Moji dnevnici <3

utorak, 26.08.2014.

Pozdrav svima!
Baš jučer sam bila na tavanu i tražila staru knjigu iz osnovne, knjigu nisam uspjela naći ali sam pronašla svoj stari dnevnik. Tako je predivno kada ga pronađeš, pa se smiješ svom rukopisu i sastavima. To me navelo da opet počnem ponovo pisati. :))



Možete pisati sastave o nekim doživljajima koji su vam se desili, ili zapisivati tijek putovanja na kojem ste bili. To sam ja pisala kao mala i drago mi je da jesam, jer se uvijek predivno sjetiti nekih događaja pa se ponovo vratiti u te godine i smijati. To sam prije pisala, ali sada sam se više počela bazirati na neke pjesme, citate ili neke izreke pa čak i priče sa poukama. Evo, navest ću vam nekoliko primjera:
PJESMICE
Doći ću večeras na krilima sna,
bez ijedne riječi, al' znat ćeš da sam ja.
Poljubit ću te nježno i nestati u noći,
znam mislit ćeš na mene kad otvoriš oči!


CITATI
Oni su se smijali meni zato što sam drugačiji,
a ja sam se smijao njima jer su svi isti.
Charles Bukowski

"Ne teče rijeka, nego voda.
Kao što ne prolazi vrijeme nego mi."
Ivo Andrić

POSLOVICE:
Ako znamo da smo počinili zlo,
A odbijamo to priznati krivi smo dvostruko!
Kineska poslovica

To su bili neki od mojih prijedloga, naravno vi ćete pisati o čemu vi želite. Ne bi bilo loše da započnete s pisanjem, vjerujte mi jednom će vam bit drago što jeste!
Do sljedećeg puta, PUUUUNO vas vole Mia & Petra :**

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.