rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Nešto o meni

LEON(Leo)partypartypartykisskisskiss

datum rođenja: 15.11.1993(škorpion)yes
živim u Novom Vinodolskom sretan
navijam za - ARMADU - RIJEKA party
a strani klub Manchester United thumbup
zanimanje: đak burninmad
hobi:nogomet hrvatska
sport:Rukomet - RK Vinodol thumbup
Nemam curu no
BEST FRENDOVI:
Zlatko, Jack, Jezva i Mićo yes
BEST FRENDICE:
Martina, Maja, Ana, Natalija itd...
ima ih jako puno bang
Slušam svu vrstu muzike zubo
Omiljeno alkoholno pice:
DUM DUM VOTKA cerek


Otkrite Vašu ljubav KLIKNI OVDJE


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





Linkovi i ostalo

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Get your own Chat Box! Go Large!







More Goodies @ NackVision


Counter
Counter



Get your own Poll!








Thomposon-ove slike


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo tu rez. naših utakmica

Vinodol - Trsat = (24:7)

[četvrtak][20.09.2007.]

Evo novi post nije nešto zanimljivo nego mi je dosadno pa da nešto radim. Evo danas u školi je bila ludnica thumbup nije bilo Miklić-ke (prof. Glazbenog) pa smo divljali ali izašla je nela (prof. iz Kemije) i svi su ušli u razred ali nakon kratkog vremena došla je Miklić-ka svi su u razredu divljali doook je ona pričala sa ovima koji idu na klapubangbangbang . Pošto smo svi u razredu divljali ona nije mogla doći do rijeći pa sam joj predložio da ode u kabinet sa ovima iz klape lud .
Kad je ona ušla Marin (frend iz raz.) joj je zatvorio vrata da ne vidi. A dok je ona prićala s ovima u kabinetu ja sam joj kibnuo iz razreda ali na sreću jer je ona odmah kad je ćula vrata izašla je pa je gledala ko nedostaje i srećom nije primjetila da ja falimlud . I tako je opet ušla u kabinet a ja sam čeko ispred razreda. Pola razreda je pobjeglo i kad je ona ušla u razred nije lud primjetila da pola razreda fali roflroflrofl ,a dok je ona gledala, ovi iz klape koji su bili u kabinetu su pobjegli a Robertina (frendica iz raz.) je bila pametna i uzela imenik i dnevnik da nas ne zapiše. Kad je ušla u kabinet vidjela je da su svi pobjegli a dok je ona ulazila u kabinet, druga polovica razreda je pobjegla roflroflrofl . Ali kad smo mi otišli na tjelesni sat je poćeo a ona je došla u optužila naš rezred da smo joj drpili mob. (Lijeva ruka desni džep) smijeh šala ali samo da kažem da ja nisam drpio jer sam joj ja prvi pobigo sa sata. Lopov je još na terenu zato čuvajte mob. i ostale stvari roflroflrofl POZZ

I to bi bilo to nije nas mogla zapisat i sve je prošlo u redu. Ostavite Puno Puno komentara wavewavewave



[ 47 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.