utorak, 27.02.2007. ♥

♥ Stvarno odlican dan =)

Booooooooooooooook svima i sorry sto nisam prije pisala. Jucer je moja friendica pa danas malo ja. Kako sam najavila u naslovu danas mi je dan bio full dobar!! Kao prvo dobila sam 5 iz tehnickog!!! Neces vjerovati!! A taj profac same kolce djeli. Dosla sam tamo, pitao me dvije gluposti i kaze on meni " mozes ici na mjesto, 5" bas super. Kao drugo: danas me trebala pitat zemljopis i... nije!!! Hvala bogu!!! Mislim, nisam ja bila ucila pa si mogu zamislit kako bi to ispitivanje proslo. =) I trece al naj vaznije: promjenili su nam mjesta!! Vise ne sjedim sa onom glupom idjotkinjom koja nije u mjesec dana pisnula. Olaksanje!! Al kad kazem da je glupa je stvarno glupa!!ludlud Tak me u ovih mjesec dana iz zivcirala!!headbangheadbang Skoro mi je puko film!! A vjerujte mi, da meni pukne film stvarno puno treba!!
Za danas to je to.
Javim se brzo.
Booooooooooooooooook svimamahmah

♥ 19:53 ♥ komentari (9) ♥ printStvarno odlican dan =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.