utorak, 10.04.2007. ♥

♥ KRAJ NAGRADNE IGRE

Boook svima! Kao prvo ja imam za rec da ja za tu nagradnu igru uopce nisam bila obavjestena i da je frendica koja sa mnom pise blog sve napravila. Zato on koji niste dobili komentare, znajte da nije moja krivica i I am really sorry for you... Ali nisam ja ipak tako zla... i okrutna... pa svi oni koji zele komentare koje nisu dobili neka nam to napisu u komentarima... pa ce ih dobiti. Ako ne dobite odmah komentare danas, sutra ili tokom ovoga tjedna moja prijateljica ce vam ih ostaviti u ponedjeljak, kd sse vrati s mora. I to je to u vezi s komentarima.
Inace ja sm vam bila na moru, na Krku... Bilo je super!!!!! Bilo bi jos bolje da tamo nije bila jedna cura... al sta ja mogu...
I za danas to je to. i ne zaboravite pitati odstetu ( komentara mislim) samo javite, mi cemo pogledati u stare komentare i komentirati vam, ako se to ne dogodi ovaj tjedan sigurno ce se dogoditi slijedeci kad se vrati moja prijateljica koja je otvorila igru.
Pozdrav svima!!!wavewavewavewavewavewavewavewavewave:wave

malo spotova od avril






♥ 10:29 ♥ komentari (240) ♥ printKRAJ NAGRADNE IGRE

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.