Slikice

Tokio hotel - Fina...


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

Moji najdraži....=)....


# mOjA MeNtAlKuŠa

# tOnKiCa

# kArLiCa

# šUnKiCa

# mOjA LjUbIcA

# tOmOvA nOcNa MoRa

# cUrA iZ bEčA

# kAtE

# kAtArInIcA

# mOjA bArBaRiCa

# sOmEoNe LiKe YoU

# aNa

# dOrIcA

****Sve i svašta****

Image and video hosting by TinyPic

Meeeeee.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Katarina
Prezime: Nije bitno
Godine: 13
Datum rođenja: 4.11.1994
Živim u: Rijeci
Treniram: Gimnastiku
Škola: Oš. "BRAJDA"
Volim: Sve frendove,obitelj i
najviše od svega dobru zabavu.
Mrzim iz dna duše: Školu,učenje,lažljivce
i drske osobe. ETO TO SAM
UKRATKO BILA JA....=)....
party



utorak, 04.12.2007.

Tri dobre vijesti....=)....

Ola...mislim da ste napokon zasluzili novi postich....Imam za vas tri dobre vijesti....Prva najveca i najvaznija je to da 21.3.2008 godine idem na koncert u ŠVICARSKU tocnije u Genevu a samo zato jer mi tamo tata radi pa ce me lako povest autom....=)....nije bed....Bit ce super....A to je naravno koncert od Tokio Hotela....Ne mam pojma kako sam i uspijela nagovorit starce da idem samo znam da mi je trebalo dva dana i da je bilo jako lako....Ali i nije to tako lako za izvest ipak se moj stari treba dogovoriti sa šefom dali ce ga pustiti da ide kuci....Ako ne pusti JEBAT CU MU MATER jer mi onda naravno i koncert propadarofl....ajoj nadam se da nece biti tako....Druga dobra vijest je jako dobra....Nego moja tete iz AUSTRIJE tocnije iz Salzburga dolazi kod mene kuci u Rijeku....Ja sam sva happy zato jer mi ona uvijek donese one fine cokolade iz Austrije vjerujte mi bolje su od "bajadere" mljacfino....Slikat cu ih pa cu vam staviti sliku na blog da vas malo gustiram....shalim se....A usput dobro mi je sto dolazi jer je nisam vidjela jako dugo , oko dvije ili tri dodine.....Trebala bi doci sutra ili prekosutra....Ne znam tocno rekla je samo da ce doci iza ove nedjelje....Super....A kao sto sam vam i rekla treca je vijest....Ali ima u njoj i neke promjene....Jer sam za Bozicne praznike trebala ici u Austriju kod tete u Salzburg ali posto ona dolazi kod nas plan propada....Ali zato dobivam nesto bolje idemo u Nljemacku tj. u Berlin kod strica Ivice tatinog brata i tamo mi je i sestricna opet svi na okupu bas kao nekada....Dok sam ja jos bila mala.... Moj stric zapravo i nije tocno u Berlinu on je negdje gore....kada smo isli avijonom sa Krka nam je trebalo dva sata do gore , pa i nije puno kao do Zagreba ....autom.... Eto to je to za sada.... Ostavite mi puno,puno komentarica....lol....A ja vam se jos javim kada mi dode teta i samo da vam kazem sta mi je sve donijela....Shalim se.... evo vam pijesma od Tokio Hotela 1000 meere.....Ali svejedno vam se javim....=).... Pusica....zubofino





| ...komentarići... ...već...(94) | ...Print... | …refresh… |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.