...::::THIS IS ME,AND ONLY ME::::...

subota...

ovu subotu sam jebeno provela...
bili smo u papayi,(MAŠA,PAOLA,LANA,JA,bile su još cure-azra,magdalena i mirna al su se one pokupile nakon pol sata)...jebeno...vidla sam dost poznatih ljudi..frenda s mora-još ne vjerujem da sa ga srela,ma pun k...njih....upoznala sam pre slatkog dečka kiss... doč če i ovu subotu...al ja naznam oču li smijet van,došla sam u 5 doma i stara mi sere....ma izvukla se bum ja...sa školom i dalje problemi...neznam imam pun k...tog za ispravit...al jedva čekam subotu!!! naughty i tak...neam niš novo kod mene...svaki petak pijemo u buksi u klaićevoj(to vam je neki stan od frenda) i tam se zajebavamo svi....cool neznam ka da još velim...moram se zahvalit Mioču-moj zaručnik...he he što me nosio u petak po stepenicama,ja sa svijesna tereta koji si nosio!!!

nemam više fakat kaj za reč pa vas pozdravljam...

pussa!!

06.06.2006. u 11:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Image hosting by TinyPic
ZA OVAJ BLOG NEMA NISH SPECIAL ZA RECH OSIM TOG DA JE TO MOJ BLOG...A VI CHITAJTE KOLKO HOCHETE

Image hosting by TinyPic

TOP 5 MOJIH NAJ PJESAMA-1.Što to biješe ljubav
2.Nije htijela
3.Kurve
4.A i ti me iznevjeri
5.Oficir s ružomImage hosting by TinyPic


oliver dragojevic


music song lyrics

ABOUT ME...

-Image hosting by TinyPicovako...zovem se...nije bitno
-idem u 1,ekonomsku
-volim:volim svoje frendice iz osnovne bez njih bi mi dan bio ne potpun,volim se zgazit u tequili(znaju maša i mirna o čem pričam),volim jutarnje subotnje kave.OBOŽAVAM MUZIKU!slušam sve-narodnjake,strano,naše...sve osim rocka i metala...
NE VOLIM:ne volim glupe i arogante ljude koji su bahati i tak to...

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic
LJUDI KOJE RADO ČITAM...

gaby

azrica
IFKA-PIFKA
MIRNEK
MARKEC
...ekipa iz razreda>
TO JE DEFINITIVNO NAJBOLJA EKIPA...
SUPER SU>MIRNEK
MASHA,AZRICA,GABY
LIPA,MAJA P,FENSY,
MOJA ŠUČUR,KAFUCKI(TAK JU JA ZOVEM OD MILJA)
...MA SVI SU ZAKON!
Image hosting by TinyPic
...a ovo su moji frendovi iz osnovne>
TAMARA(MOJ MALI GENIJALAC,JAKO JU VOLIM),
HELENA(LEGENDA),
MAGDA (CHISTA SMIJALICA KAD SI S NJOM),
KARLA(MALA ZBUNJOLICA,LEGENDA)
ANJA(LEGENDA,VOLI SE ZAJEBAVAT...SUPER)
MARTINA(JEDNA SKULIRANA CURA,VOLI ZAJEBANCIJU),
MARINA(ZAJEBANTICA,NIŠ JOJ NIJE BED,VOLI ZAJEBAVAT LJUDE...)
IFKA(NICHEG SE NE BOJI,MALI GENIJALAC OD CHOVJEKA)
ZRINKA(S NJOM NI JEDAN TRENUTAK NIJE TUZAN)
Image hosting by TinyPic
...SVE SVOJE FRENDOVE I FRENDICE JAKO OBOZAVAM I NEZNAM SHTA BI BEZ NJIH....
Image hosting by TinyPic

Oliver Dragojevic Image hosting by TinyPic
Što to bješe ljubav

Gdje li si se dosad skrivala
Znam, negdje si uživala
Kad god dosla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Ja odavno nikog ne ljubim
i spreman sam sve da izgubim
Kad god došla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Podsjeti me što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen
Što to bješe, što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen

Ja odavno nikog ne ljubim
i spreman sam sve da izgubim
Kad god došla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Podsjeti me što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen
Što to bješe, što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen


Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

Toše Proeski
Još jedan stepenik


Još jedan stepenik samo,
najteži korak da sad,
uz stare stepenice.
Jer znam da čeka me tamo
tvoj grešni osmeh
i tvoje lažne trepavice.
Bar se za usnu ugrizi
i biće dosta da znam
da sam ti značio,
nasa je ljubav u krizi.
Na njemu lančić je tvoj
i sve sam shvatio.

Ref:
Shvatio sam kome
nočas zvona zvone
i s' kim spavaš ti
u Zetskoj osam kroz tri..

Još jedan stepenik samo.
Noga bi krenula znam,
al srce nazad hoće
jer zna da čeka ga tamo ,
minut do dna i jos dva
minuta do samoće.
Bar pusti njegovu ruku,
dok sa mnom pričaš da znam
da sam ti značio
Sad tvoju napuštam luku,
jer ja sam slučajno tu,
i sve sam shvatio.

Ref:2x

Jos jedan stepenik samo.
Najteži korak do sad
uz stare stepenice.




Toše Proeski
Čija si

Ponovo si nočas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale ko da se boje
da ti ne oprostim

Zašto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Još su ti usne umorne
i sve sto kažeš znam da nije
jos su ti suve cipele
napolju znam da kiša lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
još ti na licu piše čija si
samo moja nisi

Uzalud mi kriješ lice
znam te oči izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zašto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

ref.


Bijelo Dugme
A i ti me iznevjeri


ti nisi ti vise
i sto mi je najbolnije
nikom na svijetu kao meni nije
liju mi teske novembarske kise
a ti ne pitas kako mi je
jer ti nisi ti vise

kazu da me varas
kazu da me ostavljas
kazu mi da si zavoljela drugog
i da ti nista moje drago nije
a ti ne pitas kako mi je

godine prolaze
laste mi ne dolaze
ne mirisu mi zumbuli
a i ti me iznevjeri
a i ti me iznevjeri

ti nisi ti vise
i sto mi je najbolnije
kazu mi da si zavoljela drugog
i da ti nista moje drago nije
a ti ne pitas kako mi je


Bijelo Dugme
Evo zaklecu se

E, nosite ovu pjesmu
zadnji put, u jednu ulicu
kraj rijeke, zauvijek zabranjenu
samo za moje korake

E, kada bi, neko granu masline
ej, na jedna vrata odnio
vrata sto sam zauvijek
davno, davno, zatvorio

Ref.
Evo zaklet' cu se ja pred svima
svim na svijetu i svime sto imam
da je nikad nisam htio
da je nisam volio
i da ne bolujem
pred svima se zaklinjem
pred svima, al' pred
Bogom ne smijem

Pjesma uvijek mirise na uspomene
recite joj tako ako pita za mene, ej

Ref.

O, pjesma, ej, uvijek
mirise na uspomene
recite joj tako ako
pita za mene

Zauvijek zabranjenu, ej
samo za moje korake
(2x)

Zauvijek zabranjenu


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic