita, reci mu bez stida,
    reci mu uz Hajduk ime Torcida.

    Moj golube bili, raširi krila,
    najlipša boja, boja je bila.
    U svit odleti, svima pokaži,
    nama se vrati na Plac najdraži,
    nama se vrati na Plac najdraži.
    Sjeveroistok, sjeverozapad,
    idemo bili svi u napad.
    Valovi kreću Torcide znajte,
    i sa Torcidom svi zapivajte,
    i sa Torcidom svi zapivajte.
    Ako te 'ko pita, i na kraju svita,
    odakle si doša, reci mu iz Splita.
    Ako te 'ko pita, reci mu bez stida,
    reci mu uz Hajduk ime Torcida.


    Vinko Coce – Kada umren umotan u bilo

    Pape i dida bili su Torcida,
    bila je boja i sina moga.
    Uvik se znalo za riči znane,
    uvik se pivalo Marjane, Marjane…
    U ruci mi lancun bili,
    Hajduku da san život cili.
    Pratite me judi mili,
    kad se duša s tilon dili,
    pratite me judi mili,
    kad se duša s tilon dili.
    Kada umren umotan u bilo,
    na Poljud odnesite mi tilo.
    Zapivajte bili su bili,
    kad se duša s tilon dili.
    Kada umren umotan u bilo,
    na Poljud odnesite mi tilo.
    Nek vijori barjak na kojem piše
    Hajduk živi vječno, Bog i niko više.

    More plače, ono suzu ima,
    misto glazbe, nek Torcida piva.
    Hajduče – ponosan budi,
    tebe tvoje dite uvik jubi,
    Hajduče – ponosan budi,
    tebe tvoje dite uvik jubi…
    Kada umren umotan u bilo,
    na Poljud odnesite mi tilo.
    Zapivajte bili su bili,
    kad se duša s tilon dili.
    Kada umren umotan u bilo,
    na Poljud odnesite mi tilo.
    Nek vijori barjak na kojem piše
    Hajduk živi vječno, Bog i niko više.
    Nek vijori barjak na kojem piše
    Hajduk živi vječno, Bog i niko više.


    Daleka obala – Bila boja

    Boja, bila boja je boja,
    bila boja je najbolja na svitu,
    i niko mi ne more reć da nije tako.
    Boja, bila boja je boja,
    bila boja je najbolja na svitu,
    i niko mi ne može reć da nije tako…


    Duće Band – Jedna duša, jedno tilo

    Ime šta se pamti, vatra koja plamti,
    Torcida koja voli bili dres do boli.
    Jedna duša, jedno tilo,
    di god išli, šta god bilo.
    Kada umren sav u bilo,
    na Poljud legnite mi tilo.

    Rođen je u Pragu, miljun puta su ga slali vragu,
    piva mu se tečno – Hajduk živi vječno.
    Jedna duša, jedno tilo,
    di god išli, šta god bilo.
    Kada umren sav u bilo,
    na Poljud legnite mi tilo.

    Nema pive, di je vino?
    Da svi skupa proslavimo…
    Glave gori – dolazimo,
    ko god doša – prolazimo…
    Dalmacija ori, bili Sjever gori,
    svi su nan u šaci – bit ćemo prvaci…
    Jedna duša, jedno tilo,
    di god išli, šta god bilo.
    Kada umren sav u bilo,
    na Poljud legnite mi tilo.


    Giuliano – Torcida razara sa Sjevera

    U našem malom mistu živi jedan kralj.
    On je simbol Splita i srce Jadrana.
    Njegova kraljica ruši sve od reda,
    na Poljudskoj ljepotici, sa one strane Marjana.
    Torcida razara sa Sjevera,
    Torcida sa one strane Marjana.
    Uvijek na starome mjestu nalazi se ona,
    navija, pali baklje za našeg šampiona.

    Torcida razara sa Sjevera,
    Torcida sa one strane Marjana.
    Uvijek na starome mjestu nalazi se ona,
    navija, pali baklje za našeg šampiona.
    Uvijek na starome mjestu nalazi se ona,
    navija, pali baklje za našeg šampiona.
    Torcida razara sa Sjevera,
    Torcida sa one strane Marjana.
    Uvijek na starome mjestu nalazi se ona,
    navija, pali baklje za našeg šampiona.


    Oliver Dragojević – Hajdučka

    Bez pinezi i rišpeta,
    rodilo se dite puka,
    iz jubavi, iz dišpeta.
    Kontra mraku, kontra sili,
    nareslo je ka iz vode
    i trkalo do slobode.
    Drukali smo za Hajduka,
    mladost, starost, život cili.
    Drukali smo za Hajduka,
    pivajući: «Naprid bili!»

    Priko ognja, priko žica,
    on je gubi, on je tuka,
    njegova mso svi mi dica.
    Isti tvrdi kruv smo jili,
    znači nan on puno više,
    nego ća u foje piše.
    Drukali smo za Hajduka,
    mladost, starost, život cili.
    Drukali smo za Hajduka,
    pivajući: «Naprid bili!»

    Sve prohodi, sve nastaje,
    svaka radost, svaka muka,
    život svakom svoje daje.
    Svi bi možda drugo bili,
    ma u jednom svak se slaže:
    od Hajduka nima draže.
    Drukali smo za Hajduka,
    mladost, starost, život cili.
    Drukali smo za Hajduka,
    pivajući: «Naprid bili!»

    Bilo lito ili zima,
    srce nas u Poljud vuče,
    Starog placa više nima.
    Ma se opet isto druka,
    na terenu o života,
    di se trči, di se cota.
    Drukali smo za Hajduka,
    mladost, starost, život cili.
    Drukali smo za Hajduka,
    pivajući: «Naprid bili!»


    Ivo Amulić – Jedanaest morskih lavova

    I ko je kralj Splita,
    i ko je kralj lavova??
    To su Hajduk i Torcida,
    nošena pjesmom sa Poljuda…
    Jedanaest morskih lavova,
    milijun srca i valova.
    Ni vatra im ništa ne može,
    jer more im je ispod kože.
    Jedanaest morskih lavova,
    Torcida bjesni sa Sjevera.
    Niko nam ništa ne može,
    jer more nam je ispod kože.


    Mladen Grdović – Dalmatinac

    Ja sam dite s mora,
    moja mati je Dalmacija.
    Imam barku i gitaru,
    srce koje ljubit zna.
    Nema meni do mog juga,
    i do mojih borova.
    Svo bi zlato ovog svita,
    za moj bili kamen da.
    Dalmatinac sam, tu sam rođen ja,
    plavo more zna, da ga volim ja
    - splitskog Hajduka.
    Dalmatinac sam, ovo je moj dom,
    tu su moji didovi davno sidro bacili,
    mene vezali.

    Ja sam dite s bilog žala,
    di je pisma galeba.
    Di je zemlja vode žedna,
    di su stabla maslina.
    Di su ljudi iste loze,
    di je sveta nedilja.
    Svo bi zlato ovog svita,
    za moj bili kamen da.
    Dalmatinac sam, tu sam rođen ja,
    plavo more zna, da ga volim ja
    - splitskog Hajduka.
    Dalmatinac sam, ovo je moj dom,
    tu su moji didovi davno sidro bacili,
    mene vezali.

    Dalmatinac sam, tu sam rođen ja,
    plavo more zna, da ga volim ja
    - splitskog Hajduka.
    Dalmatinac sam, ovo je moj dom,
    tu su moji didovi davno sidro bacili,
    mene vezali.


    Split Stars Team – S Istoka, Zapada i Sjevera

    Priko mora sinjega,
    priko svita ciloga.
    Uvik nosin u srcu
    našu pismu hajdučku.
    S Istoka, Zapada i Sjevera,
    ori se pisma najsvetija.
    Digla se naša bila zastava,
    koja se nikad nije pridala.

    Priko mora sinjega,
    priko svita ciloga.
    Uvik nosin u srcu
    našu pismu hajdučku.
    S Istoka, Zapada i Sjevera,
    ori se pisma najsvetija (srcu najdraža).
    Digla se naša bila zastava,
    koja se nikad nije pridala.

    Digla se naša bila zastava,
    koja se nikad nije pridala.


    Dalmacijo

    Dalmacijo, evo san se vrati,
    ti si moj cvit, plavog mora mati!

    Malo pjevam, malo sviram,
    i polako tetoviram
    tvoje ime u srcu.
    Onog dana kad san poša,
    sinje more – sve san proša,
    samo na te san mislija.
    A ti imaš sve na svijetu,
    ja sam luđak u kompletu,
    s prvin vitron vratit ću se ja.
    Neka tvoja ljubav čeka
    ludo srce izdaleka,
    pismu ovu koju pivan ja.
    Dalmacijo, moja ružo procvala,
    Dalmacijo, sva od zlata i bisera.
    Dalmacijo, pismu tebi pivan ja,
    pismu o jubavi s juga i sjevera.
    Dalmacijo, pismu tebi pivan ja,
    pismu o jubavi s juga i sjevera.

    Malo pjevam, malo sviram,
    i polako tetoviram
    tvoje ime u srcu.
    Onog dana kad san poša,
    sinje more – sve san proša,
    samo na te san mislija.
    A ti imaš sve na svijetu,
    ja sam luđak u kompletu,
    s prvin vitron vratit ću se ja.
    Neka tvoja ljubav čeka
    ludo srce izdaleka,
    pismu ovu koju pivan ja.
    Dalmacijo, moja ružo procvala,
    Dalmacijo, sva od zlata i bisera.
    Dalmacijo, pismu tebi pivan ja,
    pismu o jubavi s juga i sjevera.
    Dalmacijo, pismu tebi pivan ja,
    pismu o jubavi s juga i sjevera.
    Pismu o jubavi s juga i sjevera…