thirdeye

subota, 25.03.2006.

Banjanja and Ivusha

..danas je mojim dragim prijateljima godisnjica..
i remember when it all started...............
...................blablabla yada yada yada..........
i evo ih danas......................still so happy and in love.....
i tako..hmm..time flys...
jucer sam jedva cekala srednju, sad jedva cekam faks, jucer nisam od straha mogla prec cestu, danas jedva cekam vozacki...
...isss...
neznam sto ga kazem OSIM- ja cu bit kuma njihovom prvom djetetu..
trebala sam bit kuma na vjencanju, ali to mjesto je zauzela jedna moja draga prijateljica................koju cu morat ubit jer ja ocu bit kuma.........salim se Mia....
Evo dizem casu u cast Banjanje i Ivushe..Stevana vas voli.........
ps-uff, tako cete me masno (s puno masti) pocastit..hehe..
------------->sorry Banjanja..morala sam!!!<---------------------
Image hosting by PhotobucketImage hosting by Photobucket
ps-Banjanja, kaj si tak zinula..zatvori usta..hihi..ah, ludonjo..


- 16:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>