Thiodipropionate

ponedjeljak, 20.03.2006.

fdas

-budenje
Majka ulet i stari u sobu da bih se mogao dignuti i ici jesti. Dizem se i zderem. Odlazak u kladionicu...dosla i teta nena zalovo se. Jure se zeni....a vidis bas o tome razmisljao neki dan.

U kladionici veliki planovi....jebem ti i mene glupa di mi pamet hendikep na real madrid igrati. Zvala draga pricali malo...prije slala poruke kao sto se ne javljam i to.

Donio kolace kasnije svojima bili svi ugodno iznenadeni. Isli ovi u crkvu...zvala tereza reko da su moj na veceri nekoj. Nemam nista protiv zene ali tlaci mi majku i to....i mojoj je majci nedjelja nek se odmori malo i ona.

Tetka dosla...glava mi puca...zub isto.

Ana1 zvala kasnije na kratko.

Cuo se s dragom prije spavanja...zvao i marina takoder. Gledao emisiju o svjetskom prvenstvu takodejr.

- 03:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #