Muvanje preko poruka - Pravi datiranje

srijeda , 26.12.2018.

Kojim fotkama i forama da smuvate nekog preko Fejsa?










Click here: Muvanje preko poruka






Koje su ti bile druge dve želje? Ionako ću svima reći da jesmo! Zelene oči zavode, za plavima se luduje, za crnima se umire, a za smeđima se tuguje!!!



muvanje preko poruka

Prema istraživanju najpoznatijeg portala za onlajn upoznavanje, , ukoliko želite da privučete znatiželjne prstiće mnogih ljubavnih kandidata, ne bi li kliknuli na vaš profil i kontaktirali vas, par je ključnih stvari na koje morate da obratite pažnju. I to treba da radi neko ko zna šta radi. Pa ti si tu!



muvanje preko poruka

E Muvanje - Imam fejs i imam prilicno prijatelja ali samo sa nekolicinom njih sam bliska i pricam bukvalno o svemu i svacemu i zaista tu ne vidim nista lose.



muvanje preko poruka

Dakle ovako ja spadam u onu stariju gardu muskraca,koji devojke muvaju uzivo. Pisanje mi nikad nije bila jaca strana, a u danasnje vreme ima gomila sajtova za upoznavanje. Evo na primer jednoj devojci sam cestitao 8 mart. Ona mi odgovori sa hvala i tu je kraj price. Stvar je u tome sto uopste ovako pismeno nemam inspiraciju sta dalje? Kako da predjem na drugu fazu sirenja price? Sta da joj napisem posle tog hvala, e da bi je uvukao u neki dublji razgovor? Dakle ovako ja spadam u onu stariju gardu muskraca ,koji devojke muvaju uzivo. Pisanje mi nikad nije bila jaca strana, a u danasnje vreme ima gomila sajtova za upoznavanje. Evo na primer jednoj devojci sam cestitao 8 mart. Ona mi odgovori sa hvala i tu je kraj price. Stvar je u tome sto uopste ovako pismeno nemam inspiraciju sta dalje? Kako da predjem na drugu fazu sirenja price? Sta da joj napisem posle tog hvala, e da bi je uvukao u neki dublji razgovor? Pisanje mi nikad nije bila jaca strana, a u danasnje vreme ima gomila sajtova za upoznavanje. Evo na primer jednoj devojci sam cestitao 8 mart. Ona mi odgovori sa hvala i tu je kraj price. Stvar je u tome sto uopste ovako pismeno nemam inspiraciju sta dalje? Kako da predjem na drugu fazu sirenja price? Sta da joj napisem posle tog hvala, e da bi je uvukao u neki dublji razgovor? Cestitao si joj praznik i ona tise zahvalila. Ne znam sta ocekujes dalje ako si joj SAMO cestitao. Vidi kako ce da odreaguje.... Ako krene da se kucka sa tobom onda siris pricu... Samo ne smaraj u startu... Nisam ni mislio da je odmah spopadnem sa nekim teskim temama,dok se malo ne privikne na mene. Ali bi mi dobro dosao savet o nekim malo opustajucim temama. Devojke bas ne vole da ih neko gnjavi pitanjima,jer se osecaju kao u policiskoj stanici Preko Badoo-a, ali ne znam da li da idem ono klasicno sta se radi i tako te fore. Nisam ni mislio da je odmah spopadnem sa nekim teskim temama,dok se malo ne privikne na mene. Ali bi mi dobro dosao savet o nekim malo opustajucim temama. Da upravo te fore. Lep dan danas i tako to... Ako je zainteresovana odgovorice i na takve stvari... Dakle ovako ja spadam u onu stariju gardu muskraca,koji devojke muvaju uzivo. Pisanje mi nikad nije bila jaca strana, a u danasnje vreme ima gomila sajtova za upoznavanje. Evo na primer jednoj devojci sam cestitao 8 mart. Ona mi odgovori sa hvala i tu je kraj price. Stvar je u tome sto uopste ovako pismeno nemam inspiraciju sta dalje? Kako da predjem na drugu fazu sirenja price? Sta da joj napisem posle tog hvala, e da bi je uvukao u neki dublji razgovor? Kako da predjem na drugu fazu sirenja price?



Evo nacina za muvanje devojaka :D
Da li da budem sretna jer si mi prijatelj ili da placem jer je to najviše što ceš mi ikada biti. Mozes proci sirom sveta gde god toplo sunce sja ali te niko voleti nece koliko te volim ja!!! Foto: Facebook Iako ste možda mislili kako će fotografija sa slatkim kućnim ljubimcima da poveća vašu popularnost, stvar je potpuno suprotna. Ljepše bi izgledala na podu… Znaš, mogu ti pomoći u odabiru šminke. Inace radnim danima se vise koncentrisem o svome Bissnesu dje vec svojih 14 god preduzimam poslove Constraction I saradjuje sa ljudima. Kad pogledaš nebo i vidiš zvezde sjaj, moje srce samo je tvoje znaj. Napravit ću ti večeru, ako ćeš ti meni doručak??? Znam, negdje si, s drugom, ali znam da to nije sve jer srce pamti VOLIM TE!!!

[Masaza sa sretnim zavrsetkom zagreb|Novosti oglasi masine i alati|Tinejdžerke snimile SEKS roditelja, i SNIMAK postavile na INTERNET! (VIDEO)]






Oznake: upoznavanje, Muvanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.