Slikice

Tokio hotel - Fina...


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...Seke...


Komentarići da/ne

Moji najdraži....=)....


# mOjA MeNtAlKuŠa

# tOnKiCa

# kArLiCa

# šUnKiCa

# mOjA LjUbIcA

# tOmOvA nOcNa MoRa

# cUrA iZ bEčA

# kAtE

# kAtArInIcA

# mOjA bArBaRiCa

# sOmEoNe LiKe YoU

# aNa

# dOrIcA

****Sve i svašta****

Image and video hosting by TinyPic

Meeeeee.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime: Katarina
Prezime: Nije bitno
Godine: 13
Datum rođenja: 4.11.1994
Živim u: Rijeci
Treniram: Gimnastiku
Škola: Oš. "BRAJDA"
Volim: Sve frendove,obitelj i
najviše od svega dobru zabavu.
Mrzim iz dna duše: Školu,učenje,lažljivce
i drske osobe. ETO TO SAM
UKRATKO BILA JA....=)....
party



ponedjeljak, 26.11.2007.

Ludi nešto se jako,jako cudno događa samnom....JER SAM JA POCELA SLUŠATI "TOKIO HOTEL"

Nesto jako lose se događa samnom cim sam ja pocela slusati Tokio Hotel i po raznoraznim stranicama krenula glasati za njih.....Upomoč..... Dobro ajde kada malo razmislim možda oni i nisu tako loši....Kome to smeta ne mora citati ovaj post....Ali meni se oni svidaju pogotovo zato sto su Njemci a ja nih oboožžavaammm.....Navodno da prijeđem na stvar...Još kao mala živjela sam nešto kratko u Njemačkoj a tamo mi je i svaa rodbina i naravno u Austriji.....I fful sam nekako vezana za tu državu...lol...Tako da znam nešto malo Njemačkog a i ti su mi ljudi nekako najdraži....ja koja inače slušam METTAALLLL sam počela slušati TH...... Nadam se da ce se moji frendovi naviknut na tu promjenu....Ali bez obzira na sve ja se bome ne odvajam od metala..Pa vi serite koliko god ocete....šlj.....a da a znate što je još kod toga jako dobro što ja za Božićne praznike idem u Njemačku i bit ce mi ssupeeerrrr.......jes..lol....tako se j****o osječam zbog toga.....Navodno sve je počelo prije jedno dvije godine kada sam upoznala jednu curu Teu Vosmik ona mi je malo pričala o njima i počeli su mi se sviđati...itd... ali ja nisam ništa pretjerano njih slušala....Sve dok ja jucer ili prekjucer nisam malo kopala po blogovima i nasla jednu curu koja obozava Tokio Hotel....Poslušala ja par njihovih pjesama i gledam ja kako ja to skoro sve razumijem i da mi se sviđaju.... A anda sam našla neku superrrrrrr njihovu pijesmu na engleskom koja mi je mrak pa sam malo razmislila jebemi se šta ce drugi o tome mislit meni se oni sviđaju i to je to.... Sad dali cete vi to prihvatit mene nije briga mani je važno da je meni dobro a vas ko j**e....šlj..ma šalim se... to je sve za sada evo vam ta moja the best pjesma od Tokio Hotela....I naravno spotić kissach



| ...komentarići... ...već...(96) | ...Print... | …refresh… |