What is in my makeup bag :)))

srijeda, 20.08.2014.

Hiii my loves !! wave
Danas pišem koje proizvode imam u svojoj torbici za šminku sretan .
Za početak slika moje torbice . Nisam ju kupila sama sam ju našila zubo od starih traperica ,napravila sam ovakve 3 ili 4 nisam koristila mašinu nego sve je šiveno iglom ,šila sam dobrih sat i pol ako vas zanima kako je napraviti molim vas to komentirajte ili napišite na ovaj ask @Juststaystrongandletitgo sretan .


Imam 15 godina pa baš i nemam mnogo šminke ,ja smatram da je ovo dovoljno za moje godine .
BB krema s kojom sam jako zadovoljna sretan .

Zatim labelo rosal obično bez boje .

I labelo rosal u boji ,jednostavno ih obožavam ne primjete se baš puno pa ih čak nekad i za školu nanesem sretan .

Korektor balea jako sam zadovoljna čitala sam da je jako kvalitetan sretan .

I zadnje maskara maybelline samo koristim njihove jer sam čitala na više foruma i stranica da su nabolje i starno jesu .

Nadam se da vam se današnji post svidio ,prijedloge pišite ovdje u komentare ili na naš ask @Juststaystrongandletitgo sretan .
Puuuuno vas voli Petra cerekcerek .
P.S. Ako se itko pita gdje je Mia ona vam je na moru i uskoro će pisati cerek .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.