< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga

buba skills

Linkovi mojih frendova

seka-anita

lovra

Kik@&NiN@

anchy

malo ipak i o meni

JA se zovem-Silvio
Nadimak mi je SIO
Idem u 7 razred o.s. dragutina domjanica u Sv.I.Zelini
VOLIM:::::::
party,piti,cure,druzenje,
internet,nogomet
Ne volim:::::::::
Glupe ljude,pedere,dosadne ljude,dvolicne,
tuzibabe,tracalice,
zakomplicirane ljude.....I NE VOLIM DECKE....fala bogu!!!!!


PRIJATELJI

imam puno prijatelja a najvazniji su:






Prvo pa musko:NYX(nikola)-
Kako je taj tip zakon,
voli se saliti ali bas i
nije za gay ljubavi...

Drugo pa musko:FICO(filip)-
On je vise ozbiljan,
ali i on zna zajebavati druge


Trece pa zensko:KITA(anita)-
Ta cura nije bas
za zajebanciju ali je naravno
ok kad ide s menom u razred

Cetvrto pa zensko:ZIRAFA
(martina)
Ona je visoka da moramo
paziti da nas
ne zgazi kad hodamo
zenska je mrak uvijek
za zajebanciju i najglavnije
od svega slusa thompsona.

Peto pa sredne:JELAS(matija)-
On je mrak,
on podjebava ucitelje sve u 16,
a dok se smije skoro se rastepe....
cool tip

Sesto pa .......:VRDO(antonio)-
On je nagori prijatelj
kojeg mores imati,
on sve zajebe i
nikad se ne drzi dogovora...

Sedmo pa.....:frutic(ana)
Zenska je jebenica,
mrak,zakon,nemam rijeci.....
SIMPLE THE BEST

Osmo pa...:MATEJA(fruticka)
Zenska je ok
nije pretjerano za
zajebanciju ali je ok.

deveto pa:IVANA(lovricka)
Malo starija koka,
isto je za zajebanciju,
cijeli sat se smije......
NEMAM RIJECI koje bi ju
opisale....MRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


utorak, 25.12.2007.

Sretan Božić

Evo ljudi vec je dosao Bozic............kako sam ja sretan.................evo sakupio sam 133 komentara i za pocetak da se svima zahvalim koji su ih pisali.......znaci ujutro sam se probudio i sve mi je pocelo katastrofa.......ujutro rano sam se morao osisati a ne volim se rano budit..........kasnije su mi se mama i tata posvadali..................oni mojim sestrama i meni govore da se bar danas ne svadamo,a oni se nakraju posvadaju.............kasnije smo se lijepo svi najeli i isli smo slagati bor...........predivan je samo plavi...................i da ove godine nakon oko 10 godina opao je snijeg za badnjak..............fantasticno..............prvo sam iso kod svoje bake otvoriti poklone i dobio sam bon od 50 kn i adidas sampon i sprej.................prejebeno..................onda smo isli doma i dobio sam orginal majce od nike-a,adidas i kappa..............predivne su........i moj san se ostvario.....................dobio sam cd live na poljudu od legende THOMPSONA...............mrak........................cijelu noc sam ga slusao............nakon toga smo ja i moj stari otisli na polnocku........ma sve super samo kaj smo mi dosli 10 minuta prije zavrsetka.......tada sam vidio kudelica i onda smo cekali cure.......katarina i renchy su izasle,a lovra i mateja su kasnije dosli......i upoznao sam matejinog decka bivca......zakon tip............i da bila je tam nina............oko 2 smo krenuli doma,kuda,nina i ja...........ostatak je otisao u masku..........ja sam zaboravio pare.............a jebiga.............za novu godinu ce ta ekipa doci kod mene slaviti..............jedva cekam...............i sad slusam ThoMPsona.......pjesma ne varaj me.......................pozdravljam:lovru(nju nesmijem izostaviti9,renchy,katarinu,mateju,kudelica,bivca.......i za kraj evo vam i malo slika...........
Image Hosted by ImageShack.us

ThoMpson
Image Hosted by ImageShack.us

malo opustajuce marice
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

malo hrvatske

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

eduardo da silva(jedan tip iz mog razreda napisao na plocu eduardo da sljiva)
Image Hosted by ImageShack.us



| komentiraj (57) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.