..uvijek je bilo i uvijek će bit onih što će dušu vragu prodati,a vi zato bdijte jer morate bditi,Domovini ponos vratiti..!!

MARKO PERKOVIĆ THOMPSON...njegov život...

Thompson sa dugom kosom..

..koga zanima i kome se da nek čita.....

od rođenja do danas...
...Marko Perković Thompson rođen je 27.listopada 1966.,
u malom pitoresknom selu Čavoglave u Dalmatinskoj zagori
kao starije dijete Marije i Ante Perkovića.Kada se rodio bio
je tako mala beba da je njegov otac mislio da neće preživjeti,
ali njegov ujaka je rekao da će postati junak i...imao je pravo!
Prva četiri razreda završio je u Čavoglavama,OŠ u Gradcu.
Nakon osnovne upisao je srednju ugostiteljsu u Drnišu.
Oca je u to vrijeme viđao dva puta godišnje jer je radio u Njemačkoj.
Prvi manji motor dobio je od oca nakon 6.razreda,
kao i prvi automobil BMW.Neko je vrijeme radio na jednoj
ljetnoj terasi kao barmen.Kada se prijavio u Zbor narodne
garde život mu se u potpunosti promjenio.
Za samo desetak minuta u vojničkoj uniformi napisao je
dirljivu pjesmu Čavoglave koja ga je vinula u sam vrh popularnosti.
Tada je dobio i svoje poznato umjetničko ime
THOMPSON po strojnici "thompson" koju je nosio za cijelog rata.
Nakon uspjeha Čavoglava Zvali su ga da se premjesti u
Umjetničku bojnu,ali rat je želio završiti sa suborcima u
142.brigadi s kojima je goloruk stao u obranu svoga sela.
Štiteći svoju initimu,o njegovu se ljubavnom životu nije znalo previše.
Nakon trogodišnje tajne veze u ožujku 1995.g.
vjenčao se sa pjevačicom Danijelom Martinović.
Rastali su se 3 godine kasnije.Danas je u sretnom
braku sa suprugom Sandrom s kojom ima troje djece.
Dva sina..Šimun Petar,te Ante Mihael,i kćerkicu Divu Mariju,
a pjevač kaže da se nada da će imati petero djece.
Thompson surađuje s mnogo ljudi s naše estrade..
samo neki od njih su Tiho Orlić kojeg je marko označio
kao svog nasljednika,Škoro,Mate Bulić,Stavros,Zečić,
te članovi njegovog benda,i mnogi drugi.
U ranijim nastupima zaštitni znak
bila mu je duga kosa,a danas medaljon sa likom Svetog Benedikta.
Vjeru u Boga usadili su mu roditelji i to mu je nešto najsvetije.
Najveća strast su mu automobili i motori,posebno Harley Davidson
od 900 kubika kakvog i sam ima. ...ovo je nešto iz života Marka Perkovića Thompsona...
više saznajte na www.thompson.hr

20.01.2007. u 11:21 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

moj blogić...

...govori o.. svemu pomalo,al
najviše o neponovljivo čovjeku,
i izvrsnom pjevaču Thompsonu,
te basistu i pjevaču Tihi Orliću...
ali i o mom katkad fucking životu..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



ŠTO SE NE VRATIŠ

Još iz snova mirišeš na cvijeće,
uspomene vratiti te neće,
onog ljeta sve sam tebi dao,
al znaj da mi nije žao.
Vrijeme ide zar ti stalo nije,
zar ne želiš da je kao prije.

Godine prolaze,ti ne prolaziš,
još uvijek volim te,
još u snove dolaziš.
Godine prolaze,ti ne prolaziš,
još uvijek volim te,
što se ne vratiš.

Zlatnu kosu tko ti sada plete,
ljetne noći na tebe me sjete,
bilo lijepo to perje i svila,
kad si moja bila.
Vrijeme ide zar ti stalo nije,
zar ne želiš da je kao prije.

Godine prolaze,ti ne prolaziš,
još uvijek volim te,
još u snove dolaziš.
Godine prolaze,ti ne prolaziš,
još uvijek volim te,
što se ne vratiš

TIHO ORLIĆ







LEONNA..... rolleyes
god. :15
rođenadan : 11.12.
živim u:NOVO SELO ROK
mob. :0921035000
škola. :EKONOMSKA
razred : 1.HT (hoteljer)


..dečko : David...
-e,kak ja vooolim toga dečka..!cerek
..naj frendica : **KIKA** zujo
-kaj reči o njoj..super cura,pametna,
iako nekad prepametna,i trebalo bi ju
malo pokvariti..
...frendice iz raz. : TINA,Tonija,D!čka,
Nina,Tea,Antonija...
...dobre frendice općenito : Martina & Matea,
Tea...

...VOLIM :
*Thompsona i Tihija
*Davida
*frendice/frendove
*izlaske
*spavanje

...NE VOLIM :
*školu
*školu
*i školu
*laži







........*** THOMPSON***.........
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
........*** TIHO ORLIĆ***.........




hrvatska hrvatska hrvatska hrvatska hrvatska

pjesme....

ČAVOGLAVE

U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
satala braća da obrane naše domove.
Stoji Hrvat do Hrvata,
mi smo braća svi,
nečete u Čavoglave dok smo živi mi.

Tuče thompson,kalašnjikov,
a i zbrojevka,
baci bombu,goni bandu preko izvora.
Korak naprijed,
puška gotovs,i uz pjesmu svi,
za dom braćo,za slobodu borimo se mi.

Čujte srpski dobrovoljci,
bando,četnici,
stići će vas naša ruka i u Srbiji.
Stići će vas Božja pravda
to već svatko zna,
sudit će vam bojovnici iz Čavoglava.

Slušajte sad poruku od svetog Ilije,
nečete u Čavoglave,niste ni prije.
Oj,Hrvati,braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neče nikada.




DAN DOLAZI

Ljeto,jesen,zimu i proljeće,
sve to jedan život nosi.
Kada s neba anđeo dolijeće,
rađamo se i odemo bosi.

Zbogom, nebo plavo,
i mog doma rosna travo,
dobri moji prijatelji svi,
zbogom, ljubavi.

Dan dolazi,
za heroje i sirotinju.
Dan dolazi,
da se spase koji vjeruju,
zapjevajmo,
dan dolazi.

Kada zora rano zamiriše,
ja je neću vidjet više,
a kad divlje ruže procvjetaju,
raduju se koji znaju.

Zbogom, nebo plavo,
i mog doma rosna travo,
dobri moji prijatelji svi,
zbogom, ljubavi.

Dan dolazi,
za heroje i sirotinju.
Dan dolazi,
da se spase koji vjeruju,
zapjevajmo,
dan dolazi.





MOLI MALA

Hrvatska nam razrušena pati,
naša gruda,svih Hrvata mati.
Domove nam gaze,ruše,pale,
smrt nam siju crvene granate.

Uplašeno tvoje srce malo,
uplakano tvoje lice malo,
dok ja bandim,brojim zadnje dane,
znam ja dušo da ti moliš za me.

Moli mala,moli dušo za me,
Bog i majka vole nas Hrvate,
žele nas na ovom lipom svitu,
u slobodnoj Hrvatskoj da žive.

Sve ćemo ih silom otjerati,
Domovini miran san donijeti,
bježat će i prokljinati majku
što su došli u našu Hrvatsku.

Ne mogu nam ništa napraviti,
snagom ćemo vječnom postojati,
u Hrvatskoj stvoriti slobodu,
cijelom našem Hrvatskome rodu.

Moli mala,moli dušo za me,
Bog i majka vole nas Hrvate,
žele nas na ovom lipom svitu,
u slobodnoj Hrvatskoj da žive.





NEĆU IZDAT JA

Kao stijena što se neda,
žegama,divljim olujama
i ja nikad nedam se,
kroz stvarnost lutam.
Život moj je poput hladne rijeke,
beskrajan i vijuga se,
iz nekog razloga neznana
negdje ipak prestaje.
Nisam sudac,a ni mudrac,
teško nosim to kamenje,
to breme sjećanja na svojim leđima.
Gdje god dođem,
kud god prođem,
već je netko odlučio
u ime onoga što nas je stvorio,
a nije se borio.

Neću izdat ja,Boga nikada,
neću gasit sunce koje s neba sja.
Neću zbok tebe rukom na sebe,
jer ti me voliš,
i ti se moliš za mene.





DUH RATNIKA

Odakle si i s koje fronte stižeš,
ej,ratniče,umornog koraka,
odavno se ovdje boj ne bije,
zašto kao duh ovuda lutaš?

Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je!


Pa ovo je zemlja tvoja, zar ne vidiš ti,
domovina koju smo svi snili,
za njenu slobodu krv si svoju dao,
i tisućljetni san je stvarnost postao!

Ne poznam je takvu i tužna mi se čini,
u snovima je mojim ponosna i lijepa,
a gdje su joj junaci i sinovi vrli,
a gdje vrednote za koje smo mrili?


Ej,ratniče,te Hrvatske nema,
čim propupa snašle je nevolje,
podigle se na nju sile tame,
udarile na krunu i prijestolje!

Uvijek je bilo i uvijek će biti,
onih što će dušu vragu prodati,
a vi zato bdijte jer morate bditi,
Domovini ponos vratiti!


Sve bi' dao da je vidim,
ponosnu i lijepu k'o u snovima,
sve bi' dao da je vidim,
i opet bi spreman stao,
svoj bi' život dao!

Ja sam duša hrvatskih ratnika,
domovinu tražim i stijeg što se vije,
i mojom je krvlju ona natopljena,
a duša nema mira - traži je!





TAMO GDJE SU MOJI KORJENI

Podiglo se sunce i toplinu prosipa,
a jutro mi nosi miris smilja gorskoga,
pa se sjetim zlatnih suza,burnog vremena,
bio sam k'o divlji vjetar svih tih godina.

Kada čujem naše pjesme,krv u meni vri,
to je ljubav što u duši godinama zri.
Kako vrijeme ide,tu sve jače pripadam,
neću svoje lice kriti samo jedno znam.

Bog će uvijek svakom dati,
samo trba vjerovati,
biti Božjeg lica slika,
posijati gdje si nika'.

Tamo gdje su moji korjeni,
sto ljepota živi u meni.
Tamo nosim svaku pobjedu,
svojoj zemlji,svome narodu.

Odvest ću te u dolinu moje radosti,
kod izvora sreće,pokraj rijeke mladosti.
Nek' nas nebo blagoslovi,snove ostvari
i sinove sokolove da nam podari.

Bog će uvijek svakom dati,
samo treba vjerovati,
biti Božjeg lica slika,
posijati gdje si nika'.

Tamo gdje su moji korjeni,
sto ljepota živi u meni.
Tamo nosim svaku pobjedu,
svojoj zemlji,svome narodu.





VARALA SE MALA

Mislio sam da je varka,
plašio se da je zamka,
zašto plačeš,curice?!

Shvatila si da si ona
nježna,draga,meni sklona,
zašto plačeš,curice?!

Nisi znala što je ljubav,
mala,ogrebljiva,prevrtljiva,draga,
mislila si da je ljubav šala
varala se mala,varala.

Mislio sam da je varka,
plašio se da je zamka,
zašto plačeš,curice?!

Shvatila si da si ona
nježna,draga,meni sklona,
zašto plačeš,curice?!

Nisi znala što je ljubav,
mala,ogrebljiva,prevrtljiva,draga,
mislila si da je ljubav šala
varala se mala,varala.





SINE MOJ

Šutnja je često jača i od riječi,
ali pjesma ruši sve.
Tuku na me vjetrovi razni,
al' nedam se zbog tebe,
sine moj.

Znam da sa tvojim pogledom toplim
vidiš u meni sve,
al' i ja tebe gledam k'o nebo
i živim za tebe,
sine moj.

Neka na putu tvom vodi te Bog,
izdati nećeš tad ti roda svog.
Samo je vjera sačuvala mene,
ljubio sam Boga, a on mi dao tebe,
sine moj.

Neka u tvom srcu uvijek ima mjesta
za dobre ljude sve,
koji pod svetim barjakom idu
kroz javu i kroz sne.

Šutnja je često jača i od riječi,
ali pjesma ruši sve.
I tebe će tući vjetrovi razni,
al' ne daj da slome te,
sine moj.

Neka na putu tvom vodi te Bog,
izdati nećeš tad ti roda svog.
Samo je vjera sačuvala mene,
ljubio sam Boga, a on mi dao tebe,
sine moj.




PRIJATELJI

Prijatelji,često mislim na vas,
nije ovo vrijeme dobro za nas.
Nisu cure što su bile,
sve su se u gradu skrile,
prijatelji,kako ste mi danas.

Sjetite se na ponosne dane,
kada jedan uz drugoga stane,
sve smo mogli,
sve smo smjeli,
i bili smo što smo htijeli,
prijatelji,kako ste mi danas.

Kažite mi,
jeste li se umorili,
jesu li nas prevarili,
jel' nas vrijeme pregazilo.

Kažite mi pjevate li pjesme stare,
kao nekad uzdignute glave,
dal' ste isti kao nekada,
prijatelji,često mislim na vas.

Rado bi vas sve vidio zdrave,
samo da nas opet skupa stave,
pa da ko na prvoj crti
zapjevamo protiv smrti,
prijatelji,kako ste mi danas.

Kažite mi,
jeste li se umorili,
jesu li nas prevarili,
jel' nas vrijeme pregazilo.

Kažite mi pjevate li pjesme stare,
kao nekad uzdignute glave,
dal' ste isti kao nekada,
prijatelji,često mislim na vas.




RADOST SA VISINA

Sudbina je nekad puna zla i teška,
pa se život tako čini kao greška.
Sreću treba zagrliti,
dobar prema svima biti,
samo će od sebe
krenuti kod tebe.

Ti ne gubi nadu da će biti bolje,
pruži ruke k nebu i kada si dolje.
Svi se sada promjenimo,
i Bogu se obratimo,
samo će od sebe
krenuti kod tebe.

Prospi na nas radost sa visina,
učvrsti nam vjeru u Tvog Sina.

Odbaci sotonu da te ne zavede,
pruži ruke Kristu neka te povede.
Tu slobodu Bog ti nudi,
Ti odluči,hrabar budi
dal' ćeš stranom tamnom,
il' ćeš poći sa mnom.

Prospi na nas radost sa visina,
učvrsti nam vjeru u Tvog Sina.




THOMPSON