< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga

buba skills

Linkovi mojih frendova

seka-anita

lovra

Kik@&NiN@

anchy

malo ipak i o meni

JA se zovem-Silvio
Nadimak mi je SIO
Idem u 7 razred o.s. dragutina domjanica u Sv.I.Zelini
VOLIM:::::::
party,piti,cure,druzenje,
internet,nogomet
Ne volim:::::::::
Glupe ljude,pedere,dosadne ljude,dvolicne,
tuzibabe,tracalice,
zakomplicirane ljude.....I NE VOLIM DECKE....fala bogu!!!!!


PRIJATELJI

imam puno prijatelja a najvazniji su:






Prvo pa musko:NYX(nikola)-
Kako je taj tip zakon,
voli se saliti ali bas i
nije za gay ljubavi...

Drugo pa musko:FICO(filip)-
On je vise ozbiljan,
ali i on zna zajebavati druge


Trece pa zensko:KITA(anita)-
Ta cura nije bas
za zajebanciju ali je naravno
ok kad ide s menom u razred

Cetvrto pa zensko:ZIRAFA
(martina)
Ona je visoka da moramo
paziti da nas
ne zgazi kad hodamo
zenska je mrak uvijek
za zajebanciju i najglavnije
od svega slusa thompsona.

Peto pa sredne:JELAS(matija)-
On je mrak,
on podjebava ucitelje sve u 16,
a dok se smije skoro se rastepe....
cool tip

Sesto pa .......:VRDO(antonio)-
On je nagori prijatelj
kojeg mores imati,
on sve zajebe i
nikad se ne drzi dogovora...

Sedmo pa.....:frutic(ana)
Zenska je jebenica,
mrak,zakon,nemam rijeci.....
SIMPLE THE BEST

Osmo pa...:MATEJA(fruticka)
Zenska je ok
nije pretjerano za
zajebanciju ali je ok.

deveto pa:IVANA(lovricka)
Malo starija koka,
isto je za zajebanciju,
cijeli sat se smije......
NEMAM RIJECI koje bi ju
opisale....MRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


srijeda, 12.03.2008.

Ludost 7c

danas je vrdo ispal najveca budala na svijetu!!! Ne znam kaj je stel napraviti(ispasti frajer pred curama ili) ali ispal je totalna budal....bez uvrede vrbo.......naime on danas pod engleskim je pjeval narodnjake i uciteljica ga je noramlno zapisala....kad sam mu rekel da je zapisan pocel je kleti i uciteljici je na glas rekel:"odite u picku materinu" i to pred uciteljicom i krene na mjesto i baci svom silom stolac u ormar......uciteljica ga opomene i on ju stera u kurac.........a budale........mislim ako hoce biti faca nek to pokaze nekak drugacije a ne da sad najebe od : uciteljice,starog,raske(inace je jako stroga) i ravnateljice(ona je najstroza) te sigurno UCITELJSKOG VJECA.....Kad smo vec kod toga danas sam dobio pismena opomena uciteljskog vijeca.....pise da ja nakon opomene razrednika nastavljam krsiti kucni red skole........potpis moja raska i ravnateljica..........evo amlo sretnih vjesti.......preksutra mi dolazi stari......jedva cekam.......u subotu mogu ici van........TOOOOOOOOO..............Pomiril sam se sa Anchy Bebachwink...........Jucer sam se stel objesiti ali..............ma ok...... komentirajte mi..........POZZ .......... Bebach-u, neni,nikoli,filipu,lovri,kadi,kihi,jelasu,mihaeli,gabici i ostalom drustvu.................



| komentiraj (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.