<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

evo malo o svemu najboljem...

Linkovi

srijeda, 01.07.2009.

Opet vicevi

Teta u vrticu pomaze obuti cizme djetetu, koje je pitalo za pomoc.
On je gurao, ona vukla, a cizme nikako na noge.
Kad su obje cizme bile navucene na jedvite jade, teta je bila sva u znoju.
Skoro se onesvijestila, kad mali rece:
"Teta, cizme su na krivim nogama"

I stvarno, bilo je tako. Nije bilo lako ni skinuti cizme, a kamoli ponovno
ih navuci.

No, na koncu su bile cizme svaka na pravoj nozi.

Mali tada objavi:
- "To nisu moje cizme".

Teta se ugrize za jezik da ne bi zavristala.
- "Zasto mi to nisi prije reko?????!!!!"
I uz napor mu ponovno izuje cizme. Tada mali nastavi:
- "Cizme su od mog brata. Mama ih je dala meni."

Teta nije znala da li da place ili se smije...

Nakon novog navlacenja cizme su ponovno bile na nogama. Teta tada upita:
- "A gdje su ti rukavice?"

Djecak odgovori:
- "Pa, ugurao sam ih u cizme ..."



Mladi bračni par dobio dijete - oboje bijelci, a dijete crno.

Bude to mužu sumnjivo i upita ženu:
- Dobro ženo, zašto je naše dijete crno, a mi smo bijeli?

Žena mu kaže:
- Znaš, kad sam se porodila, dijete zaplače zbog gladi, a pošto ja nisam
odmah imala mlijeka, zamolim jednu crnkinju da ga podoji. I eto tako
naše dijete postade crno...

Muž ode kući. Kod kuće ga čeka majka i pita ga kako je unuče.
- Dijete je dobro - kaže on - ali moram te nesto pitati...
Moja žena nije imala odmah mlijeka pa je naše dijete podojila crnkinja
i sada je crno. Je li to moguće!?

- Je', sinko, moguće je...
Kad sam ja tebe rodila nisam imala dovoljno mlijeka, pa sam ti dala kravlje
mlijeko, i zbog toga si glup k'o tele...



Mališan upozorava majku:
-Ako mi ne daš novac da kupim sladoled, čim uđemo u autobus počet ću te zvati bakom.

-------------------------------------------------------------

Svima vam želim lijepe praznike!!!party
MalaParamorka

- 14:50 - > Komentari (2) - - printaj - §

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.