<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

evo malo o svemu najboljem...

Linkovi

utorak, 19.05.2009.

Fresh Prince





- 20:25 - > Komentari (6) - - printaj - §

subota, 09.05.2009.

Evo malo glazbe...


MusicSRC.com - Music Videos

MusicSRC.com - Music Videos

MusicSRC.com - Music Videos

MusicSRC.com - Music Videos

- 13:35 - > Komentari (2) - - printaj - §

četvrtak, 07.05.2009.

Nova zabava,šaljem vas sve u shopping xD

Došla nam je nova zabava u dućane!!! U Hrvatsku su stigli Skelanimasi-najslađa plišana stvorenja! Potražite ih u dućanima Land of Magic (Frankopanska 22, Radićeva 13).

Riječ je o malim mrtvim životinjama,no za neko čudo slađi su nego što zvuce. Ekipa se sastoji od šišmiša Diega,zeca Jacka,mace Kit,slonice Elle,buldoga Maxxa,pingvina Pena i drugih. Prvo će se pojaviti kao male i velike plišane igračke i privjesci,a zatim će se pojaviti na bilježnicama,pernicama,novčanicima,torbicama,odjeći i obući. Moram nagovoriti mamu da mi kupi jednog plišanog zeca iz ekipe Skelanimalsa. Ma slatki su mi svi oni!!! Ako hoćete saznati više o njima,kupite Teen i na dar dobivate njihove naljepnice!
Cool,zar ne?

Puse,male i velike od MaleParamorke!!! =D

- 17:57 - > Komentari (1) - - printaj - §

utorak, 05.05.2009.

Pripreme za ljeto

Evo,ljudi,još jedan dosadan tjedan! Još pet tjedana i gotova je škola,jedino me to drži na nogama. Dani mi tako sporo prolaze,tako su dosadni. Sad su nam natrpali toliko testova i ispitivanja!!!

Sad je još došla i ta svinjska gripa. Užasno jezivo! Da,bojim se,ali što ja tu mogu? Nije mi jasno,kako je to sve moglo početi od nekog malog klinca koji ima 5 godina? Isto tako,kako se uopće mogao zaraziti,započeti pandemiju,"stvoriti" tu bolest? Nadam se da se nije igrao sa svinjama.

Nego,evo,za kraj:užasno mi je dosadno,jedva čekam da škola završi (a nadam se da nisam jedina) i eto...
Gledajte "Uvod u anatomiju" i "Kućanice",čitajte OK!,Teen i,naravno,Sumrak;slušajte puno glazbe (ali ne ništa lagano,već nešto dobro i glasno),gledajte TV,čitajte moj blog i puno,puno spavajte i odmarajte se!!! Izlazite s prijateljima, i gledajte nogometne utakmice i navijajte za Hrvatsku!!!

Puse od MaleParamorke!!! =D

- 17:06 - > Komentari (1) - - printaj - §

petak, 01.05.2009.

Još viceva.....=D

Psihijatar tokom jutarnje vizite pita pacijenta:
Kako se danas osjećate?
Odlično! Bog mi je rekao da sam Napoleon!
Laže! Ništa mu nisam rekao!!! - povika drugi pacijent.

Vozi se obitelj sadista u autu. U jednom trenu mama izbaci glavu kroz prozor i u tom trenutku prođe kamion i otkine joj glavu.
Svi se smiju osim male Eve koja plače.
Tata je upita zašto plačeš? A ona će:
Nisam vidjela!!!

Postroji Hitler svoju vojsku i netko u njoj kihne. Pita Hitler:
Tko je kihnuo?
Svi šute. Opet će on:
Počet ću streljati red po red ako mi nitko ne odgovori!
Svi šute. Kaže Hitler:
Prvi red, tko je kihnuo?
Nitko ne odgovara, a Hitler ih postrelja.
Drugi red, tko je kihnuo?
Nitko ne odgovara i on opet naredi streljanje. Na kraju:
Treći red, tko je kihnuo?
A vojnik da poštedi muke ostalih priznaje:
Ja sam!
A Hitler:
Nazdravlje!

Pužu tri pijanca prugom.
Kaže prvi:"Uh što su dugačke ove stepenice".
Kaže drugi:"Nikad se nećemo popeti".
Kaže treći: "NE BRINITE SE EVO IDE LIFT..."

Gledala dva morska psa Titanic i kaže jedan na kraju "Ah što volim sretne
završetke".

Ide frajer ulicom i naleti na odsječenu glavu od neke starije žene, iznenadi se, ali se ne zbuni. Nabije je nogom i reče:
- "Ma bježi ženska glavo..."

Majka sjedi i štrika na kauču, prilazi joj kčer.
- "Mama, zašto se ja zovem Rada?"
- "Zato zlato što ti je, kada si se rodila, na glavu pala bijela rada..."
Prilazi druga kčer.
- "Mama, a zašto se ja zovem Ruža?"
- "Zato srećo što, kada si se ti rodila, vjetar ti je na glavu nanijeo latice ruže."
Prilazi sin.
- "BLAS KLAFLAS JIFRASAN TASM PONFRTMFLKS."
- "Frižderu, zaveži."

Dođe mali Ivica mami i kaže:
-MAMA,MAMA baka se objesila u kupaonici!!! Mama je
već počela plakati a onda kaže Ivica:
-"1. april baka se objesila u kuhinji".

U New York-u su se golubovi jako razmnožili da su postali ozbiljna napast i tako gradonačelnik ponudi 100.000 dolara onom tko riješi taj problem... dođe neki klinac kod njega i kaže:
- "Imam ja riješenje, daj odmah lovu!!!"
Nakon dužeg natezanja tamo vamo daju mu lovu, klinac donese kavez i u njemu ljubičastog goluba, otvori kavez i golub odleti. Odjednom se na nebu stvori najveće jato golubova koje su ikad vidjeli, svi pratiše ljubičastog dok nisu nestali zauvijek... očaran gradonačelnik zahvaljuje klincu i pita ga:
- "Mali hoćes zaraditi još 1.000.000???"
- "Kako?", pita klinac.
- "Imaš li možda jednog ljubičastog crnca?"

Hitler poreda dva reda žena i red muškaraca.
Pita 1. red žena:
- "Da li me volite?"
Odgovore:
- "Ne!"
Hitler:
- "Hans streljaj ih."
Pita 2. red žena:
- "Da li me volite?"
Odgovore:
- "Ne!"
Hitler:
- "Hans streljaj ih!"
Muškarci se zamisliše:
- "Ako mu kažemo da ga volimo možda nas pusti."
Pita ih Hitler:
- "Da li me volite?"
Odgovore:
- "Da!"
Hitler:
- "Hans, streljaj pedere."

Došao Djed Božićnjak u Afriku i uzeo malog crnca i pita ga:
- "A što bi ti za Božić?"
Dijete će:
- "Djede, nisam ništa jeo dva mjeseca... pa..."
Djed Božićjak će na to:
- "Ho, ho, ho, tko ne jede nema poklona!"

Rodi žena bebu i naravno ostavi je sa medicinskom sestrom dok ne dođe sebi. Kada je došla sebi žena dođe da vidi svoju bebu i zatekne medicinsku sestru kako lupa okolo sa bebom. Pita je žena:
- "Pa šta to radiš???"
A sestra će:
- "ŠALA MALA DIJETE JE ROĐENO MRTVO!!!"

Situacija u sudnici..
- "Zašto ste ubili svoju prvu ženu?"
- "Nije me više voljela."
- "A kad ste odslužili kaznu ponovo ste se oženili, i zašto ste ubili svoju drugu ženu?"
- "Ja sam nju prestao voljeti."
- "Pa dobro, kad ste izašli iz zatvora ponovo ste se oženili, zašto ste ubili svoju treću ženu?"
- "*ebiga, navika..."

Sjedi Mujo na WC-u, sere i napreže se:
- UUUUU, MMMMMM, UFFFFF!
Kad odjednom nestane struje i Mujo počne da se dere:
- AAAAA! Upomoć! AAAAAA!!
Fata se uplaši pa dođe u WC sa svijećom i pita:
- Mujo, srećo, šta ti je, što se dereš?
Na to će Mujo:
- Uff dobro je, a ja mislio ispale mi oči.

Stoji ženska u autu na semaforu i kraj nje staje Mujo sa svojim autom. Gledaju se oni međusobno, pa Mujo počne spuštati prozor. Riba, sva sretna, počne i ona spuštati prozor misleći da će joj Mujo nešto reći... a Mujo će:
- Šta je, i ti prdnula?

Došao Djed Mraz u dom za retardiranu djecu, pa kaže:
- "Tko bude otpjevao malu pjesmu dobit će mali poklon, a tko veliku veliki poklon."
Dođe jedna mala i počne vikati:
- "AUAUAUAU", a djed kaže:
- "Tko se bude zajebavao neće dobit ništa."

Vratio se Mujo sa safarija u Africi i hvali se Hasi:
-Ubio sam 9 lavova, 5 žirafa, 5 slonova i 4 nopliza.
-Što ti je to nopliz?
-Ma znaš, malo, crno, kad uperiš pušku u njega kaže NO PLIZ!

Pričaju dvije babe o svojim unucima.
Kaže prva : ''Ma onaj moj ništa ne radi,po čitav dan sjedi ispred kompjutera,samo krivi kralježnicu. ''
Kaže druga: '' Onaj moj ili će da bude liječnik,ili pilot.Ja kad god uđem u sobu,šprice na sve strane,a unuk kaže ''Letim baba,letim''




- 19:12 - > Komentari (1) - - printaj - §

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.