siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovom blogu nije potreban nikakav opis.

BBrilliant
AAwesome
RRevolutionary
BBubbly
AAppreciative
RRadical
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Barbara
Teška sam 42 kg
Visoka sam 160 cm
Imam plave oči,
smeđu kosu,...
Idem u 8. razred
Imam 14 god.
Volim životinje,subway,seku,...
Ne volim jetrice,ljude koji su glupi,...
Imam dosta frendica
I to je to














subota, 27.01.2007.

yesevo pišem novi post. vidim da sam na zadnjem dobila dosta komentara i hvala na tome. Jučer sam imala samo četiri sata u školi, pa mi stoga nije bilo preteško. Kasnije sam išla kupovati sa svoje dvije frendice poklon za našu poštovanu razrednicu( Jagu) koja je otišla u mirovinu i nije nam to najavila. Tek sada shvaćam kako nam je bilo lijepo s njom. Ali nema veze nakon četrdeset godina rada u školi to je i zaslužila. Ponosim se poklonom koji smo joj kupile iako smo potrošili samo tisuću kuna a imali smo dvije. Kupili smo joj iz Swarovskog kristalni poklončić ( baš je kristal u obliku poklona i ima mašnicu), majicu na kojoj naprijed piše" najbilja profa stoljeća" dok su iza potpisi našeg razreda koje su nam preslikali na majcu, najveći Merci( nadamo se da će ga podjeliti s nama), diplomu velemajstorice, knjigicu najbolji učitelj, te ćemo joj kupiti 25 crvenih ruža( pošto nas je toliko u razredu) i svako će na jednu ružu staviti ceduljicu sa svojom osobnom porukicom i potpisom. Smislile smo poklon tak da je sad ok. Još joj planiramo nabaviti operete Mala Florami i Splitski Akvarel ali jedna moja frendica misli da je to previše s čim se ja ne slažem. To jt Jaga ustvari uistinu i htjela( doznali smo od druge profesorice). I tako ćemo još vidjet ali mislim da bi bilo lijepo da joj nabavimo i te operete. Uglavnom, nakon kupovine sam ja išla kod Miličke( moja najbolja frendica, i ona je išla u grad). Prvo smo bus čekale dvadeset i pet minuta pošto nam se nije dalo hodati. Kada smo došle kod nje počastile smo se kolačem njene bake koji je bio prefin. Kasnije smo nešt glumatale kako to i obično biva i nakon hrpe smjeha i raznoraznih izvala na pamet nam je pao Gardeland u koji idemo tek u sedmom mjesecu. Mi smo se već dogovorile da u busu sjedimo zajedno, a počele smo se dogovarati i o tome u kojoj ćemo grupi biti. Nismo se stigle dogovorit jer je bilo deset sati, a po mene je došla moja mama. Uglavnom, kada smo pričale o Gardelandu tak smo se uživjele u to da smo osjećale adrenalin kad smo samo pričale o tome. Sad mi kažite da to nije bolesno. Mislim ko zna kaj će se dotada još izdogađati. A šta sad, mora postojati barem netko takav. Da, kad smo bile kod nje igrale smo KK(krepanu krpu) tako smo ju mi nazvale. Kak Milička ide na ples zna neke elemente, odnosno zna puno njih. I tako me jedan dan naučila i ovo. NE DA MI SE OPISIVAT KAK TO IZGLEDA AL JE URNEBESNO SMIJEŠNO.rofl: Eda zaboravila sam vam ovo priopčit. U ponedjeljak nemam nastavu jer je općinsko natjecanje iz matematike u našoj školi.smijeh Baš me zanima dali će stati cijela općina, mislim škola nam je poprilično mala, još ak kažem da ima samo 500 učenika si možete razmišljat. Niš ljudi bok ja vam se vjerojatno opet ne bum javljala dva dana jer će mi internet u međuvremenu crknutdead što je polako već postala i tradicija. Niš bok idem ostavit par komentara i ostavite ih i vi meni.





| komentari (40) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.