< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovom blogu nije potreban nikakav opis.

BBrilliant
AAwesome
RRevolutionary
BBubbly
AAppreciative
RRadical
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Barbara
Teška sam 42 kg
Visoka sam 160 cm
Imam plave oči,
smeđu kosu,...
Idem u 8. razred
Imam 14 god.
Volim životinje,subway,seku,...
Ne volim jetrice,ljude koji su glupi,...
Imam dosta frendica
I to je to














četvrtak, 12.04.2007.

ne znam zašto ovo uopće pišem...

I tako ja pišem još jedan post. Upravo je 18:37. Danas sam išla kod bake i dede. Fino sam se napapala i otišla u šoping. Kupila sam si torbicu za oko struka. A fora je , sviđa mi se. Uglavnom, ludim jer ne mogu ući na msn nešto mi sere. I tako od dede sam dobila 100 kn. Do subote mi nema staraca. Ne znam šta da radim sa sobom. I da bome sam ja dobro počela zarađivat. Za čuvanje jednog mačka sam dobila 100 kn. A ostale životinje, njihovo se čuvanje ne plaća. Pored toga smo ja i moja seka dobile sto kuna za potrepštine dok su starci na putu, a dan prije smo išli u dućan kupovati ono što mi želimo. Jedva čekam da se vrate jer su u Njemačkoj, a stara tamo samo šopingira tako da čekam što ću dobiti. Nadam se nešto što će mi se svidjeti. Uopće ne želim ić van jer do devet moram bit doma, a uopće mi se ne da muljati i izmišljati kad sam se vratila jer bi se sigurno vratila kasnije. Glupo bi se osjećala, a i još bi mi samo falilo da me uhvate. Staru žicam da mi kupi traperice više, ali nikako da to dočekam. Joj potpuno sam zaboravila da su počeli "obični ljudi" a već ih duže vrijeme nisam gledala. Kako mi je zakon ona serija "reži me". Prezakon je, baš mi se sviđa. Dobro kad su one operacije ne gledam jer mi dođe da se onesvijestim kada to vidim, ali je inače serija baš zakon. Bome sam se ja raspisala, mogla bi ići. Uglavnom, za vikend sam kod tate i očekujem da ću ići van.Samo ne znam s kim. Vjerojatno s ovima iz kvarta jedino kaj se onda moram sama vraćat doma. I da, moram napomenut da je za Uskrs moja frndica imala rođendan i već sam joj ga čestitala, ali neka cijeli svijet zna. Sretan ti rođendan, Mare! Nadam se da si se fino napapala i da ćeš slaviti na Sljemenu. Ljudi idem ja sada nisam planirala ovako puno pisati. Pusa i možete ostavit koji komentar ako ste baš raspoloženi.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.