utorak, 03.04.2007. ♥

♥ lece, pokloni i svasta...


Click here to get your free text scroller.



booooooooooook ljudi!!! kak ste mi vi? ma ja sam suuuuuuuuper. i tako vjerovali vi to ili ne, ja stavila lece! nakon 12,5 god naocala i ja stavila lece!! mislim nemrem ih sad ja nositi cijeli dn al za par mjeseca cu moci. neki ljudi mi kazu da bolje izgledam s naocalama i da ne stavljam lece, al ljudi kak bi vama bilo 12 god s ocalama i onda vam netko jos kaze da ih ne skidate jer bolje izgledate s njima?!?! al dobro, sta im ja mogu...
Danas sam bila vani kupovati neke sitne pokloncice za uskrs i poklon jednoj curi koja slavi rodendan. ajme, tak sam se nahodala i tak su me stopala bolila jer me mama nagovorila da obucem glupe balerinke..nutnut. i jos sam morala hodati sve do doma sa silom vrecicama i tim jadnim stopalima...headbangheadbangbangbang
inace 13.4 izlazi novi cd od avril!!!!! jedva cekam!!!

a sad pozdravi! pozdravljam svoju super girl prijateljicu koja sa mnom blog kisswave, sve svoje prijateljewavewave, i sve vas super bloggere koji nam ostavljate tolko komentara!!!!!!!!!!!!!!!! stvarno vam puno hvala!!! veeeeeeeliki pozdrav svima!! wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavemahmahmahmahmahmah








♥ 16:52 ♥ komentari (166) ♥ printlece, pokloni i svasta...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.