listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

Dobrodošli na ovo sranje...=)
.....Nečeš valjda to čitat....=) =) =)
.....ah....a a a a a ako si kojim slučajem HERE...
Neče nam biti zao ako nam ostaviš par
komentara.....=) -HVALA-

Od 22.10.'07 g.





Make an Online Now Count


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Tweet-Tweet
Ana
Letva
Zvjerka
Lara =)

...To čemo s vremenom nadopunjavat....thumbupthumbup

Anamarija

pa ovak'...Ja sam inače Anamarija...
no imam NEČETE VJEROVAT PUNIH 40 NADIMAKA...
eh , da ti ljudi šta sve oni mogu izmislit..zalivenzaliven

Vi me zovite ;Ančy,Tweet tweet i Anamuraj ;
Kak' god hočete
Živim u okolici Umaga u jednom 'bilo' mirno selo dok se nisam preselila u to mjesto..=) dead
Imam jaaaatooo prijateljaaaa...
Ali kao normalno ljudsko biće imam
i naj frendicee kao što su : Lara,Gea,Ivana O.,Ivana K,Marina,Đina,Mala Ana,Ana B,
...BLA BLA BLA....=) =)

Slušam sve ŠTO I LIKE !!!!
i SAMO to !!!!!

A to su otprilike ovi izvođači i grupe : Linkin Park,Green Day,>Timbaland,AvRiL lAvIgNe,Nelly Futado,PCD, 50cent , Rihanna , Sean Kingston , P!NK ,
RHCP , Debeli Precjednik , Fergie , Maroon 5 ,....ima ih ...

Spotovi


Nelly Furtado Say It Right
Uploaded by carmlo01



Nelly Furtado ft Timbaland Give it to me
Uploaded by flipmat



Don't cha - PCD - pusycat dolls
Uploaded by mado88



50 Cent - Ayo Technology
Uploaded by 50-Cent



Just like a pill pink
Uploaded by tignouf



Sean Kingston - Beautiful Girls 2007
Uploaded by clvvv



Rihanna - Pon de Replay
Uploaded by Rihanna



Rihanna - Shut Up and Drive
Uploaded by Rihanna



Avril Lavigne - Girlfriend
Uploaded by audreylaplusbelle



Avril Lavigne - My Happy Ending
Uploaded by tite-lavigne



RHCP - Snow ((Hey Oh))
Uploaded by redhotfan



RHCP - Californication
Uploaded by redhotfan


...i to bi bilo inače sve što slušam...=)







srijeda, 31.10.2007.

KAZNA JE VOLJETI ME AL' ČAST JE IMATI ME !

smijeh Hello .... !!!!
Here we are ispred jebenog laptopa koji jebeno sporo radi ..... i jedva čekam da si kupim drugi jebeni komp...(by:ana)
Sada Gea...it's your turn to napisati !!!!naughtynaughty

Danas je Srijeda!I U ovom tjednu je to zadnji dan ŠKOLE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EE thumbupthumbup

A bilo mi je baš OK danas u školi ''moš'mislit''
Dobila sam punu šaku ocjena : 5,5,4,3,2, i to je sve u jednom danu !!!!
I nijedna frendica se nije izderala (zapravo mislim na jednu jebenu curu iz mog razreda - određeni ljudi znaju na što i koga mislim...lol..lol)
I sad pričam s Anom o tome "kako me neče više imat ko zivcirat kad nje neče bit 4 dana"
jer ide na Pag (to je bila šala - valjda lol lol lol a BILA JE TO SAMO JEDNA MALA SJEBENA JEBANA ŠALA OK?? )

Ovaj naslov nemam pojma šta to znači za mene (ĐEĐA)
no znam nešto Za anu - ona vam je jadnica >>CRAZY IN LOVE<< !!!nutnut
...........and.............nemam pojma šta da pišem......uffffffff
komajte nam pliiiiiiiiiz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!blablablablablabla






- 18:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 29.10.2007.

To sam ja...Gea (Đea)

Bok ljudovi di ste???
Ja sam tu u gradskoj knižnici u Umagu-dosadnom gradiću i pišem prvi post na mojem i Anamurajinom blogu...wavewavewavewavewave
Pošto nemam doma internet jedino rješenje su mi: moja BEST frendica Tweet-Tweet koju upravo pozzzam....mahmahmah i naravno gradska...
Uglavnom ja sam Gea znam, veoma čččuuudddnnnooo ime... idem u otkačeni razred with Anamarijayesyes...
Živim u Juricanima u malom selu pokraj Umaga...
Slušam: Green Day ,RHCP ,Linkin Park ,Đubrivo ,Metallicu ,Avril ,malo Evanesence ,Deep Purple pjevapjevapjevai kao što Ančy kaže...I TA SHITA...smijehsmijehsmijeh
Kao i Anamaija imam puno nadimaka saaamo 34 no Anamarija ne brini se prestiči ću te (little joke)winkwink
Ovo je kraj mog 1.postacrycry pa pozzzam cijeli razred POGOTOVO Anamariju i sve moje frendove...mahwavemahwavemahwave
See You...
P.S. Anamarija ispravi ak' sam neš' pogiješila jer ja sam ti JAKO zbunjenazujozujozujonutnut

- 13:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #


petak, 26.10.2007.

x malo CRAZY slika x

Tu smo bili u Babićima...pa smo se malo našli...
....ima svakakvih slika...
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

a to je Anamuraj slikala na satu (samo 1 slika jer je Dopuđ ispitivao i cijelo vrijeme gledao kaj radimo pa imam samo tu sliku no stavit ču ja kad tad još tih slika sa sata)
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

ovo su moje starke (ANČY) to sam slikala kad sam bila kod GEE !!!
bAŠ JE fora ovo crno-bijelio

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Eh sada neš' drugih skinutih slika...

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


Image Hosted by ImageShack.us


eh MISLIM DA VAM JE TO DOSTA....ostavite nam komentare....!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 18:49 - Komentari (21) - Isprintaj - #


...25 NAČINA KAKO NAZIVCIRATI STARCE...

1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amenziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odječe protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 sata ujutro i recite:"Dobro jutro,sunašce!"
8. Zarokčite svaki put kad se smijete,a onda se nasmijite još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Isčupajte im pramen kose i zavičite,DNA!!!!
11. Nosite majicu na kojoj piše:"I´m a retard!"
12. Pričajte sa olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte sa njima cijelo vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti:"Ne mama,neću te poljubiti!!!"
16. Zabijajte si kolce u oči
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo,a onda kažite:"aha...sad kužim!!!"
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i recite:"I see dead people!"
20. Dok se tuširate ili kupate vičite:"Davim se!!!!!!"
21. Na sve što kažu,uzvratite:"Lažljivče!"
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noči
25. Kada kažu riječ iz neke pijesme,počnite je pjevati

- 18:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #


.....Chat....za sve vas....


Get your own Chat Box! Go Large!


- 18:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #


Here We Go

.... YO YO MY NIGAZZ ....
.....MA GLUPOST.....
....Ovo je moj tj. naš novi blog...

Da da da da ... pitate ko smo mi ?????
pa jedne nenormalne 2 cure iz Umaga koje rade
i koje če radit ovaj blog iz Zajebancije....VALJDA - (tu negdje....lol....lol)

Ostavite nam komentara pa .... čemo i mi vama....


bye bye

- 18:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.