nedjelja, 25.02.2007. ♥

♥ Napokon novi post...

Slicice za pocetak (ako imate msn iskoristite iz za sliku kraj imena9
image hosting for myspace

image hosting for myspace




Myspace layouts

Myspace layouts



Images for your blog
danas je bio super dan i lijepo vrijeme... Uffff ja mrzim kišu... i ružno vrjeme... danas svi moraju pisat lektiru pa sam ja sad sama doma huraaathumbupthumbupthumbup s rsom ona je preslatka zove se ...hm...necu vam rec...imate vi ljubimce??ja imam i ribu ali je stara i nema ime... ogromna je... treba mi mala pomoc od bilo koga: ako netko zna kako se moze staviti texbox (kad otvoris blog odmah kad ti pise) nek mi ostavi u komentaru ili posalje na mail komentatorica@yahoo.com sve vas pozdravljam pozz

za kraj malo zabave








Kak će izgledat tvoj život za 10 godina?(Cure)
Name / Username
Bit ćeš u braku sa : Mickeyem Mouseom
Živjet ćeš : U vili u Parizu
Imat ćeš ovoliko djece: 3
Tvoj posao će biti: Tajnica
Tvoj muž: je narkić
Imaš ovaj auto: Oldtimer
This quiz by marinchi - Taken 882 Times.
Earn Money! Get paid to take surveys!



♥ 14:34 ♥ komentari (10) ♥ printNapokon novi post...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.