<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

evo malo o svemu najboljem...

Linkovi

četvrtak, 16.06.2011.

Napokon...

Napokon ljeto!!! Nije baš po kalendaru,ali svakako u srcu. Ne znam što ću raditi ovo ljeto. Sigurno kao i svake godine... Probudit ću se oko 12 sati jer ostanem budna do 2 sata,umirem od dosade jer na internetu nema baš zanimljivih stvari, a pogotovo na Facebooku nema nikoga jer su svi na moru cijelo ljeto,a jedino ja čamim pred ekranom i kvarim si vid. Opet ću gledati serije na TV-u i na internetu,igrati igrice,slušati glazbu koju slušam već 100 godina jer na MTV-u ne puštaju baš neku novu dobru glazbu. Jaoooo.... Imam valjda 500 knjiga koje sam kupila jer ih želim pročitati,ali nemam baš volje,možda zato što vidim koliko ih je na polici koje još nisam ni takla. Najgore od svega je to što je već izašao 7. ili 8. dio "Kuće Noći" (ne mogu više pratiti to,nisam upućena),a ja imam samo prva četiri. Da bude još gore,a može biti,ja još ni drugi nisam pročitala.

Svakako moram naglasiti da sam s vama već 2 godine,2 mjeseca i 19 dana ako sam dobro izračunala. Vrijeme brzo prolazi. party

Želim pogledati neke filmove za koje sam vidjela najave: Bad teacher,The Roommate,Rio,Due Date...ma ima toga dosta.

Pišite mi u komentarima što ćete vi raditi ovo ljeto. Hoćete li umirati od dosade kao i ja ili ćete ipak raditi nešto da ubijete tu prokletu dosadu? smokin

Pišem knjigu,makar sam tek počela (doslovno). Napisala sam tek prvo poglavlje. Radi se o djevojci Navaeh čija se majka udala za zatucanog vjernika Patricka nakon tragične smrti Navaehinog oca. Navaeh doživljava tešku promjenu u životu,naime pretvara se u nymfira. Imat će neke super cool moći,ali nisam još smislila. Uglavnom,bježi od kuće sa svojom mačkom Safyr prije nego što Patrick ne istjera vraga iz nje (po njegovoj teoriji). Ona odlazi u školu za nymfire. Sad je došla tamo i tu sam stala. Sviđa li vam se? Svakako komentirajte,otvorena sam za sve prijedloge kako bih poboljšala priču. Knjiga će se zvati "Odabrana",ali ako imate bolji prijedlog,ostavite mi ga u komentarima.

Također,voljela bih napisati nekakvu horor knjigu,ništa vezano uz science fiction,nego pravi kraći krimić. Ali naravno,nemam ideju pa bih rado čula vaše ideje. Naravno,ideje mi također možete ostaviti u komentarima.

S obzirom da ne znam što da vam dalje pišem,ovime završavam ovaj post. Javljajte mi se.

Ljetne puse od MaleParamorke wave

- 15:18 - > Komentari (0) - - printaj - §

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.