myspace

AArty
NNatural
DDramatic
RRevolutionary
EElitist
AAwkward

Name / Username:


blog.hr

MOJI DRAGI BLOGERI:


zViR

dRaGi RoÐo

sAmO kLiKnI...BiT æE sMiJeHa...jEdAn Od mOjIh DrAžIh BloGoVa-bugs bunny


vIrNa

LuDaChA s MeJa

nE dIrAj MeNe i MoJe LjUdE

tAnJiChKa

uMiŠljEnA bArKa

bRoKeN sMiLe

...*Z@ljublj€na GLupAcH@*...

.~. cRaZy_DeA.~.

sTrUjA sTrAsTi

PlAvUsHa_Ma

nE oTvArAj VrAtA sTrAnCiMa








GIBO-LEGENDA

ŠTA ÆE MENI MOJA DICA REÆ
Sta ce meni moja dica rec
kada sidnem pored njih na rub od posteje
i sta ce kad ih stavis medju nas
da nam budu taoci od ovog ludila
sta bi andjeli s nama ljudima


Imas cime da me mrvis
imas cime da me satjeras u kut
nit' te volim, niti mrzim
ja te samo jasno vidim ovaj put

I onda kad ih pustis do mene
imam cudan osjecaj, k'o da ih posudjujem
znaju dica sve sto triba znat'
znaju nista ne vidit', znaju nista ne pitat'
znaju andjeli s nama ludima

Imas cime da me mrvis
imas cime da me satjeras u kut
nit' te volim, niti mrzim
ja te samo jasno vidim ovaj put

Ja te samo jasno vidim ovaj put
prid mojon dicon.................




Image Hosted by ImageShack.us

Mirakul

Divno je kad zena ima petlju
da te uzme k sebi onda kad si slab
divno je kad cutim snagu njenu
koja vadi me iz moga blata van
divno je

Divno je kad izlazim na svjetlo
dok priviknu se oci ja znam da nisam sam
divno je i ne dogadja se cesto
taman toliko da sam o njoj ovisan
divno je

Je te donne ma liberte
a to ne slici na mene
jer sve je moje njeno
kao zapleteno
prokleto i sveto za mene
sve je moje njeno

Something in my bones
something under skin
something in her words
it's miracle to me
it's a miracle

Boze, divno je
je te donne ma liberte
a to ne slici na mene
jer sve je moje njeno
kao zapleteno
prokleto i sveto za mene
sve je moje njeno

Something in my bones
something under skin
something in her words
it's miracle to me
it's a miracle


Odakle joj pravo
znati me ovako
i uci mi pod kozu zauvijek
odakle joj pravo

Something in my bones
Something under skin
Something in her words
It's miracle to me
It's a miracle
She makes me a better man





Image Hosted by ImageShack.us

Lipa moja

Lipa moja, nacelo me vrime
kao mladu lozu u poju, a na skure zakucale zime
pa se moja mladost ruga
ovin neverama s juga ca nam prite

Lipa moja, najlipsa od sviju
ponudi mi ljubav prid zoru
i pusti da se divin tvome tilu
dok se tvoja mladost ruga ovin neverama s juga
ca nam prite

Ref.
Lipa moja, da te zvizde ne vide
ne bi znale s kin bi nebo dilile
lipa moja, ti mi budi nevista
budi krijesnica na mojin putima

Lipa moja, nacelo me vrime
kao mladu lozu u poju, a na skure zakucale zime
pa se moja mladost ruga
ovin neverama s juga ca nam prite

Ref.

Lipa moja, ti mi budi nevista
budi krijesnica na mojin putima


Image Hosted by ImageShack.us

Kao casna rijec

Dobar i glup ista je stvar
tu nista promijenit ne mogu
i sve sto sam cinio
da bi nas odrzao
sad sluzi na moju sramotu
i na obraz moj

Podigni zid bezbroj godina dug
ucini mi uslugu tako
jer lijepo govoris
samo da mi ugodis
(sa figom u srcu je lako
dati casnu rijec)

Ako te pokusam sacuvati
sam cu sebi se narugati
a to je prevelika cijena
za nesto cega nema
sto u tebi ne postoji

Podigni zid bezbroj godina dug
tako da ne mogu preko
da te ne vidim
i da ne osjetim
da za tebe ima jos netko
meni nepoznat

Ako te pokusam sacuvati
sam cu sebi se narugati
a to je prevelika cijena
za nesto cega nema
sto u tebi ne postoji!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Divji cvit

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
jer ja sam proguca kost
za jubav nimam lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira da je provan
da je 'vako zavolim


U srce me potocaj ka divji cvit
pusti dazd iz oka da okripi
naciklu jubav u meni

A da je coviku bit ka raspa
i da je u dusi zal i grub
ja ne bi se da' do kraja
i ne bi vako ginija za nju

Da je coviku bit ka raspa
da nista ne cuti ka i zvir
ja ne bi se da' do kraja
ko me tira da je 'vako zavolim

U srce me potocaj ka divji cvit
pusti dazd iz oka da okripi
naciklu jubav u meni

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
ko me tira da je 'vako zavolin
jer ja sam proguca kost
za jubav niman lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me tira, ko me tira
ko me je natira da je provan
da je 'vako zavolim

Nije mi potriba sad
ka sempja gubiti mir
jer ja sam proguca kost
za jubav nimam lipu ric

I zali Boze i trud i ludu glavu
s kojom ne mislim
ko me je natira da je provam
da je 'vako zavolim


Image Hosted by ImageShack.us

Judi, zviri i bestimje

Kojin imenon, kojon besidon bi ovu jubav krstija
i ko bi normalan, a ko bi nasmijan, ovakvu tebe trpija
i to triba znat ti dajes prazno tilo, ali dusu nemos dat
i nije lako bit i svetica i kurva
sve po potribi, kako se namisti u taj cas

Medu jude, medu zviri i bestimje me stavi lec
ako za te ja ne vridin nista ti lipo niman rec'

Svojon mladosti, svojon liposti nadi jesku za mene
pa bi ka skarpun bez daha u tvoj sic, grubo ka gruba ric
i to triba znat ti dajes prazno tilo, ali dusu nemos dat
i nije lako bit i svetica i kurva
sve po potribi, kako se namisti u taj cas

Medu jude, medu zviri i bestimje me stavi lec
ako za te ja ne vridin nista ti lipo niman rec' !!!






Oprosti


Malo je rec' da se prelija pjat
kad se vonj od nevoje u zraku cuti
ja ne idem lec' da ne osjetim led
sa tvoje strane postelje di mucis

Di svako drzi svoju stranu
i ponosa i gluposti
moglo bi bit' da je lakse umrit'
nego judima rec oprosti

Ja te ne mogu nac' takvu kakvu te znam
i to sta hoces od mene ja ne razumin
i ovo ovde nisi ti, ni ovo ovde nisan ja
to su neki furesti, bisni judi

Oh, Boze da mi te prominit
ili tebe ili sebe, isto je
moglo bi bit' da je lakse umrit'
nego judima rec' oprosti

Say, say to each other I'm sorry!!!




Image Hosted by ImageShack.us






HODAJ

Naucila si zivit, tico lijepa
od svakoga ne primit ruku pomirenja
i pocinjes razumit' prvi puta
da jedno smo na vani a drugo smo iznutra


Hodaj, nebo strpljive voli
hodaj, mozda se ipak sve u dobro pretvori

Jer tko ce to izvagat svaki puta
koje rici vratit', a koje ces progucat

I straj te izgovorit nakon svega
da godinama zivis s nekim
koga ne znas

Hodaj, nebo strpljive voli
hodaj, mozda se ipak sve u dobro pretvori

Zasto nosis oblak iza lipog lica
viruj, bit ce sve u redu, i za svako slovo
ti ne trazi krivca u sebi il' u meni
u svemu jer slomit' ce nas to !!!


Image Hosted by ImageShack.us



OVO MI JE ŠKOLA

Ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije
jer falis mi do bola i znam da bice jos i bolnije
jer svaka ljubav nova rusi vjeru u tebe
ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije

Koje su to rijeci sto su meni sisle s usana
ne poznajem ni jednu sto bi kazni ovoj bila jednaka
jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rodjene u ponoc
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lazna nada nikne za mene
na poljima od snova ne pusta se korijenje
ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije

Ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije
jer falis mi do bola i znam da bice jos i bolnije
jer svaka ljubav nova rusi vjeru u tebe
ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije


Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lazna nada nikne za mene
na poljima od snova ne pusta se korijenje
ovo mi je skola i drugi puta cu pametnije !!!






Glitterfy.com - Glitter Graphics


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


Photo Sharing



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics






































Glitterfy.com - Glitter Graphics


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Image Hosted by ImageShack.us


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


Photo Sharing



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics

< studeni, 2007 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljaèa 2008 (2)
Sijeèanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (25)
Srpanj 2007 (35)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa Schwabica

Opis bloga

Èitaj...paš vidit

SAMO VAS JE OVOLIKO........


Free Web Counter
Free Web Counter










bigoo.ws


SRNA

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ANÈIÆ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


NADAL

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


C.RONALDO

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


POLJUDSKA LIPOTICA

Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

AJDE, ZBOGOM


Jos jucer sam znao o tebi sve
rastavit me niko nije moga od tebe
a danas mi oci tvoje kazu istine
koje ovu moju dusu rizu na dvoje

I necu te molit, vrati se
nek vrime cini svoje
moram bez tebe
skupit cu forcu svu
za kraj nasmijesit se
dok ti odlazis s vitron
i odnosis mi sve

Ref.
Ajde, zbogom
nek ti je sritno od mene
nikad necu grube rici
kazat za tebe

Ajde, zbogom
nek ti je sritno ovi put
dobro znam da
vrime je za sjecanje


Image Hosted by ImageShack.us



| Komentarišaj (18) | Printarišaj | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.