ponedjeljak, 30.07.2007. ♥

♥ After a long, long, long time..... =)

Ej ljudi!! Nakon 1000 godina evo malo i nas!! Uglavnom evo mene jer je prijateljica koja sa mnom pise blog na moru. Pa kak ste mi vi? Eto ja sam super. Dogodilo se puno toga usput... Da krenemo nekim redom. Prva dva tjedna sedmog mjeseca bila sam na putovanju-tecaj stranog jezika u Irskoj. Moram priznat da je bilo super. Prva 2-3 dana dok se jos stabiliziras, steknes prijatelje je bilo grozno. Mislila sam si omg pa kak cu ja tu izdrzati????? Al onda sam se sprijateljila i sve je krenulo po najboljem redu. Upoznala sam puno ljudi iz drugih zemalja: svicarce, spanjolce,francuze..... Samo da znate da ako planirate ici u Irsku ponesite rezervni kisobran i puuuuno debele robe jer je tamo stvarno jako hladno.
Druga 2 tjedna sedmoga mjeseca protekla su u Istri, gdje je 20.07 bio moj rodendan!!!!!!!partypartypartysmijehsmijehnaughtynaughty Tako je, ljudi moji i ja starim. Navrsila sam 14! Par dana kasnije mi je dosla prijateljica i bas smo se full zabavile.
I tak, to je to za sada od mene.
Za kraj par videa:

When you are gone od Avril Lavigne (kako bi mogao faliti na nasem blogu??=)



Do You Know (Ping Pong Song) od Enrique Iglesiasa, ta mi je pjesma nekak bas super ovo ljeto



Umbrella od Rihanne - jedna od pjesama ovoga ljeta pa kako bi mogla faliti na nasem blogu?!



To je to.
Veeeeeeeeliki pozzz i pusa svima do slijedeceg posta wavewavewave

♥ 20:29 ♥ komentari (35) ♥ printAfter a long, long, long time..... =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.