siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovom blogu nije potreban nikakav opis.

BBrilliant
AAwesome
RRevolutionary
BBubbly
AAppreciative
RRadical
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Barbara
Teška sam 42 kg
Visoka sam 160 cm
Imam plave oči,
smeđu kosu,...
Idem u 8. razred
Imam 14 god.
Volim životinje,subway,seku,...
Ne volim jetrice,ljude koji su glupi,...
Imam dosta frendica
I to je to














nedjelja, 21.01.2007.

Ljudi evo napokon i ja pišem novi post. Bilo je i vrijeme. Nisam dugo pisala post jer se puno toga izdogađalo. Jučer sam bila s tatom prijepodne, a kasnije sam išla na rođendan svojoj frendici. Bila sam tamo do ponoći i bilo je zakon. Šašak je ispričao svojih par "strašnih i istinitih" nopriča koje su pisale u novinama kao što je ispričao i Zvonko. Bilo je i plesanja( iako ja nisam plesala jer sam za to pravi antitalent), pjevali smo, neki su svirali električnu gitaru, neki klavir (ja nisam bila među njima). Uglavnom bilo je baš zakon. Žderali smo,i još puno toga. Najzanimljivije je bilo kada su dečki skinuli majce i nosili Karlu( slavljenicu). Sve je zabilježeno na slikama. Dosta o rođendanu. U Petak smo opet imali matematiku i jako sam se iznenadila. Bila je profa čist ok, a ja sam se javila da riješim zadatak na ploču i riješila sam ga točnonaughty, dok me u Četvrtak prozvala na ploču i ta je poživčanila jer mi je morala govorit kak se riješava, a tek je kasnije skužila da mi to uopće nismo učili. Uglavnom svakim satom je sve bolja i bolja. Pripremamo nešto prošloj raski al nemamo pojma kaj da joj kupimo, pa ak imate neki prijedlog napišite. Imamo 2.000 kuna tak da nam cijena nije problem. Ne sjećam se koi je bio dan kad sam napisala zadnji post, al znam da je prošlo dosta vremena, ali oprostit ćete mi. Tak i tak ovaj blog nitko n ne čita. E da u utorak ne moram u školu jer imam školsko natjecanje iz engleskog. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Znam da neću proć dalje al nema veza. Samo me strah da ne budem zadnja što me ne bi čudilo. Držte mi fige. Natjecanje je od 13 pa dva školska sata. Imam dva nova nastavka za Simse ha ha. Za sutramoram napravit plakat iz biologije a baš me zanima kad ću stić. Niš ljudi bok i ostavite mi koji komentar. Unaprijed hvala. Pozdrav.



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.