thirdeye

nedjelja, 19.03.2006.

hmm..

malo prije sam se probudila s velikom idejom i zeljom napisat nesto..ali sam na putu do kompjutera potpuno zaboravila o cem se radi..
trenutacno bi sve dala da odem do jaruna i poljubim jednog labuda koji tamo pijucka colu s frendom..
(jer moji se starci boje pticije gripe-pa kao zato me nisu pustili..)..
-znate sto sam odlucila..od sad, napravit cu postove tako da ja vama dajem nesto za pisat, a ne da vi citate moje zivotne probleme i radosti..(jer, ne postoji..zijev)..
dakle, hmm..spomenula sam labudove..hm..jea..ovak..
da li vjerujete u simbole? recimo -labud- labud znaci ljubav, sreca..(recimo, kaj ja znam..)
onda recimo opcenito da li vjerujete da je srce simbol ljubavi?..znaci nase meso, nas organ, koji kontrolira sve nase funkcije, nas "manji mozak", ono sto nas drzi zivim..zasto recimo nije ruka simbol ljubavi?? ruka je mocna, vidimo ju..hmm..zasto nije bubreg? sitno, al dinamitno..?..
ja inace ne..vjerujem vise u osjecaje, dakle u ono ne vidljivo, nego u neke simbole..uzmi crkvu..imas tamo simbola kolko os,ali da li to mijenja tvoju vjeru? Ali dobro, necu usporedivat dvije potpuno razlicite vrste..
simbol nema bas neko znacenje nama, nego nasoj podsvijesti..
..mda..sad mi vi recite, slobodno, dal zelite da ja pisem svoj bullshit, ili ocete ovak nes?
idem ja jos malo spavat..steta je spavat u ned. ali sam tako umorna..ufff..anyway..hugs and kisses to my readers..(if they actually read..).........................love, stevo
Image hosting by Photobucket
btw-dugo selo, prije godinu dana..
- 18:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>