TI SI MRZITELJ TOKIO HOTELA BROJ:

Free Website Counter
Free Website Counter











MOJ BANNER







Ja sam Domagoj Blazonija...Imam 12 godina i idem u 6b razz...volim bla bla treniram bla bla sretno nemam curu...;)...sta jos neznam kog nest zanima nek me pita









VICEVI



Sjede dvije babe na klupi i bore se koja ce sjest na sredinu...


Dođe auto na raskržje i skrene ravno...


Sjede dva djeda u maraku dođe treči u upali svijetlo...


Igraju dva djeda nogomet i dođe treći i ugasi playstation...


Idu dva balona dođe igla i probuši trećeg...













ponedjeljak, 15.10.2007.

eto...

eto zadnji post danas nadam se da ce moja prijateljica tajana dovuc malo ljude sa svog bloga na moj i etosretan........joj da da vam kaze nisam bio u petak u skoli bijo sam bojestannopa nisam piso jebenu lektiru ....bla bla sad je moram pisat u srijedu.....heh ....javim rezultate....molim vas da komate i glasajte za blog .... pozzz swima koji me posjete .....btw prekino sam s curom i nije mi zao....bangmahmahmahmah



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bla bla...moj treći blog

e ljudi ostavljajte mi lance sreće da se veselim kak imam puno komentarazubozubo



moj fucking blog
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.2
4.5
4.9
pollcode.com free polls





muzika i moje najdraze pjesme




Iron Maiden - The Trooper
Uploaded by tylerdurdenxp







Iron Maiden : Fear Of The Dark
Uploaded by IRONMADMAN






Iron Maiden : Run To The Hills
Uploaded by IRONMADMAN
















složi svog ljubimca!










Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic