siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovom blogu nije potreban nikakav opis.

BBrilliant
AAwesome
RRevolutionary
BBubbly
AAppreciative
RRadical
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Barbara
Teška sam 42 kg
Visoka sam 160 cm
Imam plave oči,
smeđu kosu,...
Idem u 8. razred
Imam 14 god.
Volim životinje,subway,seku,...
Ne volim jetrice,ljude koji su glupi,...
Imam dosta frendica
I to je to














petak, 12.01.2007.

sve same nesreće

Evo danas sam odlučila napisati još jedan post. Nije mi se dalo jučer pisat a i internet mi je nešt srao. Ustvari morala sam ić mjenjat ono sranje od homeboxa. Mislim odpočetka nam nije valjao internet al mi to nismo skužili već smo mislili da je to pravilno. Onda mi ne želi skinuti onaj flash player pa ne mogu uopće gledat spotove na blogovima niti si ih skinuti na svoj. Još sam ujutro htjela napisat post al nisam mogla upalit kompjuter jer je nešt crknulo. Pa si sad vi mislite. Takve sam sreće da ne mogu vjerovat.N o glavna činjenica je da očito nemem sreće sa kompjuterima. E da, sad sam si išla kao downloadat msn 8.0 ali bi to trajalo duže od sat vremena tak da nisam, a što je još gore na stari msn ne mogu ni ući jer sam tri puta utipkala krivu šifru.Pa baš sam ja znala da se onda blokira...headbang.No danas sam se barem fino napapala. Išla sam kod bake i dede gdje me čekalo jelo po narudžbi. Ali naravno da mi se dogodilo nešto loše. Mislim, nije mi se dogodilo, al uglavnom... Dok smo se vraćali od bake i dede išli smo u tramvaj. Moja sestra, frendica i ja smo se sjele iza u novom tramvaju i tak smo sjedile. Nasuprot je sjedio neki tip na sto puta boljem mjestu , a kraj moje frendice neka žena. Kad se žena makla tip je sjeo kraj moje Tene i naslonio se na nju. Smrdio je po svemu i svačemu te nije imao pola zuba. Naravno da mi se zgadio cijeli život, a tek Teni... Uglavnom taj tip se stalno pogledavo s drugim tipom i meni je to bilo sumnjivo. Ja sam curama rekla(odnosno šapnula) da izađemo van na trgu. Iizašle smo. Niš se nije dogodilo neg se onaj tip samo sjeo kra onog drugog tipa. Naravno da su se cure meni samo smijale. Pa barem smo izašle žive i zdrave, iako moja sestra ima teoriju da su ti tipovi samo htjeli naša mjesta. Ali Tena se sa mnom na neki način ipak složila. Pa pozdrav, iako mi se sve to dogodilo ja sam još uvijek pozitivna. Pa ako se vama ovako nešto dogodi samo se sjetite mog posta i bit ćete sretni da vam se nije baš sve ovo dogodilo. BOK i idem ja ostavljat ljudima komentare naravno nakon što nešto pojedem.



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.